jazzmine

Louise og Matthews planlaegning

216 indlæg i dette emne

Aller, allerførst bliver jeg altså nøøøødt til at sige FEEEEEEEEEEED BIL! :biggrin: Sådan en ville jeg mega gerne ha'! Hvor er du bare heldig...... nå, og så må jeg så hellere byde dig velkommen! :hug: Tsk, tsk.... bedre sent end aldrig!

Og så til haldkæderne: Jeg synes at de begge to er meget smukke, og jeg ville have svært ved at vælge. Jeg tror det kommer lidt an på hvlken kjole du vælger. Jeg har en smuk klassisk perlekæde, som jeg egentlig havde tænkt jeg ville have på, men valgte en utraditionel kjole, og så var halskæden altså pludselig slet ikke 'rigtig' i sammenhængen. Men hvor er du heldig at din mor har så fine ting liggende, som hun vil låne dig på din bryllupsdag! :loveshower: Tag evt. halskæderne med ud, når du skal i gang med at prøve kjoler.

Et varm velkommen og et stort knus fra Gitte :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ligeSiddet og luret din tråd igennem for at se hvad der ville passe bedst med smykker i forhold til kjolen... Jeg synes helt sikkert at den helt enkle halskæde er pænest til de kjoler du har kigget på *SS* Så det ville være mit valg..

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louise

Et meget forsiket VELKOMMEN herinde!

Sikke en fin tråd du har, du har da helt styr på det.

Meget romantisk frieri!!

Dejlig bil - jeg er selv boblefan :bearhug:

Fantastisk forlovelsesring - jeg vil også bo i et land med rimelige smykkepriser!!! Diamonds are a girls best friend....

Sikke et dejligt hus - sikke en udsigt. Tænk at kunne have sine heste derhjemme - det drømmer jeg om at kunne en dag.

De smykke du kan låne af din Mor er MEGET smukke. Som de andre siger: tag dem med til kjoleprøvningerne! Det kommer jo både an på kjolens eventuelle pynt (perler/palietter etc.) og på udskæringen, samt måske på de farver du vælger til buketten (er den store sten i smykke nr. 1 blå?).

Glæder mig til at følge med fremover!!

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jg kan umiddelbart bedst lide det første smykke med den blå sten; men som de andre skriver: Det kan jo være svært at vide hvad der vil passe bedst til lige præcis DIN kjole. Jeg havde selv en halskæde, jeg meget gerne ville bruge til brylluppet, men var i tvivl om den passede til kjolen, så jeg havde den med ude til kjoleprøvning...

:bearhug: Tanja

0

Del dette indlæg

fantastiske smykker :bearhug: gid jeg havde en mor ejg kunne låne noget så lækkert af :cheerleader3: som de andre skriver tag dem da med ud når du prøve og så prøv dem sammen med kjolerne/drømmekjolen, for det skal jo også passe sammen stilmæssigt, jeg ville utrolig gerne have en helt enkel perlekæde på, men det duer desværre ikke til min kjole - men det er i hvert fald to smukke muligheder du har der ...

og sikke en skam at der er nogen der ikke har behandlet jeres lille nye hund ordenligt, men dejligt at hun er kommet til et kærlighed, og er ved at vænne sig til jer begge ..

:cheerleader3: Stine

0

Del dette indlæg

Har lige et andet spoergsmaal, maa en ting, godt representer baade "gammelt, blaaet og laant" ? Det kommer mors blaa halskaede nok til, hvis jeg vaelger den.

Men er det OK????

Tusind tak for alle jeres gode meninger, det er dejligt at faa lidt respons.....

:bearhug: Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg stemmer helt klart for den blå. Selv om den sikkert er af ældre dato, har den et næsten moderne præg over sig. Nu er jeg ikke så meget til perler, så jeg ville aldrig vælge dem. Men som een sagde: Tag dem med når du prøver kjoler. Tænk også på om håret skal hænge ned, eller sættes op (tag en elastik med - det glemte jeg nemlig) Og tag også med i dine overvejelser når du vælger smykker om du skal have slør på.

Prøv det hele!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde :cheerleader3:

Det m smykker er svært,har næsten fået grå hår over det selv :bearhug:

nu har jeg en stor svaghed for perler såehh....

Ærligt,mit bedste råd til dig er at prøve smykkerne sammen med kjolen,og husk at ta' fotos af det,

så kan du sidde og se på det i ro og mag.

Held og lykke ( uanset hvad du vælger,ka det ikke gå helt galt :cheerleader3: )

:cheerleader3: Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes lige jeg ville fortaelle jer at jeg skal se min onkel i weekenden. Han er kok hos Maersk og er begyndt at sejle til Australien, saa koerer til Sydney paa fredag og skal moedes med ham. Glaeder mig saadan :yay: , det er jo ikke ligefrem hverdag jeg faar besoeg hjemmefra ;)

Er forresten koert lidt fast i min planlaegning, synes ikke der er den storer lyst lige i tiden. Kan ikke finde ud af at lave de dumme kirkehaefter, og det gaar mig noget paa.....er lidt depri i tiden :cheerleader3: .........haaber lysten snart komme igen.........

:cheerleader3: Louise

0

Del dette indlæg

Hej Louise.

Åh, kender det godt! Står selv lidt i stampe i øjeblikket! :biggrin:

Tror alle "ramler" ind i et tidspunkt, hvor alle de mange forberedelser bare hænger én langt ud af halsen!!! (og så alligevel ikke! Men altså - hvor man kører lidt sur i det) :balloons:

Pludselig kommer humøret og lysten tilbage, tror jeg :)

Så hæng i, min pige - det ser jo SKØNT ud det hele! :cheerleader3:

:cheerleader3: Mie.

Redigeret af Mielin
0

Del dette indlæg

Jeg tror bestemt, at alle har et dødt punkt :cheerleader3::balloons::)

Jeg Oooooooooooorker f.eks. ikke at lave nr. 2 hold "indbydelser" (vi sendte for-invitationer ud, for at finde ud af, hvem der kommer til hvilket bryllup). Kan bare ikke holde tanken ud om at folde folde folde. Men det skal nok komme.

Og sådan bliver det også for dig. Det er jeg sikker på.

:cheerleader3:

Anna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer