Guest 3september

Undertøj

11 indlæg i dette emne

Hej allesammen!

Jeg har i dag været ude for at købe undertøj, men det skulle åbentbart ikke være så enkelt. Jeg skal bruge noget "delleindstrammende" da jeg har født for 1½ måned siden, og min krop SERIØST har brug for hjælp.

Det eneste hvide corsage jeg kunne finde hed Marie Jo og kostede 1400 kr - Det ofre jeg bare ikke på noget jeg ikke kan bruge om ½ år, når jeg er holdt op med at amme.

Har I nogle gode ideer til, hvor pokker jeg får fat i en corsage, der er flot og til at betale. Den må gerne være lidt lang, så den også får topmaven med. Jeg kan ikke passe body'erne, for min krop er for lang, så de gnaver - uheldige steder...

Jeg har været i Hunkemöller, Magasin, H&M og nogle andre små lingeributikker.

Det må gerne være netbutikker.

Håber virkelig på hjælp fra :bearhug:

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

hvad med den fra kybele, som indtil flere brude herinde har købt? den er også i den lidt dyre ende - men skulle være super god ..den kan f.eks. ses HER - det er nr. 2. ... ellers er der jo en del netbutikker, men ved ikke om det bliver billigere? hvilken str. bruger du? måske kan det hjælpe i jagten :bearhug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej..

Jeg har lidt af det samme problem som dig.. Ville også gerne have en corsage der var lidt længere end gennemsnittet da den gerne måtte dække "pølsen". Jeg har prøvet den fra Triumph, men den var altså for kort til mig..

Jeg har fundet en rigitg lækker corsage der hedder Patricia Victoria (Nr. 1287) med aftagelige stropper. Den koster godt nok 995 kr men den sidder også bare helt fantastisk. Jeg ville ikke gå på kompromis med corsagen.. Gik derfor på krompomis med underbukserne som jeg fandt i Bilka til 69 kr. Hvis man ikke ved det tror man de passer til...

Hvis du syntes den er for dyr kan du jo evt forsøge at sælge den bagefter og få lidt af pengene retur den vej...

Håber du finder en der "holder" og du føler dig lækker i på den store dag..

Knuz Heidi

Ps jeg har købt min i FLEUR BODYWEAR i Aabenraa

0

Del dette indlæg

Hej Tine

(vi har bryllupsdag samme dag..) :bearhug:

Tilykke med du er blevet mor...

Jeg har også "lige" født. Dvs. det er 3 mdr. siden, men jeg har jo også lidt løst hængede på maven. Så jeg har altså set lidt ud over det med at være så sexet under brude kjolen. Jeg har købt helt alm. blonde sæt undertøj med bh og trusser i hvidt, og så har jeg købt sdan et underskørt... det er i helt glat sattin, og så går det fra lige under numsen til op lige under brystet. Jeg kan LOVE dig det hjælper og glatterne alle de løsthængede deller ud. Det var bare en idé til dig hvis det var. Og hvis det endelig er, så kan det jo godt lige tages af inden man skal hjem under dynen med manden.... Nu kan jeg så heller ikke have corsage på, fordi min kjole er med halterneck....! Men håber du finder en løsning, jeg har set corsager der ikke er fra Marie Jo, til 4-500 kr. Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men fandt da et par stykker på "Fisketorvet" ihvertfald.

:bearhug: Stina

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg leder også efter den slags undertøj til den store dag, og har fundet noget jeg tror vil være det optimale:

Prøv at kigge på disse to sider: www.barenecessities.com og www.maidenform.com

Eller søge på google efter shapewear, flexees eller slimwear. Jeg har selv bestilt en "extra firm control" underkjole med BH-skåle fra England. Koster ca. 3-400 kr. og DE strammer ind!

Vh

Trille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ofte, der bliver solgt corsager her på siden...måske skulle du kigge køb&salg igennem?

I øvrigt vil jeg sige, at den fra Triumph sad virkelig dårligt på mig. Jeg fik verdens største delle, der hvor den sluttede lige på hoften.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej igen...

Nu har jeg købt dette par non-sexy underdrenge på nettet til den store dag.

Kan købes overalt på nettet, søg på google: shapewear så kommer der masser af butikker. Har selv købt på jcpennys, men der er også den slags trusser på figleaves og andre europæiske sites.

God jagt!

Kh

Trille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer