Sussen2

Har i hund?

144 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan godt være en anelse svær at stoppe lige idag.......... som jeg sagde til Thomas: "Dig elsker jeg for evigt, men jeg er altså blevet forelsket igen......... I Maggi  :hearts:

post-6957-1129451198.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Yay - flere dejlige Trisse vuffere... :yay: Hvor er den bedårende...

Hvordan tager Oscar ankomsten af konkurrenten?

:wee:

B*

0

Del dette indlæg

Til Lambada.............. Jeps det er en cocker spaniel........ Det var det mest nærliggende for os, når vi nu havde en i forvejen.......

Og til B*.......... Oscar???......TJOOOOOOOO.............. hun er jo VOLDSOMT FARLIG.......sådan en lille hvalp :super: ........ til at starte med flygtede han sq fra hende, men så følger hun sq da bare efter......her er vi ikke bange for noget

som på det her billed f.eks.......... vi er heller ikke bange for kameraet....det skal da angribes :toot:

post-6957-1129453814.jpg

Men ellers tager han det nogenlunde....han er lidt fornærmet, men vi bruger rigtig meget tid på ham også, så han ikke skal føle sig glemt eller udenfor

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til Lambada.............. Jeps det er en cocker spaniel........ Det var det mest nærliggende for os, når vi nu havde en i forvejen.......

Og til B*.......... Oscar???......TJOOOOOOOO.............. hun er jo VOLDSOMT FARLIG.......sådan en lille hvalp :super: ........ til at starte med flygtede han sq fra hende, men så følger hun sq da bare efter......her er vi ikke bange for noget

som på det her billed f.eks.......... vi er heller ikke bange for kameraet....det skal da angribes :toot:

post-6957-1129453814.jpg

Men ellers tager han det nogenlunde....han er lidt fornærmet, men vi bruger rigtig meget tid på ham også, så han ikke skal føle sig glemt eller udenfor

Hun er helt vildt dejlig, men det har jeg vist nok allerede fortalt jer. Ville egentligt bare sige - FEDT BILLEDE!!!!

Knus

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-6957-1129453814.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Forøvrigt - for hundenes og min skyld : LUK DEM INDE når vi kommer til træf !! :super: Jeg vil gerne bestille en plads i hundekurven allerede nu... hi hi.

Vi har jo også bestemt os til en cocker når engang vi skal have hund. Vi har allerede fundet et rigtig godt sted, og de regner med at skulle have hvalpe til sommer - hvilket vi regner med kommer til at passe helt perfekt

0

Del dette indlæg

nejjjjjjjj hvor er de altså søde..... så må sasha altså også med....

Hun er Peters baby... men mens vi er udstationeret bor hun hos mine forældre og deres hund chang (kan selvfølgelig ikke finde et billed hvor de er sammen)....... men hun nyder livet.

Jeg har lige været sammen med hende i 2 måneder..... uhhh det var dejligt. hun fulgte mig overalt.......

Jannie

post-8843-1129709305.jpg

Redigeret af Queenii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HJÆÆÆÆLP hvor er alle jeres hunde søde... SUK! Vi må heller ikke have hund hvor vi bor, så vi har bare vores dejlige kat indtil videre, men vi vil gerne have hund også, så det kan jo være alle jer hundeelskere kan hjælpe mig: Jeg har nemlig set en hund engang og fik racen af vide men kan kun huske det var en slags Spaniel (ikke Cocker)... den var helt sort og samme udseende og størrelse som en Cocker Spaniel.. Nogen bud???

0

Del dette indlæg

HJÆÆÆÆLP hvor er alle jeres hunde søde... SUK! Vi må heller ikke have hund hvor vi bor, så vi har bare vores dejlige kat indtil videre, men vi vil gerne have hund også, så det kan jo være alle jer hundeelskere kan hjælpe mig: Jeg har nemlig set en hund engang og fik racen af vide men kan kun huske det var en slags Spaniel (ikke Cocker)... den var helt sort og samme udseende og størrelse som en Cocker Spaniel.. Nogen bud???

<{POST_SNAPBACK}>

Kunne det være en springer spaniel??..............De er lige en anelse større end en cocker, men ikke meget.

Knus Trisse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er min lille vuffer, Mille.

Hun er godtnok et år nu....men mindst ligeså sød :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej,

Er det en golden retriver?

Må jeg spørge, hvor den er købt, vi skal nemlig have en og søger en god kennel.

(Vil helst have en der er meget lys og det kan jeg se dig er)

Knus Mette

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Mette

Du kan se kennel listen på retriverklubbens hjemmeside.

Hvalpelisten

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Kunne det være en springer spaniel??..............De er lige en anelse større end en cocker, men ikke meget.

<{POST_SNAPBACK}>

hej Trisse

Nej det mener jeg ikke, den havde et lidt specielt navn jeg ikke havde hørt før.. det er da også s***** at man ikke får det skrevet ned el noget mens man husker det!!! :baa:

0

Del dette indlæg

hej Trisse

Nej det mener jeg ikke, den havde et lidt specielt navn jeg ikke havde hørt før.. det er da også s***** at man ikke får det skrevet ned el noget mens man husker det!!! :baa:

Kan det være en Cavalier King Charles Spaniel?

0

Del dette indlæg

Hej Line..

Er det mon en Cavalier king charles spaniel :

post-13209-1130313679.jpg

Eller

Amerikansk cocker spaniel

post-13209-1130313771.jpg

Eller

Sussex Spaniel

post-13209-1130313867.jpg

Eller

Field Spaniel

post-13209-1130314160.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Åhhhh hvor er du go!!!! :cheerleader3: Tja, det er jo svært lige at se, men den var jo sort og det ved jeg ikke om alle kan blive, men umiddelbart vil jeg tro det var en Sussex eller Field, det er Sussex der siger mig mest på navnet.. Hvor kan jeg finde de? er der en Spaniel hjemmeside??? Den øverste er da bare for sød hva!!!! :bearhug:

Redigeret af la Cour
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer