jazzmine

Louise og Matthews planlaegning

216 indlæg i dette emne

Jeg tror bestemt, at alle har et dødt punkt :cheerleader3::balloons::)

Jeg Oooooooooooorker f.eks. ikke at lave nr. 2 hold "indbydelser" (vi sendte for-invitationer ud, for at finde ud af, hvem der kommer til hvilket bryllup). Kan bare ikke holde tanken ud om at folde folde folde. Men det skal nok komme.

Og sådan bliver det også for dig. Det er jeg sikker på.

:cheerleader3:

Anna

Det er lige netop saadan jeg har det, har sendt de danske invitatioer, men de australske haenger mig langt ud af halsen.....orker det bare ikke lige i tiden......

+ Matt og jeg har skandes en del det sidste hjaelper jo nok heller ikke paa det..... :biggrin:

Tak for lidt opmuntring

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

og den sidste:

post-12581-1146643891.jpg

Hvad synes I? 2 af pigerne er 26 og den sidste er 31, synes selv de er rigtig flotte.

:oops: Louise

Har forresten ogsaa bestilt tid til at proeve kjoler naar jeg kommer hjem. Foerst hos Lilly i Vejle, derefter Skott i Rold og til sidste hos Panayotis i Vejle. Saa nu haaber jeg at finde KJOLEN hos en af disse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Saa blev jeg poltet for foerste gang :smolf: , startede med at moedes hos min kommende svigermor, hvor jeg fik sloer og briller sat paa. Vi legede et par lege, og det var simpelthen saa sjovt. Derefter var vi ude at spise. Var en tyve stykker, mest lidt aeldre gaester, da jeg ikke har saa mange veninder paa min egen alder hernede, men mange jeg har arbejdet med. Efter vores middag gik turen paa pub, hvor vi havde det knaldsjovt, var hjemme og i seng klokken 04.30. Havde en rigtig god aften, men knap saa godt soendag :puke: .......missede faktisk soendag, men vaagnede op til alarmen mandag morgen.

Har desvaerre kun faa billeder endnu, venter paa flere, men I faar et paar stykker indtil de andre kommer.

:hug: Louise

post-12581-1147088530.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

rigtig smukke halskæder, og sikke en udsigt fra din vindue - natur pur

Og dejlig med en polter selv om du ikke har så mange veninder i din ælder synes jeg da det er super du fik arrangeret noget og det ser ud som i hvade det sjov. Godt udklædning - du ser rigtig sødt ud med slør og masken.

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

Her kommer mit foerste forsoeg paa vores kirkehaefte. Kan ikke faa mit monogram til at vise sig i bagrunden paa hver side, saa det arbejde jeg stadig paa. Det bliver photocopieret ned i en A4 foldet paa midten.

Hvad synes I?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg til Danmark, langt om længe. Ankom i fredags, men har faret rundt siden. Det er så dejligt at komme hjem,og sikke et vejr det har været siden. Håber dette fortsætter indtil d. 8 juli.

Har forresten været ude at see paa kjole i dag hos Lilly i Vejle, blev betjent at Randi, og sikke en fin betjening. Hun var simpelhen super sød og hjælpsom.

Nå men det kan måske være at I vil se lidt billeder????

De kommer lige lidt senere i dag!!!!!!

Knus Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og igen:

post-12581-1150144084.jpg

Mit ansigt ligner noget der er løgn, godt med jetlag og kæmper poser under øjnene og bumser i hel pæren, derfor synes jeg ikke lige at det var noget jeg ville vise frem :heart:

Hvad synes I? Det var den første jeg prøevede, men var i nogle stykker, men blev ved at vende tilbage til den samme.

:bearhug: Louise

Redigeret af jazzmine
0

Del dette indlæg

Glemte helt at fortælle at der overhovedet ikke skulle gøres noget ved den, passede som den var syet til mig, men de skulle lige beestille en ny top hjem til mig, da der var faldet lidt perler af den. Men ellers kunne jeg have taget den med hjem i dag. Det var nu en dejlig fornemmelse :heart: :carrot: :blush: :carrot:

:bearhug: Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer