jazzmine

Louise og Matthews planlaegning

216 indlæg i dette emne

Saa er det vist blevet min tur, til at dele lidt af min planlaegning. Maa hellere starte fra starten.

Moedte Matthew i 1999, da jeg var paa en ni maaneders udveksling til Australien :byebye: . Ankom til Australien i september og meodte Matt i November. Den foerste familie jeg boede ved, var ikke det bedste, saa jeg blev flyttet til en anden, 600km laenge syd paa. Saa det var et held, for ellers hvade jeg jo ikke moedt Matt. Efter min ni maaneder, var det tid til at vende naesen :bearhug: tilbage til DK. Matt og jeg holdt kontakten ved lige med breve, men efter knap 6 maaneder hjemme, vendte jeg tilbage til Australien, og saadan foregik det i et paar aar, indtil julen 2001 hvor jeg flyttede herned.

Vi har altsaa vaeret sammen i knap 6 aar. Har vaeret igennem en del sammen, da Australien ikke er det nemmeste land at faa bla opholds og arbejdes tilladelse. MEn efter knap 2 aar og tusindvis af kroner senere, har jeg nu permanent opholdstilladelse.

Den 30. april, friede Matt :) . Han synes at vi skull tage ud at spise frokost, i en lille hytte oppe ved bjerget (som ligger taet ved os). Vi koerte derop, foerst en tur helt op paa toppen, og derefter, synes han at vi lige skulle koerer denne nye vej ud til et udsigstpunkt.....ok taenkte jeg, det kunne da vaere fint. Saa vi fandt stedet, og sikke en udsigt!!! Var saa smuk, der var en lille baenk og det hele, og lige pludselilg satte han sig paa et knae og aabnede en lille aeske med den flotteste ring, og saa blev der lukket op for "vandvaerket" :griner:- ved mig. Blev saa glad og overrasket, at jeg glemte helt at sige ja, men begyndte bare at hoppe rundt. Kunne ikke have vaeret mere perfekt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif

Saa nu er jeg saa smaat begyndt at plaenlaegge vores bryllup, som skal holdes i DK d. 8.juli 2006. Har booket vores hvor vi skal holde receptionen, det bliver paa Svostrup Kro. Har allerede haft det foerste drama. Mine foraeldre tog paa kroen, for at tjekke hvordan lokaler osv var, og de koerte derfra, var de overbevist om, at den var booket. Saa vi gjorde ikke mere ved det, intil en maanedstid efter, da jeg emailer dem, for at finde ud af med blomster osv.......Deres email " vi beklager, men da vi ikke hoerte mere fra dine foraeldre, reseverede vi ikke kroen tildig, og den er i mellemtiden blevet booket, til at andet par"...... -HAHA- Saa vi maatte flytte dagen til enten d. 24 juni eller d 8. juli. Saa det blev d.8.juli.......

Saa Susanne, saa er jeg begyndt :yllove: , ikke flere trusler :bearhug::bearhug:

Redigeret af jazzmine
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Velkommen til, det her er ved at blive et ret internationalt forum med piger tilmeldt fra alle mulige fjerne egne :bearhug:

Dejligt at det nu er lykkes dig at få opholdstilladelse, og ja jeg har også hørt at det er vildt svært i Australien

Så får i vel en del gæster fra Australien til bryllup i Dk, se det kan næsten ikke blibere kronprinse-agtigt :)

:bearhug: Rikke

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

Velkommen Louise

:)

Godt at du kom igang... Så virkede truslerne alligevel... :fight:

Din Matt er da vist en rigtig romantic fyr ligesom min King Kong. Det var i hvert fald et meget smukt frieri. Helt som enhver pige drømmer om. Tillykke med det... Og vi vil jo gerne se et foto af ringen... ;-)

Er det ikke svært at sidde helt på den anden side af jorden og arrangere bryllup i Danmark. Beundrer jer for at i har kæmpet for at være sammen og tillykke med opholdstilladelsen... Hvorfor holder i egentligt ikke bryllup i Australien??? Kan på den anden side også godt forstå at du gerne vil hjem og holde fest...

:bearhug:

Mange hilsner Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer.

Grunden til at brylluppet bliver i Dk, er fordi at jeg vil hjem og giftes i min lille kirke, som jeg er blevet doebt og konfimeret i. Plus jeg vil have hele min familie og venner omkring mig, og en god unskyldning for at komme hjem paa besoeg. :bearhug:

Det er lidt besvaerligt at planlaegge hernede fra, gud ske tak og lov for internettet. Tror ikke jeg kunne have klaret det uden. Vi regner med at faa omkring 15, maaske flere gaester fra :byebye: Australien. Matts mor og broedre kommer, plus en tante og faetter og kusine. Saa det glaeder vi os til. Matts lillbror er mongol, og han glaeder sig helt vildt, snakker om Danmark hele tiden.

Jeg skal nok ligge et billede af min ring paa et senere tidspunkt.

Det bliver alt for nu.....

:hjerte: Louise

0

Del dette indlæg

Vil bare ønske dig rigtig mange gange velkommen til.

Håber du kan finde hjælp til din planlægning herine, specielt nu hvor du sidder omme på den anden side af jorden.

But BEWARE: Dette forum er STÆRKT vanedannede og vi er mange, der er stolte junkies af Bryllupsklar..

0

Del dette indlæg

Couldn't help notice a fellow from down under.... ;)

Hvor i Australien land bor I? Har boet i landet i 7 år og det er bare et skønt land.

Selv om planlægningen vil foregå "from down under" skal det nu nok gå. Kender til flere brudepar som har adresse i udlandet og vil giftes herhjemme, og hvor det alligevel kommer til at lykkedes.

0

Del dette indlæg

Okay her kommer saa et billede af min ring. Den er lavet af Platinium og i en prinsesse stil med diamant. Den er bare superflot, hvis jeg selv maa sige det. Smykker I Australien koster ikke naert det samme som de goer hjemme, saa jeg blev lidt forkaelet. Klager bestemt ikke

Vores bryllup skal holdes paa Svostrup kro, som jeg fortalte tidligere. Prover lige om jeg kan vedhaefte nogle billeder derfra. Vi regner med omkring 60 mennesker, saa det bliver ikke saa stort.

Skal have tre brudepiger, som nogle af jer allerede ved :bearhug: , og deres kjoler ser saadanne ud, farven er den som vi skal have

Min kjole koeber jeg i dk, saa kigge rundt paa nettet, har fundet to som jeg er ret vild med, den ene er fra Lilly, og den anden fra Panayotis i Vejle. Prover at vedhaefte begge, er ikke sikker paa hvilken jeg bedst kan li.....hvad synes I???

post-12581-1122447449.jpg og den anden post-12581-1122447502.jpg

Nu har I vist faaet nok af mig, saa jeg holder for nu. Haaber dette er maaden at goere det paa.

:hjerte: Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altsaa det billede vedhaeftning er vist ikke lige mig, prover igen...nej kan ikke faa det til at virke, giver op for nu....

Vi bor I Orange, cirka 300 km west for Sydney, hvad med jer? Ej hvor sjovt...

Redigeret af jazzmine
0

Del dette indlæg

Vil bare ønske dig rigtig mange gange velkommen til.

Håber du kan finde hjælp til din planlægning herine, specielt nu hvor du sidder omme på den anden side af jorden.

But BEWARE: Dette forum er STÆRKT vanedannede og vi er mange, der er stolte junkies af Bryllupsklar..

Skal love for at du har ret, tror naesten at jeg har et problem :):bearhug: . Tak til jer alle, har allerede faaet masser af hjaelp, isaer fra Susanne...... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Lousie....

Nu kører det for dig... hi hi.... Flot arbejde.... Og der er jo ingen regler for hvordan man gør herinde.. ;-) Jeg synes din tråd ser flot ud!!!

Smukke kjoler.... Ja det er svært at vælge. Jeg synes de begge er vildt flotte. Du må vidst ud og prøve kjoler begge steder. Jeg har en ide om at man ikke er i tvivl når man først får dem på... Nu må vi se. Jeg har heller ikke været ude at kigge på kjole endnu.... Jeg tror også at det afhænger af hvilken betjening man får...

:bearhug:

Susanne

Redigeret af Sussen2
0

Del dette indlæg

Hej Louise...

Der kan ikke være så mange billeder i et indlæg tror jeg. Måske er det det går går galt. Desuden må hvert foto ikke fylde mere end 70 kb.

Tror du er nødt til at lave nye svar. Et med ringen, et med stedet osv....

Jeg har nemlig også kæmpet med at finde ud af det med billederne...

Fnis... Og jeg som troede at jeg var skrap til computere... :bearhug:

Sov godt.... For det er vel snart sengetid for dig. Her i Århus er det morgen og gråvejr. Jeg skal ud at lufte hunde nu...

Vi snakkes...

Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Husk mht. billeder (som vi æææææææææælsker herinde!!!!!!!!!) at der må være max 70kb. pr. indlæg - dvs. flere billeder end 1-2 stykker af normal størrelse - skal i nye indlæg.... hvis du har store billeder kan du lige læse vejledningen HER

Velkommen til herinde -som andre også skriver - Pas på! Stærkt vanedannende!!!

:bearhug: knirke

Redigeret af Knirke
0

Del dette indlæg

Husk mht. billeder (som vi æææææææææælsker herinde!!!!!!!!!) at der må være max 70kb. pr. indlæg - dvs. flere billeder end 1-2 stykker af normal størrelse - skal i nye indlæg.... hvis du har store billeder kan du lige læse vejledningen HER

Naar du nu siger nye indlaeg, er det saa ikke nok, hvis jeg bare "besvarer" eller skal jeg vaelge "nyt emne"? Har altsaa bare slet ikke styr paa dette :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Naar du nu siger nye indlaeg, er det saa ikke nok, hvis jeg bare "besvarer" eller skal jeg vaelge "nyt emne"? Har altsaa bare slet ikke styr paa dette :)

Undskyld... Selvfølgelig skal du bare trykke BESVAR

0

Del dette indlæg

Undskyld... Selvfølgelig skal du bare trykke BESVAR

Jaa ved godt jeg er lift tungnem.... :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Velkommen til i Klubben.

Flot frieri og dejlig at du fik tingene i orden i Australien - er sikker i nok skal få bryllup arrangeret fra udlandet - det er lykket for andre hvorfor ikke for jer.

Glader mig at følge med og se flere billeder når problemer med det er løst :)

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved godt at jeg ikke har vaeret saa god til at goere noget ved min planlaegning, men der er ikke saa meget jeg kan goere endnu. Var til brudemesse i dag, og fandt heldigvis ud af, at det ikke er noget problem for Matt + bestman osv at leje deres jakkesaet hernede, og saa bare tage dem med hjem :bearhug: .

Saa nu aander jeg lettet op :carrot: , for Matts bror kommer foerst til DK 2 dage foer brylluppet. Kunne ikke klare at stresse med deres toej, saa taet paa dagen.

Har desvaerre ikke haft meget hled med mine proever til vores gaeste gaver, saa nu maa vi se om jeg faar nogen eller ej. Bliver ved med at proeve.... jobbar

Har bestem at vi skal sidde ved runde borde, men er ikke sikker paa hvor mange ved hvert bord. Saa vil gerne se/hoere hvad I har gjort?

:blush: Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer