Pondus

Serviettet

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

håber jeg forstå ordet stå op rigtigt...for så kan du jo altid lave et brude lys!!.. den står i hver fald op og er utrolig flot.. jeg vil tro den er nemmest at lave i stof også en dag eller to i forvejen så den kan ligge i pres.

laves sådan:

du tager din stof serviet og folder helt ud på et bord.

du skal have en sygning op ad og en ned ad.

så tager du det højre hjørne ( for neden) og folder op til sygningen for oven ( på skrå, så det ca giver en trekant.)

så tager du venstre hjørne ( forneden ) og folder ca. halvejs op til højre hjørne ( for oven)

det giver så en fold... fra den fold rulller du så op til højre hjørne. ( lidt stramt)

din højre ende er bunden og den venstre toppen.

du ligger den i pres en dag eller to fx i en kasse og når du så skal sætte den på så skal spidsen vende ind mod gæsten. du kan evt få en til at folde sig lidt ud ved at holde på ca. midten af den og i spidsen og banke den forsigtigt ned mod bordet.

håber du forstår min beskrivelse ellers så send en PM... det er nok nemmest hvis du tager en serviet og prøver mens du læser trin for trin.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa..

Er der mon nogen der kan en opskrift på en serviet der står op?

Forretten bliver nemlig serveret på tallerknen, og vi har ikke kunne skaffe nogen dæktallerkner...

<{POST_SNAPBACK}>

hej.

jeg har også fået at vide, der hvor vi skal holde vores bryllup at man SKAL have hvide brudelys til servietter ellers bringer det uheld!

hilsen pia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer