HeidiB

Så blev vi gift!

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej - nu har jeg set alle billeder på jeres hjemmeside - der er så mange smukke at man næsten ikke kan vælge den bedste. I er simplehen så smuk sammen og fotografen har virklig fanget jeres glade og understreget jeres skønhed den dag.

Er ttal vildt med billede af den gamle mand der spille harmonika - total fed stemningsbillede!!

:bearhug:

Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej - nu har jeg set alle billeder på jeres hjemmeside - der er så mange smukke at man næsten ikke kan vælge den bedste. I er simplehen så smuk sammen og fotografen har virklig fanget jeres glade og understreget jeres skønhed den dag.

Er ttal vildt med billede af den gamle mand der spille harmonika - total fed stemningsbillede!!

Sådan har vi det også... Det bliver svært at vælge..nogle ud. De er kun et fåtal der ligger på hjemmesiden jeg tror vi har fået over 500 billeder fra ham. Og det vildeste er at han IKKE vil ha npget for det. Fotografen er en af min forældres venner og han er faktisk "kun" fritidsfotograf!

"Den gamle mand" er min bedstefar på 87 år der gav mange numre på sin hamonika til receptionen i haven. Han spillede 1 ½ time. Dejlig stemmning...

:bearhug:

Redigeret af HeidiB
0

Del dette indlæg

:hearts: Sikke smuk du er... I klæder hinanden rigtig godt...  :loveshower:

Lige et spørgsmål; var det ikke dybt belastende at gå rundt med et sjal hele dagen?  :hug:  :hug:

:bearhug: Rikke

Jeg havde sløret på under vielsen og til nogle af billederne. Så tog jeg det af og brugte det til sjal til de sidste billeder. Jeg havde det å i haven under receptionen men til selve middagen havde jeg det ikke på. Fin løsning for mig der vidste at je ikke kunne gå rundet med slør en hel dag.... :hug:

0

Del dette indlæg

:hearts: Sikke smuk du er... I klæder hinanden rigtig godt...  :loveshower:

Lige et spørgsmål; var det ikke dybt belastende at gå rundt med et sjal hele dagen?  :cheerleader3:  :cheerleader3:

:cheerleader3: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg havde sløret på under vielsen og til nogle af billederne. Så tog jeg det af og brugte det til sjal til de sidste billeder. Jeg havde det å i haven under receptionen men til selve middagen havde jeg det ikke på. Fin løsning for mig der vidste at je ikke kunne gå rundet med slør en hel dag.... :)

<{POST_SNAPBACK}>

:cheerleader3: Var det dit slør du gik med??? :veiledsmile1: Se det havde jeg SLET ikke opfattet... :cheerleader3::cheerleader3: Det fungerede da totalt godt så! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer