Guest la Cour

Bryllup d 6 maj 06

779 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Line!

Superlækre billeder fra jeres honeymoon - og fra kirken! Jeg er helt vildt med riskastningsbilledet!!! Håber din første arbejdsdag er gået godt - kan forestille mig, det er svært at komme igang igen efter at have været i eventyrland :bearhug: Endnu engang tillykke med titlen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke et dejlig feriested i fandt....

Men GUUD - det kan ikke komme op mod paret der fejret sine hvedebrødsdage der! I to er bare et så skønt par - du var bare så smuk, Line! Elsker din håropsætning, sløret, kjolen... Og blomstene er liiige røget ind i mappen med billeder som skal printes ud til min kommende... Han skal vel hjææælpes lidt på vegen :bearhug:

Glæder mig vildt til hele din berætning kommer herind!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhhhh Line hottie,

dejlig med billeder - er vildt med din frisur - så den er komet i gemmeren til de ikke alt for storkrylleede frisurere. Halskæden, kjolen, hår, buket manden - det hele er så perfekt.

Du er sååååååå utttrrroooooolllliiigggg ffffaannnttaaasstttiiissskkk smuuuuuukkkk. Er vildt med billederene - Vi skal have mere.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Uhhhh Line hottie,

dejlig med billeder - er vildt med din frisur - så den er komet i gemmeren til de ikke alt for storkrylleede frisurere. Halskæden, kjolen, hår, buket manden - det hele er så perfekt.

Du er sååååååå utttrrroooooolllliiigggg ffffaannnttaaasstttiiissskkk smuuuuuukkkk. Er vildt med billederene - Vi skal have mere.

:bearhug: Sandra

Åh altså tusind tak, og jeg skal nok komme med flere når vi får dem, som sagt håber jeg at få fotografens med imorgen så I kan få dem at se....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer