Guest BESEN

Vores vidunderlige dag. d. 9. juli 2005

83 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tiden for at brudeparret skulle gå hjem var kommet - Michael skulle lige have en øl med til gåturen. Vi bor 5 min. gang fra feststedet, men det tog 20 min. at gå hjem. Michael havde fået lidt mere at drikke end vi troede, så hver gang jeg stoppede op for at vente på ham, stoppede han også og kiggede spørgende på mig. Til sidst måtte jeg tage ham under armen og nærmest slæbe ham afsted

post-9553-1123754661.jpg

0

Del dette indlæg

Kl. 03.30 var vi hjemme i huset - jeg blev ikke båret over dørtærskel, det turde jeg simpelthen ikke lade ham gøre, jeg tror aldrig vi var kommet helskinnet ind :cheerleader3:

Da vi kom ind af døren så alt ud som da vi forlod det - Næsten. Da vi skulle i seng var vores seng væk. Den havde de skilt ad og lagt madrasserne i stuen og gemt sengetøjet væk. Der var spredt ris ud i alle skufferne og toiletpapiret var også væk. Sengetøjet fandt vi dog ret hurtigt, men toiletpapiret fandt vi først en uge senere.

Som det sidste følger her nogle af billederne fra fotografen

post-9553-1123755282.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Dette var slutningen på min brudeberetning - håber I har nydt billeder bare halvt så meget som mig.

Nu når jeg har siddet her og vist Jer billeder og fortalt lidt om dagen, så ville jeg ønske jeg snart skulle giftes igen.

Til alle Jer kommende :) - Glæd Jer, jeg misunder Jer.

:toot: Besen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ER det helt fantastiske billeder.. Det ser ud til at have været en kanon dag og fest.. Som Downfall skriver, gad jeg også godt se den sang i grinede sådan af...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Lambada bamse

0

Del dette indlæg

Havde slet ikke set dine billeder - hvilken skam!!!

De er jo super flot - og så dejlig mange af dem.

Det ser ud som i hvde en super fest. I ser i hvert fald super glad, lykkelig og total fantastisk lækker smækker ud!!!!!

Fotografens billeder er også dejlig - er også helt vildt med dine to favorit billeder - de "burster" jo nærmest af kærlighed!!!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif Sandra

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer