11.06.05

bedere set end aldrig :O)

23 indlæg i dette emne

her er så et lille udkast af de billeder jeg fik taget på min polterabend..

de blev samlet i et album som jeg så kunne give ham i morgengave..

de er scannet ind jeg ved ikk hvor god kvaliteten er :loveboard: og jeg nåede ikk at fjerne overflødigt hud :bearhug:

post-10867-1121193568.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

WOW er vist det rette ord her.

Hold da magle for en turbo mucho BABE du er... Blev han ikek glad ???

:loveboard::iloveyou: jo han blev rigtigt glad, han har dem også stående fremme.. :bearhug:

JA jeg var bare målløs over man kunne komme til at se nogenlunde ud på billeder, efter et par glas rødvin :drink2:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvor er de flotte !

Må jeg spørge, hvad det kostede, hvor mange du fik taget og hvor lang tid det tog ?

Hvem tog dem ?

Mange spørgsmål, som jeg håber du gider at svare på .........

jeg tror tøserne ga ca. 2000 kr.. der blev skudt ca 210 billeder af, hvoraf jeg kunne udvælge 10 som kom i albumet, resten har jeg på cd-rom.. tror vi var der en 1 time 1½... og fotografen er mike reuter.. han holder til på Frederiksberg, kanon fyr...

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

De er super hammer gode. Wow hvor er du flot på dem og som andre sagde - så er de fræk og lækker uden at være for meget.

Dem kan du være stolt af - og vise til børnebørn engang og så kan de se hvor hot bestemor var engang :bearhug:

:hearts: Sandra

0

Del dette indlæg

Nej hvor er de flotte og skønne. Du er "lige til at spise" . Og som de andre skriver .... billeder , der ALTID kan stå fremme. Tillykke med dem (øh... det betyder jo, at der er sådan en flot pige bag billederne. Det er jo ikke kun fotografen, der har været dygtig ! Potentialet, han har arbejdet med, har jo været super !!) :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUV *smiley der taber kæben ned på bordet* de er ultra ultra smukke, stilrene, enkel og totalt modelagtige  :bearhug: du er jo bare så HOT!

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig! WAU!

:loveboard:

<{POST_SNAPBACK}>

Tilslutter mig koret. :heppe:

Rigtige flotte billeder.

0

Del dette indlæg

super super flotte billeder - sjovt du ser lyshåret ud på det lille billede :-)

det var jeg også på det tidspunkt, men er heldigvis blevet klogere med hensyn til hårfarvning :loveboard:

Tusind tak for alle jeres roser, bliver hel :iloveyou: ..

måske jeg skulle blive model ()():bearhug:

:bearhug: carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde du alt muligt forskelligt tøj med? -Eller havde fotografen et arsenal?

:iloveyou:

nej jeg havde ikke noget med andet end det jeg stod i.. mine veninder havde taget nogle sandaler med hjemme fra mig, som de sagde jeg måske kunne få brug for.. :bearhug:

han havde hatte liggende og nogle andre småting..

men hvis jeg vidste hvad man skulle så havde jeg også taget skabet med hjemmefra :loveboard:

0

Del dette indlæg

Wauw hvor er du bare super fotogen!!!!!!!!!!!! :bearhug:

Totalt fede billeder - kan kun tilslutte mig alle "roserne" og hvor er jeg bare misundelig - jeg ligner altid en spasser på billeder - jeg hader at blive fotograferet og gruer vildt for vores bryllupsbilleder :loveboard:

Men du ser da bare FOR LÆKKER UD :iloveyou:

/Siss

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer