Guest kape

HJÆLP MIG!!

5 indlæg i dette emne

Jeg er nu i "sidste time" og begynder pludselig at tænke, at dety da er for dårligt at jeg slet ikke har "noget med" til min mand til festen -altså tale, sang osv, men jeg kan simpelthen ikke rejse mig op og holde tale... ()()

Jeg er nu kommet i tanke om, at jeg for mange år siden serverede til et bryllup, hvor bruden havde et lille vers med som sang, skrevet på røde hjerter, hvor teksten bare var "jeg elsker dig" igen og igen -men jeg kan simpelthen ikke huske melodien :(

Er der nogen af jer der kender den??

Håbefulde hilsner fra Katrine :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nu i "sidste time" og begynder pludselig at tænke, at dety da er for dårligt at jeg slet ikke har "noget med" til min mand til festen -altså tale, sang osv, men jeg kan simpelthen ikke rejse mig op og holde tale... ()()

Jeg er nu kommet i tanke om, at jeg for mange år siden serverede til et bryllup, hvor bruden havde et lille vers med som sang, skrevet på røde hjerter, hvor teksten bare var "jeg elsker dig" igen og igen -men jeg kan simpelthen ikke huske melodien  :(

Håbefulde hilsner fra Katrine  :hug:

Kan desvaerre ikke hjaelpe dig, maaske proev Google under sangtekster. Alt kan naesten findes paa Google.

Held og lykke med det

0

Del dette indlæg

Jeg er nu i "sidste time" og begynder pludselig at tænke, at dety da er for dårligt at jeg slet ikke har "noget med" til min mand til festen -altså tale, sang osv, men jeg kan simpelthen ikke rejse mig op og holde tale... :bestwishes:

Jeg er nu kommet i tanke om, at jeg for mange år siden serverede til et bryllup, hvor bruden havde et lille vers med som sang, skrevet på røde hjerter, hvor teksten bare var "jeg elsker dig" igen og igen -men jeg kan simpelthen ikke huske melodien  :hug:

Håbefulde hilsner fra Katrine  :)

Hej

Kender den ikke - men umiddelbart vil "Jeg elsker dig - jeg elsker dig - jeg elsker dig....... osv" kunne synges på Menuetten fra Elverhøj.......

Strauss

0

Del dette indlæg

Til vores bryllup var der nogen som havde lagt en sang ved hver kuvert som sp skulle synges flere gange på aftenen. Den ene side var der en sang pigerne skulle synge og den anden en sang mændene skulle synge. Jeg tror ikke helt det er den du leder efter, men hvis du gerne vil se den så kan jeg finde den frem. Du kan lige skrive hvis du vil se den

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer