johepota

takkekort

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hmmm... kunne man ikke lige kreere sine egne ? I kreative damer plejer da ikke at slå sig ud af den smule... jeg tænker at man kunne tage et a4 i et tyndt karton - lægge det på langs, skære det i ½ eller 1/3 - og i den "miderste del" snitte en oval ud.... har ikke nogen scanner her men :loveshower:

pass_partout.doc

Hej fra ukreative knirke :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen.

Meningen var at jeg netop ikke ville lave dem selv. Har en dreng på 7 mdr. der tager en del opmærksomhed, og så skal jeg jo også have skrevet alle 80!!! stks. i hånden, som hver især skal være personlige, og så starter jeg studie igen i næste uge... Har fundet nogle i Panduro Hobby med 5 for 32 kr. men de er bare hvide og kedelige.

Susanne

0

Del dette indlæg

Hej igen.

Meningen var at jeg netop ikke ville lave dem selv. Har en dreng på 7 mdr. der tager en del opmærksomhed, og så skal jeg jo også have skrevet alle 80!!! stks. i hånden, som hver især skal være personlige, og så starter jeg studie igen i næste uge... Har fundet nogle i Panduro Hobby med 5 for 32 kr. men de er bare hvide og kedelige.

Susanne

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Jeg erkender med det samme at jeg ikke ved hvor meget tid du har med sådan en dejlig lille størelse og studiet......men kunne du få tid til at sætte et par klistermærker på de hvide fra panduro? Måske nogle der har samme farver eller tema som du har kørt brylluppet i? På den måde kunne det gøres forholdsvis nemt, og ikke så dyrt.

Ellers er der nogle link her:

Calligrafen

Berry

Festforum

Der er da lidt at starte på - jeg er selv ret vild med Berry´s kort. De er ret søde :)

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er jo også altid gode gamle Panduro Hobby, hvor de ca. koster 4-6 kr. stykket, alt afhængig af størrelse og farve/udseende.

Du kan finde dem på deres hjemmeside ved at søge under "passepartout".

Knus

Mette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer