Guest Hemdrup

Bordkort/gaverposer.

10 indlæg i dette emne

Jeg har efter at have surfet rundt på sidderne herinde fundet ud af at der er noget der hedder gaverposer.. -HAHA-

Dem vil jeg helt vild gerne ha til vores bryllup.. Jeg vil nemlig bruge dem til bordkort.

Men hvordan? kan man købe dem?

Jeg må jo indrømme at jeg ikke er så kreativ..og skulle det komme over mig holder det nok kun til ca 3 stykker..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Dem viselv har lavet kan man ikke købe nogle steder - der er det bare igang med saks og lim :balloon:

Man kan dog sagtens købe små dekorationsposer - i bl.a. Bog og ide, hobbybutikker og mange andre steder. Ellers har SOMETHINGBLUE også et stort udvalg i færdige gaveposer/æsker.

Held og lykke med projektet :bearhug: jeg vil dog lige sige at det ikke er så slemt at lave de gaveposer - det er super hyggeligt at sidde og nusse med det mens man ser en god film.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg er også anti-kreativ men det har lykkedes mig med Tina&Ole´s hjælp at få lavet nogle æsker, og de skal nok ende med at blive :bearhug: flotte.

Hvis du har brig for yderligere hjælp har jeg en billig bog til salg, den hedder Bogen om gaveindpakning, ikke at det kun omhandler indpakning men også mange opskrifter på mange flotte æsker.

Denne bog fandt jeg i en skuffe efter jeg havde bestilt æsker m.m :balloon: så den er selvfølgelig ubrugt.

Du er velkommen til at skrive en PM hvis du er interesseret

Knus Heidi

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bruger nogle gaveposer fra Calligraphen.dk - de koster 7kr og bliver trykt med vores navn og bryllupsdato på den ene side. Planen er så at vi skriver gæstens navn på den anden side og fyldet sørger min veninde fra Matas for, måske der kommer et par stk tyggegummi eller lign i også..

Jeg syntes ideen er sød, det giver et varigt minde til gæsterne og til den pris er det jo faktisk ikke dyrere end et alm bordkort..Specielt ikke når nu vi får fyldet gratis.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

0

Del dette indlæg

Hej :blush:

jeg fik en skabelon herinde...du kan se dem i min planlægning..

vil gerne scanne den ind og sende den hvis det er den er ret nem at lave...

her er et rim du måske kan bruge mht indhold:

Ordensregler bør I læse.

Et stykke chokolade til den søde tand,

&l idt duft til efter dans.

Et stykke plaster til de nye sko,

Og Haribo - den er altid go'.

Tandstikker, så munden holdes sund

Og mintpastiller til en dejlig frisk mund.

Skulle vi fortsætte til kl. fem,

er her panodiler,så søndagen ikke bliver så slem.

Et blomsterfrø i plante kan,

I derved os tanker sende hver en man'.

det i rødt er så det man ligger i æsken/posen.

:) knuz mimse.

Redigeret af mimse29
0

Del dette indlæg

Jeg er ikke sikker på at jeg helt kan huske alle tingene vi havde i vores pose, men vi havde ihvertfald:

Et stykke merci chokolade

Et børnecitat om bryllup/kærlighed

Engangslommetørklæder

Dufteprøver

Pamol

Tandstikker

Et digt hvor indholdet stod beskrevet

Creme-prøver

Tændstikæsker som jeg selv havde broderet

Mintpastiller "just married"

Velbekomme sang (På det røde hjerte)

post-964-1127857793.jpg

Redigeret af Jmuggi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer