Guest Anne-Metchen

Fodbold-talen

14 indlæg i dette emne

Øhm... kommentarer, tak! Jeg har lidt svært ved at vurdere, hvad det her egentlig er blevet til....!?

1. Er det fint nok, eller er det lidt for "søgt"?

2. Nogle idéer til, hvad der kan skrives ved "???" - der skal være noget, som kæder de to afsnit sammen

3. Lige nu har jeg 2 indledninger... Ville egentlig gerne sige begge dele, men det kommer bare til at lyde som - ja, TO INDLEDNINGER! Skal jeg droppe det første?

4. Jeg overvejer at få spillet "We are the champions" efter talen - bliver det for meget af det gode? Jeg har også overvejet at købe en stor pokal (til os fælles), men det bli'r vist lige en tand for plat? Eller hva'?

5. Jeg har et par bemærkninger, som jeg ikke har brugt: "Bedre end Beckham" (ikke SÅ god, eftersom han hader Beckham) og noget med superliga ala Nephew (med han synes at den danske superliga s.u.c.k.s, så...). Skal jeg måske bare glemme dem?

Og nu til talen:

Ifølge traditionerne forventes det ikke, at bruden skal holde en tale på sin bryllupsdag – hun skal blot sidde og smile og se dejlig ud. Men Anders, du ved, at jeg oftest gør som det passer mig og ikke holder mig tilbage, hvis jeg har noget at sige!

Så blev det endelig d.13.august! Det har jeg godt nok glædet mig til i lang tid! Nu er jeg blevet Fru Christiansen – og ikke nok med det, jeg er samtidig blevet Fru Arsenal-fan! Det forpligter – så jeg har bestemt mig for at benytte situationen til at få øvet min fodboldjargon.

Kære Anders

Da vi mødtes for 3 år siden, var det imod alle odds. VM var lige startet – det var meget vigtigt for dig, og……. fuldstændig ligegyldigt for mig! Dengang havde jeg overhovedet ikke overvejet at se en landskamp, men det fik du hurtigt lavet om på… Jeg havde ikke lige regnet med, at jeg skulle møde en sportsidiot, men jeg faldt pladask for dig og indså, at dette var en chance, som jeg ikke måtte brænde.

Der gik ikke lang tid, før vi fandt ud af, hvor godt et hold vi 2 er. Mit forsvar røg, og du flyttede ind hos mig med dine fodboldstøvler og Arsenal-trøjer. Og vores liv sammen er ubeskrivelig dejligt!!! –at vores interesser så ikke altid matcher, det er en anden sag… Du forstår i hvert fald ikke, at jeg ser lidt skeptisk ud, når du snakker om at anlægge en fodboldbane i baghaven! Til gengæld bærer du tålmodigt over med mig, når jeg af og til opfører mig som blondinen fra Tips-reklamerne… ups.

???

I vores forhold kæmper vi ikke mod hinanden, men med hinanden – og vi har ikke brug for hverken halvleg eller udskiftning. Jeg er HELT sikker på, at denne kamp går hjem!

Anders – når jeg er sammen med dig, føles det som om jeg har vundet!

Redigeret af Anne-Metchen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes en er super cool.

Det blir ikke for meget af det gode. Faktisk synes jeg det er meget velafstemt.

Jeg kan rigtig godt lide at du blander det med almindelig snak, for det kan sagtens blive for søgt, men jeg synes altså du har holdt den på den rigtige banehalvdel ;)

Jeg tror han blir super glad

GODT GÅET :bearhug:

0

Del dette indlæg

Du har hvert fald ikke skudt over målet med denne tale :bearhug:

Ej pjat. Det virker ikke søgt, måske med undtagelsen af det med Tipskvinden. Jeg ved ikke - jeg synes den kommer sådan lidt ind fra siden - og er væk ligeså hurtig igen. Jeg kan ikke helt forklare det.

Hvad er Arsenals "themesong" - de fleste klubber har vel en der hører specifikt til dem. Måske den ville være okay at spille.

Og til sidst... Ja okay - det virker som to indledninger, men jeg synes faktisk ikke det gør det store. Det er jo ganske korte sætninger så det virker ikke for meget.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes den er rigtig fed.

Faktisk synes jeg ikke den har 2 indledninger. Du har indledning. Talen til Anders og en rigtig god afslutning med... I vores forhold kæmper..... :drink2:

Bare jeg havde en ligeså god fantasi... Jeg vil kæmpe videre. :cheerleader3:

God Fest på lørdag

:td:

0

Del dette indlæg

Hej Anna- mette

Super tale.

Min familie er lidt fodbold gale (læs ene pige ud af 4 børn) (y) Min farfar opkaldte alle børn efter fodboldspillere så det er lidt i blodet og jeg føler med dig :cheerleader3:

Her er lidt kommentarer:

1. VM var gået igang.

2. Huller i forsvaret

3. Glem blondinen det virker lidt plat

4. Med og ikke modspillere

Bare lidt tanker fra Amager

Du skal helt klart slutte af med Arsenals slag sang for det vil fortælle ham hvor meget du elsker ham igennem hans fodbold. Bare det at du kender den sang vil virke totalt overlegent. bare 30sek. af den er nok. :)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/toot.gif

Knus R :td: inaldo

0

Del dette indlæg

4. Jeg overvejer at få spillet "We are the champions" efter talen - bliver det for meget af det gode? Jeg har også overvejet at købe en stor pokal (til os fælles), men det bli'r vist lige en tand for plat? Eller hva'? Ja, det ville jeg nok udelade - begge ting

5. Jeg har et par bemærkninger, som jeg ikke har brugt: "Bedre end Beckham" (ikke SÅ god, eftersom han hader Beckham) og noget med superliga ala Nephew (med han synes at den danske superliga s.u.c.k.s, så...). Skal jeg måske bare glemme dem? ja, hvis det ikke er noget der går rent ind - så vil det ikke rigtig virke - så dem ville jeg nok glemme

Ifølge traditionerne forventes det ikke, at bruden skal holde en tale på sin bryllupsdag – hun skal blot sidde og smile og se dejlig ud. Men Anders, du ved, at jeg oftest gør som det passer mig og ikke holder mig tilbage, hvis jeg har noget at sige! Og det har jeg ( jo som altid)(dette synes jeg ikke virker som en egentlig indledning - men mere som en - "hold nu kæft gæster - jeg holder tale lige om lidt"

Så blev det endelig d.13.august! Det har jeg godt nok glædet mig til i lang tid! Nu er jeg blevet Fru Christiansen – og ikke nok med det, jeg er samtidig blevet Fru Arsenal-fan! Det forpligter – "så jeg har bestemt mig for at benytte situationen til at få øvet min fodboldjargon." - dette ville jeg udelade, for det kan han jo høre at du gør

Kære Anders

Da vi mødtes for 3 år siden, var det imod alle odds. VM var lige startet – det var meget vigtigt for dig, og……. fuldstændig ligegyldigt for mig! Dengang havde jeg overhovedet ikke overvejet at se en landskamp, men det fik du hurtigt lavet om på… Jeg havde ikke lige regnet med tippet på, at jeg skulle møde en sportsidiot, men jeg faldt pladask for dig og indså, at dette var en chance, som jeg ikke måtte brænde.

Der gik ikke lang tid, før vi fandt ud af, hvor godt et hold vi 2 er. Mit forsvar røg, og du flyttede ind hos mig med dine fodboldstøvler, Arsenal-trøjer og al din sportssnak.Og vores liv sammen er ubeskrivelig dejligt!!! –at vores interesser så ikke altid matcher, det er en anden sag… Du forstår i hvert fald ikke, at jeg ser lidt skeptisk ud, når du snakker om at anlægge en fodboldbane i baghaven, synes at den og den bør udskiftes (og det er ikke støvsugerposen der menes), (her kunne du måske bygge mere på) ! Til gengæld bærer du tålmodigt over med mig, når jeg af og til / en sjælden gang opfører mig som blondinen fra Tips-reklamerne… ups.

?du behøver ikke absolut at skrive noget her - det kunne jo bare være en kort tale

I vores forhold kæmper vi ikke mod hinanden, men men fighter for hinanden -og vi har ikke brug for hverken halvleg eller udskiftning. Jeg er HELT sikker på, at denne kamp går hjem!

Måske kunne du fylde lidt mere på her - en afsllutning af en art)

<{POST_SNAPBACK}>

hmm... mine kommentarer so far - jeg kigger lige på den lidt senere også...

Men det er jo en meget sjov tale - og personlig tilgang til ham.

:cheerleader3: knirke :td:

Redigeret af Knirke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

syntes egt,. knirkes ideer er ret gode, men skriver nu lidt selv, og søde Annemette, bær over med mig hvis jeg genter noget der er skrevet før :)

Øhm... kommentarer, tak! Jeg har lidt svært ved at vurdere, hvad det her egentlig er blevet til....!?

1. Er det fint nok, eller er det lidt for "søgt"? syntes den er super super god, men måske lidt kort (hvad angår jer 2 sammen og hvad der gør du elsker ham, og netop ham - altså udover at du har lært at leve med foldbolden) et eksempel; for mig er det at Klaus altid er der for mig uanset hvad, at han gør sit bedste for at beskytte mig og støtter mig i alle mine skøre påfund som f.eks. at flytte til Holland  :cheerleader3: giver det mening?

2. Nogle idéer til, hvad der kan skrives ved "???" - der skal være noget, som kæder de to afsnit sammen, afsnittet opover er hvordan Anders elsker dig og afsnittet ogkring hvorfor du elsker ham - så syntes egt,. det hænger fint sammen.

3. Lige nu har jeg 2 indledninger... Ville egentlig gerne sige begge dele, men det kommer bare til at lyde som - ja, TO INDLEDNINGER! Skal jeg droppe det første? måske kunne du dele dem med et Kære Anders efter det med at brude forventes ikke bla bla. for dte er som om at så starter talen for alvor, nemlig at nu er du blevet fru ...

4. Jeg overvejer at få spillet "We are the champions" efter talen - bliver det for meget af det gode? Jeg har også overvejet at købe en stor pokal (til os fælles), men det bli'r vist lige en tand for plat? Eller hva'? hellere arsenal sangen og nej, drop pokalen :td:

5. Jeg har et par bemærkninger, som jeg ikke har brugt: "Bedre end Beckham" (ikke SÅ god, eftersom han hader Beckham) og noget med superliga ala Nephew (med han synes at den danske superliga s.u.c.k.s, så...). Skal jeg måske bare glemme dem? syntes egt. den er fin som den er, der er masser af fodboldsnak men uden det bliver plat og kikset -tror hvis du sætter ret meget mere ind, jamen, så bliver det bare en omgang 'fodbold' jargon og ikke så meget en tale til din elskede.

Og nu til talen:

Ifølge traditionerne forventes det ikke, at bruden skal holde en tale på sin bryllupsdag – hun skal blot sidde og smile og se dejlig ud. Men Anders, du ved, at jeg oftest gør som det passer mig og ikke holder mig tilbage, hvis jeg har noget at sige!

Så blev det endelig d.13.august! Det har jeg godt nok glædet mig til i lang tid! Nu er jeg blevet Fru Christiansen – og ikke nok med det, jeg er samtidig blevet Fru Arsenal-fan! Det forpligter – så jeg har bestemt mig for at benytte situationen til at få øvet min fodboldjargon.

Kære Anders

Da vi mødtes for 3 år siden, var det imod alle odds. VM var lige startet – det var meget vigtigt for dig, og……. fuldstændig ligegyldigt for mig! Dengang havde jeg overhovedet ikke overvejet at se en landskamp, men det fik du hurtigt lavet om på… Jeg havde ikke lige regnet med, at jeg skulle møde en sportsidiot (måske fanatiker i stedt for?)men jeg faldt pladask for dig og indså, at dette var en chance, som jeg ikke måtte brænde.

Der gik ikke lang tid, før vi fandt ud af, hvor godt et hold vi 2 er. Mit forsvar røg, og du flyttede ind hos mig med dine fodboldstøvler og Arsenal-trøjer. Og vores liv sammen er ubeskrivelig dejligt!!! –at vores interesser så ikke altid matcher, det er en anden sag… Du forstår i hvert fald ikke, at jeg ser lidt skeptisk ud, når du snakker om at anlægge en fodboldbane i baghaven! (måske noget hvad han så ikek forstår f.eks. når du skal have det 5 par stiletter indenfor en måned etc. men måske falder dte udnefor fodboldtalen, syntes knirkes forslag er bedre) Til gengæld bærer du tålmodigt over med mig, når jeg af og til opfører mig som blondinen fra Tips-reklamerne… ups. har du et eksempel? det vil måske gøre at sætningen stod knap så¨alene????

I vores forhold kæmper vi ikke mod hinanden, men med hinanden – og vi har ikke brug for hverken halvleg eller udskiftning. Jeg er HELT sikker på, at denne kamp går hjem!

<{POST_SNAPBACK}>

Redigeret af stineka
0

Del dette indlæg

Anne Mette. Jeg er altså helt vild med din tale (det kan skyldes, at jeg selv er fodboldfanatiker). Bare til info: Arsenal har IKKE deres egen sang (ærgerligt at Anders ikke er Liverpoolfan, for så kunne du spille "You'll never walk alone"; og ikke et fodboldøje ville være tørt). Jeg synes ikke, at du har 2 indledninger, og delene hænger i mine øjne fint sammen. Måske kunne den være mere personlig, men jeg det gør i mine øjne ikke noget, for den er simpelthen så gennemført. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

1. Er det fint nok, eller er det lidt for "søgt"?

2. Nogle idéer til, hvad der kan skrives ved "???" - der skal være noget, som kæder de to afsnit sammen

3. Lige nu har jeg 2 indledninger... Ville egentlig gerne sige begge dele, men det kommer bare til at lyde som - ja, TO INDLEDNINGER! Skal jeg droppe det første?

4. Jeg overvejer at få spillet "We are the champions" efter talen - bliver det for meget af det gode? Jeg har også overvejet at købe en stor pokal (til os fælles), men det bli'r vist lige en tand for plat? Eller hva'?

5. Jeg har et par bemærkninger, som jeg ikke har brugt: "Bedre end Beckham" (ikke SÅ god, eftersom han hader Beckham) og noget med superliga ala Nephew (med han synes at den danske superliga s.u.c.k.s, så...). Skal jeg måske bare glemme dem?

Og nu til talen:

Kære Anders

Da vi mødtes for 3 år siden, var det imod alle odds. VM var lige startet – det var meget vigtigt for dig, og……. fuldstændig ligegyldigt for mig! Dengang havde jeg overhovedet ikke overvejet at se en landskamp, men det fik du hurtigt lavet om på… Jeg havde ikke lige regnet med, at jeg skulle møde en sportsidiot, men jeg faldt pladask for dig og indså, at dette var en chance, som jeg ikke måtte brænde.

Der gik ikke lang tid, før vi fandt ud af, hvor godt et hold vi 2 er. Mit forsvar røg, og du flyttede ind hos mig med dine fodboldstøvler og Arsenal-trøjer. Og vores liv sammen er ubeskrivelig dejligt!!! –at vores interesser så ikke altid matcher, det er en anden sag… Du forstår i hvert fald ikke, at jeg ser lidt skeptisk ud, når du snakker om at anlægge en fodboldbane i baghaven! Til gengæld bærer du tålmodigt over med mig, når jeg af og til opfører mig som blondinen fra Tips-reklamerne… ups.

???

<{POST_SNAPBACK}>

:) Imponerende tale!

Jeg har selv en fodbold fanatisk kæreste og kan følge dig til mindste detalje!

God, kort og personlig tale.....Jeg synes den er fin som den er!

Lad være med at lave for meget om....Måske kunne der være lidt til sidst om

at du elsker ham på trods af alt hans fodbold...!

Jeg håber det er ok, at jeg låner lidt af ideen til min tale :blush:

:bearhug:

Jane

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, det endte så med, at talen blev lavet færdig fredag aften... Men jeg var egentlig meget tilfreds med den, og min mand blev glad for den! :carrot: Så det var som det skulle være! Her er det færdige resultat:

Ifølge traditionerne forventes det ikke, at bruden skal holde en tale på sin bryllupsdag – hun skal blot sidde og smile og se dejlig ud. Men Anders, du ved, at jeg oftest gør som det passer mig og ikke holder mig tilbage, hvis jeg har noget at sige! Og det har jeg i aften…

Kære Anders

Så blev det endelig d.13.august! Det har jeg godt nok glædet mig til i lang tid! Nu er jeg blevet Fru Christiansen – og ikke nok med det, jeg er samtidig blevet Fru Arsenal-fan! Og det forpligter!

Da vi mødtes for 3 år siden, var det imod alle odds. VM var lige gået i gang – det var meget vigtigt for dig, og……. fuldstændig ligegyldigt for mig! Dengang havde jeg overhovedet ikke overvejet at se en landskamp, men det fik du hurtigt lavet om på… Jeg havde ikke lige regnet med, at jeg skulle møde en sportsfanatiker, men jeg faldt pladask for dig og indså, at dette var en chance, som jeg ikke måtte brænde.

Der gik ikke lang tid, før vi fandt ud af, hvor godt et hold vi 2 er. Mit forsvar røg, og du flyttede ind hos mig med dine fodboldstøvler og Arsenal-trøjer. Og vores liv sammen er ubeskrivelig dejligt!!! –at vores interesser så ikke altid matcher, det er en anden sag… Du forstår i hvert fald ikke, at jeg ser lidt skeptisk ud, når du snakker om at anlægge en fodboldbane i baghaven! Men jeg er vild med dine skøre påfund, og din evne til at gøre mig glad og få mig til at smile.

Når jeg har snakket med venner og bekendte om det at skulle giftes, har de alle spurgt, om det ikke var svært at træffe sådan en stor og altafgørende beslutning… Tja… Faktisk er det den nemmeste beslutning jeg nogensinde har taget! Jeg er ikke det mindste i tvivl om, at jeg vil tilbringe resten af mit liv sammen med dig – og så er der jo ikke så meget at betænke sig på! Men da du friede til mig, havde du garanteret ikke regnet med, at jeg ville gå så meget op i planlægningen og til tider blive en bridezilla… Det har været hektisk, men du har som altid være tålmodig og fyldt med overskud – i modsætning til mig! Hvor er det fantastisk at ha’ en mand, som elsker mig, selv når jeg er allermest hysterisk og utålelig!

Så ihhhh, hvor jeg glæder mig til et liv som Fru Arsenal-fan – for i vores forhold er vi ikke modspillere men medspillere– og vi har ikke brug for hverken halvleg eller udskiftning. Jeg er HELT sikker på, at denne kamp går hjem!

0

Del dette indlæg

Synes jo stadig det er en fantastisk dejlig tale - gad jeg var så kreativ. Det virker meget naturlig med det fodbold og ikke for meget (selv om jeg normalt mener at hver ord om fodbold er et for meget http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif ) og stadig meget kærlig. Kan forstå at han blev glad!!!

Du er bare sååå sød!!! :bestwishes: Sandra

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer