Guest Krak

Stropløs brudekjole ???

22 indlæg i dette emne

Jeg har lige et spørsmål mere.. ;o)

Håber der er nogen som kan hjælpe mig :)

Jeg sidder og tænker på at jeg hælder meget til en stropløs brudekjole..

Men er bange for at, den ikke vil være pæn til mig, da jeg har store bryster, tror de vil sidde og hænge (eller se sådan ud)

Jeg bruger en e skål.. Så det er derfor jeg spørger..

Det kan også være at jeg spørger dumt..

:hug::bestwishes::bestwishes::bestwishes::birthday:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig ... Du går ud og prøver ... sætter billeder ind .... og du vil helt klart få en masse tilkendegivelser .... Det skal du slet ikke være bange for. Man er rigtig gode herinde til at fortælle og støtte hinanden. Ikke noget med at lyve ... du skal se godt ud på din store dag ,,, og det får du hjælp til her. Så bare ud og prøve --- og husk kameratet så vi kan se bilder, bilder bilder ! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De andre tøser har ret... Man kan sagtens have en forestilling inde i hovedet om, hvad der er pænt til en - og så komme på helt andre tanker når man står med kjolen på. Jeg var f.eks. fandet pladask for en kjole ( da jeg så den på billedet ), men da jeg fik den på, var det simpelthen den mest forfærdentlige kjole til mig.. Du ved det når det er KJOLEN... Suget i maven og tårerne der trænger sig på er et ret godt tegn ;)

Så du må ud og prøve - og ja, husk kameraet.. :heppe:

:) Lambada Bamse

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg synes ikke du er afskåret fra en stropløs fordi du har en stor barm. Jeg sad faktisk lige og læste i mit brudemagasin den anden dag og der stod der at alle størrelser kunne have en stropløs kjole, men at at man skulle være opmærksom på, at der måske skulle sættes et ekstra stykke ind foroven, så barmen ikke "faldt" ud over. Så... ud og prøv... en dygtig syerske vil helt sikkert kunne rette den til, så den siddder perfekt på dig også

og jeg synes bestemt ikke det er et dumt spørgsmål ... var selv meget i tvivl om jeg kunne have en stropløs, da jeg har modsatte "problem" af dig, nemlig en lille barm

:) Rikke

0

Del dette indlæg

jeg bruger selv en d/e skål og skal have en stropløs på, tror det er meget vigtigt at finde en kjole der sidder super rundt ved barmen, min corsage er med stål stivere og former på den måde det hele, så jeg ikke ksla være bekymret og bryster der 'popper' op  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Okay.. Det lyder godt.. ;o) Men jeg vil også helst havde stål skiver i hvis det bliver en stropløs kjole..

Jeg har en smart cacage top, men plastik stiver, og de buler alle mulige steder når jeg sidder ned.. :tosset:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps ud og prøv og husk billeder  :blush:

Jeg ville også gerne have stropløs, men jeg følte mig simpelthen for bar da jeg fik dem på.

Pernille  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg skal også ud og prøve brudekjoler den 17 september, og har fået at vide at jeg må tage alle de billeder jeg vil, så der bliver taget mange billeder ;o)

Og føler mig rigtig dejligt "fri" når jeg har min cocage top.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Og i skal nok få en masse billeder af mig, i de brudekjoler jeg skal ud og prøve...

0

Del dette indlæg

Enig ... Du går ud og prøver ... sætter billeder ind .... og du vil helt klart få en masse tilkendegivelser .... Det skal du slet ikke være bange for. Man er rigtig gode herinde til at fortælle og støtte hinanden. Ikke noget med at lyve ... du skal se godt ud på din store dag ,,, og det får du hjælp til her. Så bare ud og prøve --- og husk kameratet så vi kan se bilder, bilder bilder :)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja i skal noj få lov at se masser af billeder ;o) Efter den 18 september.. Da jeg skal bruge brudekjoler den 17.. ;o) :bearhug::kiss:

Og glæder mig til at høre jeres mening herinde, til den tidd :blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif :):bearhug:

0

Del dette indlæg

jeg bruger selv en d/e skål og skal have en stropløs på, tror det er meget vigtigt at finde en kjole der sidder super rundt ved barmen, min corsage er med stål stivere og former på den måde det hele, så jeg ikke ksla være bekymret og bryster der 'popper' op  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Okay.. Det lyder godt.. ;o) Men jeg vil også helst havde stål skiver i hvis det bliver en stropløs kjole..

Jeg har en smart cacage top, men plastik stiver, og de buler alle mulige steder når jeg sidder ned.. :tosset:

<{POST_SNAPBACK}>

plastik er altså noget møg til brudekoler, der er det super super vigtigt at den sidder perfekt i alle situationer - hele dagen - Carøe laver dem bla. med plastik og det var en af grundene til at jeg fravalgte hende ..

god fornøjelse med prøvningen :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg bruger selv en d/e skål og skal have en stropløs på, tror det er meget vigtigt at finde en kjole der sidder super rundt ved barmen, min corsage er med stål stivere og former på den måde det hele, så jeg ikke ksla være bekymret og bryster der 'popper' op  :bearhug:

Jeg er enig med de andre, tror sagtens du kan finde en stropløs...prøv dig frem...

Tror du skal have et corsage som Stineka :boohoo:

Held og lykke ed det...

0

Del dette indlæg

Da jeg lige har været ude hos en og prøvet en kjole, fik jeg en god ting at vide vedr. corsage/stropløs kjole. Det sidder bedst, hvis der er et elastik indeni, som gør at den strammes helt tæt til din krop og så skal den også holde brysterne på plads. Hvis der ikke er en i, kan man sagtens få det syet i. Har selv store bryser!

Held og lykke.

Mvh Bina ;)

0

Del dette indlæg

Nu hører jeg jo oss til i den dyre ende (i hvert fald hvis man ikke har størrelsen fra naturens side) - Jeg slæber rundt på en G-skål.

Jeg prøvede alle mulige forskellige udskæringer, da jeg prøvede kjole. Og jeg kunne sagtens holde babs og nutte indenbords i en corsage-kjole.

Jeg valgte dog en v-udskræing, da jeg kun så bryster i corsage-kjolerne. Ikke vulgært på nogen måde, men når tajlen bliver snørret ind, så fremhæver det jo naturligt barmen.

Det var ikke noget for mig rent udseendsmæssigt, men corsage-kjoler sidder RIGTIG flot, selvom man har en stor barm.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Som de andre piger også siger så tag ud og prøv! Jeg havde aldrig troet/håbet på at jeg skulle have sådan en kjole som jeg nu fik.. Men jeg syntes den var allertiders. Jeg havde også en stropløs corsage under kjolen. Jeg er en str. 90D! Jeg syntes ikke det hænger nogen steder :cheerleader3:

Så ud og prøv løs...

Knuz

post-7981-1126275358.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg var også lidt bange for at det måske ikke passede til mig med en stropløs kjole...men det var det som jeg var blevet forelsket i hjemmefra...og jeg har også købt en stropløs nu!! Jeg er en 70 D/E...og jeg synes faktisk ikke at det gør noget i denne kjole...

Så ud og prøv!!!

:loveflag: KnuZ Dorthe

Først tæt på..

post-12583-1131293612.jpg

Og så lidt væk fra...

post-12583-1131293659.jpg

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Jeg har lige et spørsmål mere.. ;o)

Håber der er nogen som kan hjælpe mig  :bearhug:

Jeg sidder og tænker på at jeg hælder meget til en stropløs brudekjole..

Men er bange for at, den ikke vil være pæn til mig, da jeg har store bryster, tror de vil sidde og hænge (eller se sådan ud)

Jeg bruger en e skål.. Så det er derfor jeg spørger..

Det kan også være at jeg spørger dumt..

:bearhug:  :bearhug:  :cheerleader3:  :)  :(

Jeg kan godt følge dig i det med navøsitet over om de kommer til at hænge, men det gør de ikke.

Jeg er selv en dobbel D og jeg var helt sikker på at jeg skulle ud og have en kjole med stropper, så jeg kunne have en BH på inden under, da tyngdekraften allerede har ramt dem, men det var slet ikke tilfældet.

Jeg tog ind i house of brides og de satte mig i en stropløs kjole, tog BH´en fra mig og de blev siddende hvor de skulle. Det kommer meget an på hvordan kjolen er syet.

hvis du finder en kjole der har draperinger lige under brystet, virker det som en form for BH.

vil prøve at sætte et eks. ind

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer