Guest nuserk

ringpude

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kunne da forestille mig at ringene ligger på puden og at man så tager dem derfra når man når til det sted i vielsen hvor man tager ringene på... Personligt synes jeg at de er flotte og søde, men jeg kunne ikke selv finde på at købe en pude til det formål... tror måske det er en tand for eventyrligt og prinsesseagtigt for mig... men det er jo en smagssag

Sødehelle

0

Del dette indlæg

Jeg kunne da forestille mig at ringene ligger på puden og at man så tager dem derfra når man når til det sted i vielsen hvor man tager ringene på... Personligt synes jeg at de er flotte og søde, men jeg kunne ikke selv finde på at købe en pude til det formål... tror måske det er en tand for eventyrligt og prinsesseagtigt for mig... men det er jo en smagssag

Sødehelle

<{POST_SNAPBACK}>

jamen hvem har så puden med i kirke??.. og ligger man den så "bare" foran hvor man står eller hvad???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Vores ringe ligger i en fin lille sølvæske, så jeg synes ikke der er grund til at bruge andet end den til at opbevare ringene i under vielsen. Synes personligt at en ringpude er overflødigt og den ville også bare ryge ud bagefter, så derfor vil vi ikke købe en sådan.

()() Rikke

0

Del dette indlæg

Hejsa.... :)

Vi brugte en ringpude til vores bryllup.... Det var vores datter, der var brudepige, der kom op til alteret med ringpuden, så vi kunne tage en ring derfra ad gangen.... :hjerte:

(Hun var pavestolt over at skulle række os ringene....)

Husk at en ringpude behøver ikke at være dyr!!!! Jeg fik vores datter til at lave et stort hjerte i papir, hvorefter jeg klippede to stykker stof udfra. Derefter syede jeg stykkerne sammen på nær to cm. Der puttede jeg så vat ind i, og syede de sidste to cm i hånden... Til slut pyntede jeg puden med perler og to runde silke snore løkker, hvor ringene kunne sidde fast i.... Alt ialt kostede den nok 15 kr at lave..... ()()

Måske kan du bruge dette som en idè.... -HAHA-

Hilsen diddi.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer