Gantzel21

20 spørgsmål til professoren ..

4 indlæg i dette emne

Ej, dog ikke 20 spørgsmål, men i hvert tilfælde 2 af slagsen - der intet har med bryllup at gøre :)

1. Hvis man har riller (lodrette) på sine negle - er det pga. vitaminmangler? Hvis, ja, hvilke vitaminer skal man tage? Hvis nej, hvad er der så galt?

Har altid haft pæne glatte negle, men efter mine mave-kvaler er det som om de er blevet rillede.

2. Hvordan fjerner man cigaretrøg lugt fra en læderstol?? Har fået en kontorstol i læder forærende, der desværre har stået et sted med meget røg.

Mange :balloons: fra en der VED I kan hjælpe :)

Redigeret af Gantzel21
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det med neglene ved jeg ikke - men som altid såvel hår som negle så kan fødeindtagelse reflekteres i det - spørgsmålet er bare når din mave kommer i orden igen - så vil dine negle nok vende tilbage til deres sædvanlige gode kvalitet.

mht. læderstolen - så ville jeg først rense den med skummet fra sæbespåner KUN SKUMMET! Det fjerne skidt og møg.

Dernæst så er eddike jo en glimrende lugtfjerner. Jeg ville nok stille stolen et godt ventileret sted med en skål eddike ved siden af.

Hey! :balloons:

0

Del dette indlæg

det med neglene ved jeg ikke - men som altid såvel hår som negle så kan fødeindtagelse reflekteres i det - spørgsmålet er bare når din mave kommer i orden igen - så vil dine negle nok vende tilbage til deres sædvanlige gode kvalitet.

mht. læderstolen - så ville jeg først rense den med skummet fra sæbespåner KUN SKUMMET! Det fjerne skidt og møg.

Dernæst så er eddike jo en glimrende lugtfjerner. Jeg ville nok stille stolen et godt ventileret sted med en skål eddike ved siden af.

Hey! :balloons:

Ja, eller måske tørre stolen af i en klud opvredet i eddikevand. Ellers kunne du måske tjekke om Rodalon må bruges på læder. Rodalon fås hos Matas og på apoteket.

Putti

0

Del dette indlæg

Ej, dog ikke 20 spørgsmål, men i hvert tilfælde 2 af slagsen - der intet har med bryllup at gøre :)

1. Hvis man har riller (lodrette) på sine negle - er det pga. vitaminmangler? Hvis, ja, hvilke vitaminer skal man tage? Hvis nej, hvad er der så galt?

Har altid haft pæne glatte negle, men efter mine mave-kvaler er det som om de er blevet rillede.

2. Hvordan fjerner man cigaretrøg lugt fra en læderstol?? Har fået en kontorstol i læder forærende, der desværre har stået et sted med meget røg.

Mange  :( fra en der VED I kan hjælpe  :blush:

Det med neglene kan jeg godt svare på (er uddannet negletekniker og har en semidoktorgrad i brugen af naturpræparater -HAHA- .

Vitaminer og mineraler til negle: D-vitamin, hele B-vitaminkomplekset, kalk, zink, silicium og svovl.

Hvid pletter i neglene betyder zink mangel, ofte på grund af for stort indtag af sukker og lignende.

Stribede og rillede negle: hvidløg - naturlig eller kapsler, mælkesyrebakterier - paraghurt eller lign. Molkosan og B13 vitamin.

Du trænger til at få renset dit tarmsystem for candida svamp - den har med garanti overtaget grundet dine maveproblemer. Prøv at undgå sukker, hvidt brød og lign. Ta' en periode med ovenstående kur, så lover jeg dig at du får flotte negle igen. Men ha' tålmodighed det er ikke mirakler der sker over natten.

Husk at dine negle, hår og øjne afspejler ubalancer i kroppen.

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer