Magleby

Farve valg....

34 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Buketten + borddekorationerne bliver hvid-rosa farvede + lidt grønt her og der. Mine sko er gyldne, og ellers er resten hvidt/off white. Bordkort bliver sandsynligvis gulligt-gyldne-off white eller noget i den retning - arbejder på at finde noget ordentligt karton. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

godt spm. invitationer etc. bliver holdt i råhvid med et strejf af guld .. men forestiller mig hvid buket evt. kobineret lyserød (pæoner etc.) men det er ikke helt fastlagt endnu, eftersom invitationer etc. er ret neutralt så er det jo bare bordene der skal vælges farver til og jeg kunne godt tænke mig hvidt og pink, men Klaus er stadig ikke overbevist (tænk bl.a. pink gerbera etc.)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, indbydelserne er i creme, lidt gyldenglimmer agtigt, gennemsigtigt rispapir og et julerødt segl til at lukke kuverten med - regner med at kuverten bliver creme eller guld..

Cremefarvet kjole,tror jeg - og brudebuket i store fede mørkerøde roser, grønt, duftranker og cremefarvede gerbera(håber jeg da) og så tror jeg bordene skal være helt enkle med igen de store fede hammerdyre mørkerøde roser

ÆÆLLSSKKEERR gerbera og røde roser :hearts:

0

Del dette indlæg

Guld, vinrød og hvid er vores farver

<{POST_SNAPBACK}>

vores er "indtil videre" guld, bordeaux og hvid.

Egentligt ville jeg nok fra starten helst have lyse farver, men da lokalerne vi er faldet for er med gule vægge m/bordeaux bort og bordeaux gardiner og stolesæde er det blevet som ovennævnte. Den hvide dug er fordi feststedet ikke har andet, og jeg tror også det er godt at bryde de "mørke" farver lidt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eftersom vores er et efterårs bryllup, har vi/jeg valgt at holde farverne i creme og gyldne farver.

Bordpynten bliver store orange efterårsblade, og nogle poser lavet i samme stof som gaveposerne, i disse poser kommer jeg sand, og en enkelt eller to orange blomster med "hård stilk" ( rose eller lign.)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer