Bryllupsmusen

Endelig fik jeg kjolen

34 indlæg i dette emne

JUHUUUUUUUUUUUUUUUU nu er min kjole færdig. Skulle prøve den hos skrædderen i dag, som har rettet den til, og den sad bare perfekt. Hun har virkelig lavet et flot stykke arbejde og så var hun vildt sød. Hun har bl.a. designet nogle nye blomster, som sidder på kjolen, for den der sad der fra fabrikkens side, var lidt grim, så den pillede hun af og satte to nye flotte på.

Ansigtsudtrykket kunne nok have være bedre, men skrædderen det kan godt være at skrædderen er god til at sy, men hun er ikke god til at tage billeder, så jeg måtte instruere hende undervejs.

post-12069-1123011101.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej den er gudskøn - og bliver endnu bedre med dig i den. Den er bare perfekt til dig. Den ser så let og behaglig ud - jeg tror du kommer til at "svave" langs kirkegulv - og såm crazymissdazy sagde ligner du jo lidt en engel i den.

Ros også til skrædderen.

:hearts: :hearts: :hearts: :hearts: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fiiin kjole!!! Æælsker rembo!!

Hvem er din skrædder? Skal nok også have lidt ny udsmykning på min kjole (også rembo)

Hey!! :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har købt kjolen i Bride Fashion i Virum, de har ikke selv en systue, men gav mig kortet til en skrædder i Roskilde, som de bruger. Hun hedder Helle Reistrup. Hun har også rettet min mors kjole til, super folt, og hun kom med mange gode idéer til forbedringer af stropper og sjal.

:)

Gitte

0

Del dette indlæg

IHHHHHHHHH, tak for de mange pæne ord om min brudekjole. Det luner meget i en travl Klub...bla..bla... nr.2, hvor de mindste ting kan få én til tvivle...

:):blush:

Gitte

Redigeret af Bryllupsmusen
0

Del dette indlæg

IHHHHHHHHH, tak for de mange pæne ord om min brudekjole. Det luner meget i en travl Klub...bla..bla... nr.2, hvor de mindste ting kan få én til tvivle...

:)  :blush:

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Det er altså virkelig mærkeligt. I ovenstående tekst står der et eller andet med en klub, det har jeg aldrig skrevet, har prøvet at rette det, men det kommer bare igen. Der skulle i en travl Klub...bla..bla... nr.2....MEGET mærkeligt, er der mon en drillenisse...??? BEER

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Det er altså virkelig mærkeligt. I ovenstående tekst står der et eller andet med en klub, det har jeg aldrig skrevet, har prøvet at rette det, men det kommer bare igen. Der skulle i en travl Klub...bla..bla... nr.2....MEGET mærkeligt, er der mon en drillenisse...??? BEER

<{POST_SNAPBACK}>

Den der klub har jeg intet med at gøre, men hver gang jeg skriver, det ord som der skal stå erstatter computeren det med klubben?????????????

0

Del dette indlæg

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Den der klub har jeg intet med at gøre, men hver gang jeg skriver, det ord som der skal stå erstatter computeren det med klubben?????????????

<{POST_SNAPBACK}>

Prøv at skrive ordet med mellemrum, måske hjælper det??? Så ved vi i det mindste hvad du mener...?! :)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif
0

Del dette indlæg

Det prøver jeg lige. Ordet der skulle have stået der (uden mellemrum) var:

Bryllups tid

<{POST_SNAPBACK}>

Juhuuuuu, nu drillede den ikke mere. Jeg var helt bange for, at I troede, jeg med i en eller anden underlig klub :)

Gitte :blush:

0

Del dette indlæg

Det prøver jeg lige. Ordet der skulle have stået der (uden mellemrum) var:

Bryllups tid

<{POST_SNAPBACK}>

Juhuuuuu, nu drillede den ikke mere. Jeg var helt bange for, at I troede, jeg med i en eller anden underlig klub :)

Gitte http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror det har noget at gøre med, at bryllups tid også er navnet på en anden bryllupsside, og at ejerne af denne side ikke tillader at man feks linker til den - eller nævner den i nogen som helst sammenhæng.

Det har jeg så gjort nu, så mon jeg bliver smidt ud?? :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer