Guest la Cour

Bryllup d 6 maj 06

779 indlæg i dette emne

:boohoo: Ej hvor er det bare dejligt der er sådan en side hvor man kan dele sine glæder, sorger osv med andre som kun vil det bedste for en på en så fantastisk dag som ens bryllup.. Faktisk var det min dejlige kæreste der meldte os til siden (det er fantastisk med en kæreste/forlovet som er ligeså pjattet som en selv over dette -HAHA- )

Nå men nu vil jeg så fortælle lidt om os og vores store dag...

Vi (Christian og Line) mødte hinanden sidste sommer til en fest hos en fælles bekendt hvor vi begge var med sådan lidt tilfældigt (hvilket jo var ret heldigt :hjerte: ). Christian havde kamera med og vi tog en masse sjove billeder som festen (sådan en grillfest med 25 venner og masser af sjov og ballade). Da vi sad en en gruppe sammen spurtge jeg om jeg ikke ku få en kopi og vi udvekslede numre...

Det endte med en masse sms'er som senere blev til mails og telefonsamtaler og det endte med at 2 uger senere (2 dage før den ellers planlagte date) jeg blev hentet af ham fra en fest fordi vi ikke kunne vente med at ses, og lige siden har vi været kærester.... :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Efter 3 måneder flyttede vi sammen i hans lejlighed og i foråeret fik vi en lejlighed ude i en lille landsby hvor vi bor nu sammen med vores kat, Buddha og hver 2. weekend har vi hans søn Oliver på 5½.

(billeder følger)

Jeg var egentligt begyndt at snakke om børn, men i vores netop overståede sommerferie, fandt jeg ud af hvorfor min kæreste har sagt snart til det...

Han inviterede mig på en "udflugt" hvor jeg ikke vidste andet end det var 3 dage og i DK(skulle ikke ha pas med!)

Så jeg fik besked på at pakke det pæne tøj og vi kørte af sted. Vi endte i Kbh på Hotel Phoenix hvor han havde booket et luxusværelse og om aftenen (efter en shoppetur!) havde han reserveret bord på La Strada, en lille romantisk Italiensk restaurant. Her udleverede han sig efter en perfekt middag foran de andre gæster. Han gik simpelthen på knæ og tog en ring frem og spurtge om jeg ville gifte mig med ham...!! :respekt:

JA! Der var vist ikke så meget andet at sige dertil.... :heppe:

Det var forhistorien!!

Nu er vi så nået til at have booket kirke og feststed og jeg kigger naturligvis på kjoler som en gal - HURRA, jeg skal være prinsesse for en dag!

Vi skal giftes d 6 maj i Vær kirke, ved Horsens kl 15.00 og festen holder vi efterfølgende på Jørgensens Hotel

post-14412-1123330451.jpg

post-14412-1123330392.jpg

Mht gæster er vi indtilvidere nået frem til 48 voksne og 5 børn under 12, så må vi se om det holder og om de vil være med :bearhug:

Redigeret af la Cour
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Line...

Jeg har jo allerede hørt lidt om jeres planlægning... Men du skal da ha et rigtigt

Velkommen

Fra mig... :boohoo:

Det ser bare så lækkert ud jørgensen hotel.... Og sikke en romantisk kæreste du har....

La strada er det den restaurant der ligger på et hjørne ud til et torc tæt ved strøget? for så kender jeg den godt... Meget romantisk sted og søde ejere...

:bearhug:

Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til - og vi glæder os til at se flere billeder fra din planlægning!!!

Hej fra knirke, som kan se at du allerede er helt på rette vej med billeder - måske skulle de bare være lidt større? (dog max 70kb)

0

Del dette indlæg

Hej Line...

Jeg har jo allerede hørt lidt om jeres planlægning... Men du skal da ha et rigtigt

Velkommen

Det ser bare så lækkert ud jørgensen hotel.... Og sikke en romantisk kæreste du har....

La strada er det den restaurant der ligger på et hjørne ud til et torc tæt ved strøget? for så kender jeg den godt... Meget romantisk sted og søde ejere...

Susanne

<{POST_SNAPBACK}>

Jo det er den.. en lille en hvor man kommer ind nede i kælderen... :boohoo: Det var virkelig godt, men min kæreste havde også kigget på nettet for at finde det helt rigtige sted og der var den blevet kåret som Københavns mest romatiske restaurant. :hearts:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Velkommen til og tillykke :bearhug:

Sikke et romantisk frieri, det er også det perfekte sted dertil, har selv været der med kæresten, da vi havde 1/2 års dag. Der ser iøvrigt rigtig dejligt ud på hotellet, det skal nok blive godt

Ser frem til at høre emre og se flere billeder

:boohoo: Rikke

0

Del dette indlæg

Hej Line...

Velkommen

Susanne

Jo det er den.. en lille en hvor man kommer ind nede i kælderen... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Det var virkelig godt, men min kæreste havde også kigget på nettet for at finde det helt rigtige sted og der var den blevet kåret som Københavns mest romatiske restaurant. :hearts:

Ja jeg tænkte det nok... King kong og jeg var inde og spise der en af de første gang vi var ude at spise sammen... Det var så hyggeligt og superb betjening... De er altid med på at arrange en romantic night ejerne, hvis man ønsker det... Vi fik en fire retters menu og maden var super...

Så det var et godt sted han havde valgt og i det hele taget et flot frieri... jeg glæder mig til at følge med i Jeres planlægning.... Og nu skal du jo bare spøge, hvis der er noget du skal have hjælp til... Nu er jeg jo SÅ stolt af min nye titel: Wedding planner... Fnis.... så må vi se om jeg kan leve op til det...

:boohoo:

Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er i bare et smukt par... det er rent Barbie og Ken.. altså forstået på den postive måde.... (Prototypen på det perfekte par) Det er et super foto af jer... :hearts:

Og Buddha.... Åh jeg elsker katte og har altid drømt om at få en race-kat... Har altid haft kat indtil for et par år siden...

Men King kong kan ikke tåle kat... typisk mænd... det er der faktisk ikke ret mange der kan.. istedet har jeg fået min Senna... Min lille Chihuahua... han er næsten som en kat, men bestemt også meget hund..Et super kompromis...

Sikke en dejlig familie...

Susanne

0

Del dette indlæg

Ja det er også sådan de fleste mænd jeg kender har det.. Men da Christian fik lov til at bestemme race, køn og navn, var det jo hans beslutning følte han og så var han pludselig meget hook på det, når vi nu bor i lejlighed og ikke må ha hund.. men når vi en dag finder vores drømmebolig på landet skal der også tilføjes sådan en til fam. la Cour (jeg tager forøvrigt gladeligt min kærestes navn, da jeg har et ....sen navn og gerne vil hedde det samme som min mand)

0

Del dette indlæg

La Cour er virkeligt et flot navn.... forstår dig godt.... jeg synes også at det er mest praktisk... Jeg tager også King Kongs efternavn... Så fra juni næste år er jeg

Susanne Dyhr.... Mærkeligt at man får et helt nyt navn... gad vide om man husker at sige det når folk spørger efter ens efternavn... :ph34r:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Susanne Dyhr.. Det er også virkelig flot!!! Det lyder som en kendt person.. Findes der en kendis der hedder det???

På mit job siger de piger der er blevet gift at det største problem er at folk man ikke snakker med til hverdag men alligevel omgås mht jobbet tror man er stoppet fordi navnet på ens teleon ændres og man ikke kan findes i det interne system.. men nu er jeg også i en ret stor virksomhed.. Det gælder om at informere folk!! Men privat synes jeg også det er mest praktisk at have hans navn.. og jeg vil da hedde det samme som mine børn kommer til :bearhug:

0

Del dette indlæg

Så er feststed og kirke jo booket og nu står vi med næste spørgsmål:

Vi vil gerne lave noget for de folk der ikke skal med til selve festen, men som vi alligevel gerne vil se... Jeg kan se herinde at folk er galde for receptioner efter kirken, men før festen og det var også min umiddelbare tanke, men min kæreste synes ikke det er en god løsning, da han ikke vil "smide" folk ud eller invitere for et par timer og så skulle til at få dem væk for at festen kan begynde. det vil han ikke være bekendt og han synes også det bliver for meget, da vi sikkert får en presset tidsplan under alle omstændigheder (jeg kan godt se hans pointe og alligevel...)

Så er vores tanke at lave en brunch søndag hvor vi inviterer kollegaer og venner osv som ikke skal med til festen (og de gæster som har lyst til at komme igen eller overnatter på feststedet) så vi også kan se dem, men så ville jeg jo lige høre jeres mening om det bliver for meget at forlange, fopr de fleste vil jo komme til globryllup lørdag, så skal de køre frem og tilbage en del...

Kommentarer ønskes....

Redigeret af la Cour
0

Del dette indlæg

Hej Line...

Hvor er det skønt at i allerede har de vigtigste ting på plads...

Jeg har det også lidt underligt med receptioner, hvor der er flere inviteret med end dem der skal med til fest om aftenen... Vi skal snart til bryllup og de har valgt kun at have meget få venner med om aftenen. Resten skal kun med til receptionen. Det er der mange der er blevet skuffet over og føler at de bare er blevet inviteret for at kunne komme og aflevere en gave... Det er nu nok ikke rigtigt... Men det er svært for man kan jo ikke have alle med...

Før jeg mødte King Kong var der et par af hans venner der blev gift. de valgte at begrænse bryllupsfesten til kun familien og få venner... Resten af vennerne iviterede de på brunch som i talte om, men jeg mener først at det var ugen efter eller 14 dage senere... Nu ved jeg jo ikke om i skal ud at rejse bagefter... Men generelt synes jeg ideen med brunch er meget fint...

Eller hvad med en mere afslappet post-wedding-party for disse venner med snacks og drinks... Og hvor du evt. tager kjolen på igen...

Nej jeg ved det ikke...

Godt at vi skal have vennerne med til festen... De andre såsom arbejdskollegaer og bekendte må nøjes med kirken.. og så er det jo frivilligt...

Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, det lyder som en god idé med brunch, hvis I vil holde noget for dem, der ikke skal med til festen. Så er det jo op til dem selv om de vil køre igen.

Vi har et vennepar som er taget på backpackertur, så de kan ikke komme til vores bryllup. Vi har så talt om at holde et post-bryllup kun for dem, da de betyder meget for os. Vi vil begge være iført vores bryllupstøj - håber bare det bliver godt.

Krestine

0

Del dette indlæg

Velkommen til. Super flot location til fest til en super smuk par som jer to. wow hvor er i bare hot på det billede.

Vi holder også reception brunch for dem vi gerne vil se - men som alligevel ikke skal med til festen - og de skal jo også køre en styk - det må de jo selv om om de ønsker. Inviteret bliver de altså og jeg synes brunch lytter godt.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Hej Line...

Hvor er det skønt at i allerede har de vigtigste ting på plads...

Jeg har det også lidt underligt med receptioner, hvor der er flere inviteret med end dem der skal med til fest om aftenen... Vi skal snart til bryllup og de har valgt kun at have meget få venner med om aftenen. Resten skal kun med til receptionen. Det er der mange der er blevet skuffet over og føler at de bare er blevet inviteret for at kunne komme og aflevere en gave... Det er nu nok ikke rigtigt... Men det er svært for man kan jo ikke have alle med...

Før jeg mødte King Kong var der et par af hans venner der blev gift. de valgte at begrænse bryllupsfesten til kun familien og få venner... Resten af vennerne iviterede de på brunch som i talte om, men jeg mener først at det var ugen efter eller 14 dage senere... Nu ved jeg jo ikke om i skal ud at rejse bagefter... Men generelt synes jeg ideen med brunch er meget fint...

Eller hvad med en mere afslappet post-wedding-party for disse venner med snacks og drinks... Og hvor du evt. tager kjolen på igen...

Nej jeg ved det ikke...

Godt at vi skal have vennerne med til festen... De andre såsom arbejdskollegaer og bekendte må nøjes med kirken.. og så er det jo frivilligt...

Susanne

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Sussen

Tak for tilbagemelding, ja jeg er også bange for det med om de tror det bare er pga gaver, men vi har valgt at vi slet ikke skriver noget med gaver el ønskeliste på deres invitation, så håber vi de kan se det kun er fordi vi gerne vil se dem..

Men det er godt at høre at ideen med en brunch ikke er helt hen i vejret.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg synes, det lyder som en god idé med brunch, hvis I vil holde noget for dem, der ikke skal med til festen. Så er det jo op til dem selv om de vil køre igen.

Vi har et vennepar som er taget på backpackertur, så de kan ikke komme til vores bryllup. Vi har så talt om at holde et post-bryllup kun for dem, da de betyder meget for os. Vi vil begge være iført vores bryllupstøj - håber bare det bliver godt.

Krestine

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Krestine

Tak for det, ja måske vi skal skyde det en uge frem så vi kan ta tøjet på igen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Inden I kaster jer ud i brunch dagen efter skal I nok overveje om I vil have kræfterne til det. Bryllupsdagen er jo en meget lang dag. Måske ville jeres venner få mere ud af det - og af jer hvis I eksempelvis flyttede det til weekenden efter?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer