Bryllupsmusen

Brudebuket

27 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre, hvor meget I har givet for jeres brudebuket og evt. også knaphusblomster, hvilke nogle blomster valgte I? Jeg skal nemlig bestille vores i næste uge.

Bryllupsmusen

<{POST_SNAPBACK}>

Der skal selvfølgelig stå knaphulsblomst
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa..... :boohoo:

For brudebuket, blomster til håret og tre brystbuketter, kom min mand af med 1800 kr....

Du kan se min brudebuket og det andet her:

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...c=5306&hl=diddi

God fornøjelse med valget.....

:boohoo:  Diddi

<{POST_SNAPBACK}>

WOW, hvor er din buket flot, det er faktisk noget i den retning, jeg også vil have. :jupi:

0

Del dette indlæg

Min blev bestilt i går af kæresten. Jeg ved han havde printet et par billeder ud af hvad han kunne tænke sig, og så havde han vist billederne og givet et cirka beløb på 1000 kr. Herudover talte de selvfølgelig om farver osv. Knaphulsblomsterne koster 50 kr. pr. stk. (vi skal have 3). Så vi kommer af med ca. 1150 kr.

Susanne

0

Del dette indlæg

hej

jeg har ringet to to forskellige blomster butikker og de sagde selvfølig at det var meget forskelligt,. jeg spurgte på noget med røde roser...

den første sagde man sku regne med 300-400 kr også var der en knaphulsbuket med.. ellers kostede de 35 kr stk

den anden sagde en 500-600 kr også var knaphulsbuketteerne med i prisen.

men venindes mand gave 800 kr for hendes med alt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa. ()()

min brudebuket kostede 1000 kr og knaphulsbuleten kostede 25 kr hver(der var 3 i alt)

Min buket bestod af : hvide cala, hvide roser, hvide daliere, hvide orchidere, jordbær planter, hvide perler på en snor og blå perler på snor. Og dertil var der så grønt for retsten. På håndtaget var der et blå silke bånd.

Knaphulsbuketerne var i en enkelt hvid rose og grønne blade.

De var holt i de sammen nuancer og var meget enkelte. Det skulle jo passe sammen det hele.

Men min mand havde hørt lidt meget på hvad jeg ønskede mig til min buket.

Min buket blev lavet i Ishøj.

Nillemusen

P.s Dette billede er taget dagen efter bryllupet :)

post-8328-1122705285.jpg

Redigeret af nillemusen
0

Del dette indlæg

Hejsa.

min brudebuket kostede 1000 kr og knaphulsbuleten kostede 25 kr hver(der var 3 i alt)

Min buket bestod af : hvide cala, hvide roser, hvide dalhliere, hvide orchidere, jordbær planter, hvide perler på en snor og blå perler på snor. Og dertil var der så grønt for retsten.

Knaphulsbuketerne var i en enkelt hvid rose og grønne blade.

De var holt i de sammen nuancer og var meget enkelte. Det skulle jo passe sammen det hele.

Men min mand havde hørt lidt meget på hvad jeg ønskede mig til min buket.

Nillemusen

<{POST_SNAPBACK}>

må vi se et billede??

0

Del dette indlæg

Tak for jeres gode svar. Det var rart at vide, hvad en buket egentlig koster, inden man spørger sig omkring, så har man noget at sammenligne med.

Jeg fandt to gode steder, begge steder brudebuketten koster ca.1000 - 1200 kr. (hvis det skal være drømmebuketten) og knaphulsblomsterne henholdsvis koster 45 kr. og 75 kr.

Så det passer meget godt med jeres besvarelser. :bearhug:

Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg ikke den rette til at spørge, eller svare da jeg ikke sakl give noget for min brudebuket eller brudepige buketter eller brystblomst til mændene..

Alt det laver min sviermor. Og det er hun smadder dygtig til.. Så der er delme bare dejligt :hug::):huh::)

Men hvis jeg skulle ahvde købt min brudebuket så havde den kostet ca 1500 kr...

0

Del dette indlæg

min kæreste har lige været nede og bestille min buket

og priserne kommer til at lægge sådan her:

brudebuketten 850 kr.

3*knaphulsblomster 195

og løse rosenblade til vores datter 250

så ialt 1295 alt i alt det syntes jeg er rimeligt

knus lisbeth :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke mange flotte buketter...

Godt at det er manden der skal vælge for det kan jeg da slet ikke mere... Det værste bliiver at finde et godt sted... Nu bor jeg jo i Århus og der er der masser af blomsterhandlere, men hvilke er gode til bryllupsbuketter...

Så til jer andre der lægger fotos ind... Kunne jeg få jer til at skrive hvor i har fået lavet dem???

På forhånd tak...

:blush:

Mange hilsner fra Susanne

0

Del dette indlæg

Vi gav 600,- tror jeg nok, for buket og 4 knaphulsblomster. De bestod af en enkelt rose.

Min buket var roser og orkideer.

<{POST_SNAPBACK}>

Det var godt nok billigt, de steder jeg har spurgt koster sådan en buket omkring 1000 kr.

Gitte

Redigeret af Bryllupsmusen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer