pernillek

Pernille og Stefans bryllup

36 indlæg i dette emne

Oktober 2004 skete det endelig... Stefan foreslog at vi skulle gifte os på vores årsdag 23/10 2005, men efter at have set i kalenderen at det var en søndag, endte det med at blive d. 22/10-05 i stedet for.

Vi var rimelig hurtige til at bestemme os for stilen, da vi har vores dejlige dreng som jo også skal opleve det hele.

Derfor bestilte vi tid i kirken kl. 13.30. Derefter skal vi jo fotograferes, men det regner vi med at vi gør i mine forældres have, hvor vi alligevel skal holde en mindre reception bagefter.

Gæsterne bliver inviteret til middag klokken 18 i et forsamlingshus vi har lånt i Røjle ved Middelfart, og der skal vi feste hele aftenen... Har også lejet en musiker som spiller under middagen og bagefter til dans. :band:

Kjolen er valgt... det endte med en lilly, jeg skal over og få den rettet til på mandag, det glæder jeg mig meget til, for jeg syntes det var noget værre noget, da man var ude og prøve..... alt for meget input på en gang :bearhug:

Idag har jeg fået lavet velkommen og velbekomme sang..... tak for alle de gode ideer :) er lidt træt af, at jeg først har fundet denne side for nyligt, når jeg nu har vidst det i så lang tid :bearhug:

Det var vist det for nu, ville gerne have haft lagt et billede af kjolen ind, men jeg har ikke så meget forstand på sådan noget, og Stefan... ja han skal jo ikke se den før den store dag :bearhug:

Redigeret af pernillek
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

velkommen til :jupi:

billeder skal være under 70 kb (str. kan bl.a. ændres i paint) og billeder kan lægges ind for en kort periode og så fjerenes igen ved at resigere sit eget indlæg - for ja, vi er meget nysgerrige hvad angår billeder, og særligt billeder af kjoler :)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen :bearhug:

Tak for alle jeres søde hilsener, og jeg glæder mig også til at fortælle om det alt sammen :bearhug:

Jeg skal nok se om ikke jeg kan finde ud af at lægge billedet ind, men jeg kan fortælle jer hvordan den ser ud kjolen (indtil videre) så hvis i har lyst... kan i jo selv kigge på lillys side, og se den :griner:-

Den er 2 delt med helt glat nederdel, og blondetop, 3/4 ærmet.

Jeg har bestilt slæb til, som er lige til at knappe af, efter vi er blevet fotograferet, så jeg ikke skal snuble i det hele dagen :bearhug:

:) fra pernille

0

Del dette indlæg

I dag har vi aften åbent i Middelfart, så vi har planer om at gå ned og kigge på ringen :boohoo:

Derudover har jeg været med min søster og mor ude og købe undertøj og strømper idag, så der er bare mere og mere bryllup viklet ind i hverdagen :heppe: kan snart ikke vente mere... der er stadig LÆNGE til når man ser sådan på det :bearhug:

Stefan meddelte igår, at når han ikke må se min kjole... må jeg heller ikke se hans tøj :bearhug: kunne ellers godt tænke mig at skulle have en ting eller to at skulle have sagt der, men sådan er det jo så :bearhug:

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har allerede bestemt os for hvilke ringe vi skal have... nu skal vi bare have dem købt :blush:

Vi havde en rigtig romantisk afften igår, hvor vi for første gang i lang tid, kunne sidde os ned og kun nyde hinanden :blush:

Morten blev nemlig passet hos mine forældre, så vi kunne se på ringe i fred, og eftersom vi gik fra butikken med en masse brochurer i hånden og en masse indtryk, blev vi enige om, at gå ind og spise på en restaurant, så vi kunne snakke det hele igennem :blush:

Det er rart engang imellem at lukke af for alt det stress der hurtigt kan opstå omkring sådan en planlægning :hjerte: :hjerte: :hjerte:

0

Del dette indlæg

Så er ringene købt........ Det er for vildt, syntes det blir mere og mere virkeligt.

Vi har valgt en stålring, Stefans er helt glat, det er min også men den blir "lukket" med en sten.

Jeg skal nok lægge et billede ind af den, skal bare lige have billedet scannet ind fra brochuren, det blir Stefan nødt til at hjælpe mig lidt med :)

0

Del dette indlæg

hejsa pernille

tillykke med at i har fundet ringe, det er da dejligt. Tror jeg har set din kjole, er det ikke den med de transparente blondeærmer, hvor toppen er hvid og så er der blonder på det øverste stykke?? På billedet kan man desværre kun se overdelen og ikke kjolen i fuld figur (hvis det altså er den rigtige jeg har fundet) den er ihvertfald super smuk, rigtig godt valg

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa pernille

tillykke med at i har fundet ringe, det er da dejligt. Tror jeg har set din kjole, er det ikke den med de transparente blondeærmer, hvor toppen er hvid og så er der blonder på det øverste stykke?? På billedet kan man desværre kun se overdelen og ikke kjolen i fuld figur (hvis det altså er den rigtige jeg har fundet) den er ihvertfald super smuk, rigtig godt valg

:) Rikke

Hej Rikke.

Jo det lyder som om det er den, nederdelen er helt glat med et lille slæb på, men jeg har valgt at få syet hægter på, og påsat et længere slæb, som jeg kan tage af i løbet af dagen.

:blush: Pernille

0

Del dette indlæg

Hej!

Kan se at jeg slet ikke har været inde og kommentere din tråd. :angry1: til mig!

Anyway - det lyder som om du er rigtig godt på vej - men konstaterer at der er da ikke mange billeder -HAHA-:bed: hmmm.. det burde du bestemt gøre noget ved, ik'! Du ved jo vi ææææææælsker billeder! Er det denne kjole?

post-8347-1123157706.jpg

Men der er jo faktisk ikke så lang tid til. Spændende - jeg følger gerne med her!

hej fra knirke

Redigeret af Knirke
0

Del dette indlæg

Hej Knirke.

Ja det er den, og 1000 gange :bed: fordi du har lagt den ind for mig... kan jo ikke så godt bede min tilkomne om hjælp :boohoo:

Nej der er IKKE længe til, og jeg glæder mig mere og mere, har faktisk været i gang med inbydelser idag, ved godt det er op over med at få sendt dem ud, men men men :boohoo: har ikke anet hvordan de skulle være.

-HAHA- Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er indbydelserne langt om længe blevet sendt ud, og der er allerede 13 der har sagt ja til at deltage, så mangler vi kun svar fra 30 :)

I dag har jeg planer om at folde servietter, eller ihvertfald lave en prototype, så jeg kan se, om det overhovedet kan lade sig gøre :blush:

Jeg har modtaget prøver fra Nivea, det er godt nok flot, at de gider bruge ders tid på alle os tossede brides to bee :bearhug:

Jeg fik 25 cremer til mænd, og 25 cremer til damer.

Jeg har til Morten og hans fætter, som er de eneste børn som kan komme til at kede sig, købt en malebog og en lille pakke tusser til hver. Derudover har jeg planer om at fylde deres gavepose op med slik i stedet for alt det de andre får, tror ligssom det vil bringe større lykke :)

0

Del dette indlæg

Har ikke været så aktiv det sidste stykke tid... havde lige en af de der perioder, hvor man tuder over ingenting, fuldstændig panisk over, om man nu når det hele.

Det har dog ført noget positivt med sig... Stefan har fået øjnene op for, at nu er det altså snart d. 22/10, hvor slaget skal stå..... faktisk syntes jeg han er begyndt at stresse lidt nu, så nu er det MIG der har det fulde overblik, og det er sgu rart for en gangs skyld :)

Jeg har fået bestilt frisør, en mobil en som kommer ud til mine forældre på dagen.

Hun tager 600 kr for løs prøveopsætning, og opsætning på dagen, det syntes jeg er okay... men nu er det jo også mor og far der betaler :baa:

Stefan har valgt forlover, og jeg er godt tilfreds med valget, bortset fra, at vi kommer til at have ham boende fra fredag til søndag... sikke en fed bryllups nat vi får :)

Ellers er der vist ikke mere nyt lige nu.

0

Del dette indlæg

Super romatisk kjole du har valgt! :hearts:

I skal giftes på min fødselsdag, det må da bringe lykke :)

For mit vedkommende er der kun 6 dage tilbage nu....det er ikke rigtig gået op for mig endnu.....men det gør det jo nok!

Held og lykke med planlægningen af jeres dag!

Mange hilsner fra Heidi - som skal giftes på lørdag!

0

Del dette indlæg

Super romatisk kjole du har valgt!  :hearts:

I skal giftes på min fødselsdag, det må da bringe lykke  -HAHA-

For mit vedkommende er der kun 6 dage tilbage nu....det er ikke rigtig gået op for mig endnu.....men det gør det jo nok!

Held og lykke med planlægningen af jeres dag!

Mange hilsner fra Heidi - som skal giftes på lørdag!

Hej Heidi.

Hvis du læser dette... så stort tillykke med på lørdag, det blir forhåbentligt en dejlig dag for jer, og det går nok først rigtig op for en om morgenen hvad man egentlig er i gang med....... glæder mig til at få den følelse af, at nu er det nu.

:bearhug: Pernille

0

Del dette indlæg

Nå så er der sket lidt mere....

Det var ikke meningen jeg skulle med ud og købe tøj til Stefan, men da dagen oprandt, spurgte han alligevel, om ikke jeg ville med, og jo det ville jeg selvfølgelig gerne. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Han har valgt en sort habit med en svag nålestribe, cremefarvet skjorte og et specielt sort slips, som var bundet, lige til at lukke i nakken.

Derudover købte vi 3 par strømper til dagen, et med en stiblet linie og brudepar, et par helt sorte og et par med Simpsons.

Nu leder han så efter et par boxershorts med nøgne damer på, så det bliver spændende om han kan finde det -HAHA-

Efter tøjkøbet gik vi forbi guldsmeden, for at se om ringene var kommet hjem, og det var de.

Vi prøvede dem, og de er lige som de skal være. Vi fik indgraveringen af butikken, samt en flaske rødvin, vi har så absolut fået en kanon service der. :drink2:

Nu hvor ringene lægger her, kan jeg ikke lade være med hele tiden at gå hen og tage min på, eller bare se på den.... det bliver for fedt, når jeg skal gå og stritte med min højre ringfinger, og fremvise den til alle :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer