yndlings-Lea

Tudetråd...

25 indlæg i dette emne

Jeg copy/paster lige fra min egen tråd:

FÅRK! Jeg kunne sætte mig ned og tude nu.

Der er en million milliard ting, jeg mangler at få færdig til bryllup. Næste weekend skal jeg polles, så den går fra. Og vi har aftalt at være færdige med alle ting ugen inden, for den sidste weekend inden brylluppet, vil vi gerne lave noget helt andet med Klara (tivoli, løvepark eller bonbonland)...Et eller andet, hvor hun føler, at det er hende, det handler om, og ikke bryllup.

Mine kagebunde til bryllupskagen vil ikke lykkedes. Jeg har ringet til forskellige bagere, men de sælger ikke kagebunde i forskellige størrelser...jeg føler mig bare så meget ude at skide!

Jan og jeg er begyndt at snerre ad hinanden. Der er forskellige ting, som vi mener er vigtige at få styr på...og kan ikke rigtigt blive enige om prioritering.

I morgen starter jeg på nyt job. Jeg er ikke nervøs for det, for jeg ved, at det er noget, jeg har styr på....men det er bare et stressmoment!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tag en dyyyyyyyyyb indånding og tæl til ti. prøv at huske hvorfor i skal giftes; ikke på grund af kjole, pynt og om servietterne matcher lysene og dugen... husk den egentlige grund. så skal du se så går det meget bedre!

god ide med at tage på tur med klara. det vil hun sikkert elske. men tag også en rigtig hygge aften med jan inden brylluppet også. bare jer to, der nyder hinandens selskab.

alt skal nok gå søde :bearhug:

Redigeret af CrazyMissDaisy
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man stresser så nemt her til sidst..

Det har jeg fundet ud af. Men tag en dyb indånding og nå det du kan nå... lav en liste hvor det bliver prioriteret.

Uddeleger evt opgaver, så det bliver lidt nemmere.

Min mor og moster hjælper med risposer, så det er en sten fra mine skuldre..

Knuzz Vinni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea :bearhug::bearhug::bearhug:

Tag en dyb dyb indånding....

Køb en stor størrelse kage bunde hos bageren og skær det hele til. Brug et stykke pap som skabelon.

Sæt dig med en kop te/kaffe (du er jo lærer) eller et glas vin og find nogle som du virkelig stoler på og lad dem hjælpe dig med de sidste ting.

Hvis du virkelig stresser den sidste weekend så lad nogle andre forkæle Klara for hun får ikke en god tur hvis du ikke er mentalt til stede.

:boohoo::bearhug:

jeg føler med dig og lad dig ikke slå ud, for din kjole er jo smuk :mar: :bearhug:

Rinaldo

0

Del dette indlæg

Søde søde Lea,

først lav en liste over alt hvad I mangler - og få den fordelt på jer og andre - find herefter en aften hvor dig og Jan kan priotere hinanden og minde hinanden om, hvorfor I skal giftes, find også den dag hvor Klara er i højsæde, tror nemlig du har ret i at der gerne må være en dag hvor det handler om hende - jeg tror, det er super vigtigt at I gør de 2 ting, for ellers så kommer jeres bryllup ikke til at handle om det rigtige, nemlig jeres kærlighed og at du og Klara skaber en familie sammen med Jan :hjerte:

og husk nu at træk på venner/brudepiger/familie etc. de vil sikekrt gerne hjælpe, måske skal I bare lige lære at give slip :bearhug:

men jeg sender dig i hvert fald mine varmeste tanker, og jeg håber du får det bedre - tag nu en aften og hyg dig sammen med manden i dit liv og husk at når alt dette er overstået så er han vitterligt DIN mand :bearhug: og det er det du/I kæmper for lige nu.

:bearhug: Stine

og mht, til bundene, så køb dem i str. stor og skær dem til .

Redigeret af stineka
0

Del dette indlæg

Søde lea

De andre har faktisk sagt alle de kloge ord, så jeg vil blot sende en masse :bearhug:

I skal nok nå det hele, sørg for at uddelegere det du kan og lav mindst muligt selv, det bliver ikke mindre perfekt af at alt ikke er hjemmelavet.

Du stiller så store krav til dig selv søde, men det er jo også vigtigt at du ikke er helt nedkørt på selve dagen, som I jo gerne skulle nyde i fulde drag

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rooollig!!! jeg melder mig til lagkagebundebagning!!! hvornår skal du bruge dem? Hvilken størrelse osv.?

Alternativ kan du købe bundene og lægge dem sammen ved siden af hinanden - det er der ingen der opdager.

Vi er her jo for at hjælpe dig!

Hej fra knirke :bearhug:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle krammene.

I ER GULD VÆRD! :bearhug:

Jeg har brugt dagen til at få streget nogle punkter på min liste (som jeg altså har :bearhug: )

Jeg har fået lavet sange+digt til gaveposerne. Næsten alle poser er pakket.

Jeg har nok bare det problem, som mange andre (piger) sikkert har...jeg vil jo helst klare det hele med glans; være verdens bedste mor, kæreste, datter, søster, veninde...og også verdens bedste lærer for mit vedkommende. Og det er jo klart, at det er umuligt. Forventningerne til mig selv er høje...og jeg hader, når jeg ikke kan leve op til dem :bearhug:

Jeg giver kagebundene et sidste forsøg i aften eller i morgen. Tusind tak for dit tilbud Knirke...det kan altså godt være, at jeg tager i mod det!

Når Klara er hjemme, prioriterer jeg hende fremfor bryllup, -og sådan har det været hele tiden. Hun er højeste prioritet hos os! Derfor kan jeg mærke stressen nu... jeg kan jo se, at jeg har kun 8 dage til at nå det hele i...og der er hun altså hjemme!

Vores venner og veninder + familie bor for langt væk til at vi kan trække på dem i hverdagene (120 km +), så det er pretty much os selv, der står for det hele.

Jeg håber, at det lysner forude... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hmmm... skal til Haslev fredag d. 19 aug - og derefter videre til Møn. Så er det lige jeg tænker - hvis jeg skal hjælpe- no problemos - men hvis du vil kan jeg jo bare bage dem hjemme - og så lige vippe dem af på min tur sydover... skal bare lige have af vide hvilke størrelser mm. du ønsker dig..

hey! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukkeste Lea.

De andre har sagt så mange rigtige ting, men jeg vil bare lige minde dig om at DU er med til at gøre BK, hvor det er.

Jeg kigger hver dag efter dit navn i min tråd og jeg læser alt du skriver, for du inspirerer mig og gør min dag bare en smule bedre.

Du har sådan et vidunderligt sind og overskud til at passe på alle os andre.

Du er helt fantastisk og jeg er ikke i tvivl om at Klara synes hun har verdenens aller bedste mor, at Jan føler sig så priviligeret fordi du har valgt ham og at alle andre som står dig nær ikke et sekund er i tvivl om hvor magnificent du er.

Jeg kender dig jo ikke IRL, men jeg tvivler ALDRIG

- Og sender dig liget et tilbud med hjælp til hvad jeg kan hjælpe med.

Kagebundene kan jeg måske hjælpe med - broderen er jo kok, så der er en mulighed.

Ellers må du gerne skrive til mig. Jeg kører gerne til Korsør og giver en hånd.. ANYTIME

0

Del dette indlæg

Jeg har sagt det til dig før.. og jeg siger det gerne igen.

Jeg synes du er en person med et stort hjerte og dejlig positiv energi til alle os andre. Derfor er jeg også sikker på at du nok skal komme igennem denne stressede periode.. og vi vil gerne hjælpe dig al det vi formår. Du har i andre tider hjulpet os på forskellige måder.. tak for det!

Husk at sæt dig ned og træk vejret indimellem, og husk vi lever kun en gang så vi kan ligeså godt få det bedste ud af det, mens vi er her.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukkeste Lea.

De andre har sagt så mange rigtige ting, men jeg vil bare lige minde dig om at DU er med til at gøre BK, hvor det er.

Jeg kigger hver dag efter dit navn i min tråd og jeg læser alt du skriver, for du inspirerer mig og gør min dag bare en smule bedre.

Du har sådan et vidunderligt sind og overskud til at passe på alle os andre.

Du er helt fantastisk og jeg er ikke i tvivl om at Klara synes hun har verdenens aller bedste mor, at Jan føler sig så priviligeret fordi du har valgt ham og at alle andre som står dig nær ikke et sekund er i tvivl om hvor magnificent du er.

Jeg kender dig jo ikke IRL, men jeg tvivler ALDRIG

- Og sender dig liget et tilbud med hjælp til hvad jeg kan hjælpe med.

Kagebundene kan jeg måske hjælpe med - broderen er jo kok, så der er en mulighed.

Ellers må du gerne skrive til mig. Jeg kører gerne til Korsør og giver en hånd.. ANYTIME

What she said!!

Bortset fra det sidste med at køre til Korsør, jeg har ikke kørejort så det kunne godt blive en farlig tur! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Kæreste Lea...

De andre kom først med de kloge svar! Så jeg nøjes med at sende et STORT :bearhug: Og selvom vi måske ikke direkte kan hjælpe med noget, så kan vi i hvert fald komme med gode idéer og måske på den måde løse nogle problemer?

-og jeres bryllup bliver altså super fedt, også selvom du ikke får de sidste detaljer på plads! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Lea,

Alle gode råd er sagt. Jeg vil bare sige lige som de andre at her på BK er du i hvert fald den bedste. 5 min. efter jeg havde spurgt om nogle hjerter havde du fundet 19 slags af dem. :cheerleader3::td:

Det er bare dejligt med din hjælp, men husk at tænke på dig selv og din familie først.

Og husk folk vil altid gerne hjælpe dem der gerne hjælper andre. Så der står mange på spring til at hjælpe dig. :)

Jeg er sikker på at I nok skal få den perfekte bryllupsdag. I har jo fået hinanden.

Knus

Lene

0

Del dette indlæg

Hvor er I bare DEJLIGE allesammen!

Og ved I hvad? Sus har fundet en bager, der vil bage dem for mig til næsten ingen penge :cheerleader3: ...og hun får endda Jakob til at tage dem med på arbejde (som er i min by), så jeg bare kan hente dem her...

HVA´ FA´EN SKULLE JEG GØRE UDEN JER BK-TØSER

1000 :td:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer