pugge

Maj bryllup

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Supert at du får et digitalkamera med til prøvningen, glæder mig meget til at se dem  :carrot:

Kan du forøvrigt ikke lige fortælle hvordan og hvorledes det hele foregår. Jeg går selv og spekulerer på at skulle ud og prøve, men ved ikke rigtigt hvordan og hvornår  :bearhug:  Jeg mener, skal man bare bestille tid nogle forskellige steder, og så komme og prøve løs, føler man sig ikke forpligtet til at købe en kjole, når de først har brugt tid og ressourcer på at hjælpe en ? Og hvor langt var du selv med overvejelserne mht. hvilken slags kjole du ville have inden du bestilte tid??

Håber du bærer over med min uvidenhed  ()()

Knuz Julibrud

hejsa Julibrud :)

jeg gjorde det at jeg bestilte en tid der hvor jeg skulle hen. det havde jeg fået at vide var en god idé, og da jeg talte i tlf. med den søde dame fra butikken hvor jeg skulle hen, forklarede hun mig at det gjorde de fordi de så kunne fokusere helt og holdent på en selv og ikke skulle rende frem og tilbage mellem en masse kunder det fik man ikke noget ud af, det var nødvendigt at tale med den samme for at man kunne få snakket og pejlet sig lidt ind på hvad det er man gerne vil have.

Jeg havde været igang med at kigge lidt inde på nettet hvad der fandtes af billeder og havde lidt en idé om hvad jeg godt kunne tænke mig, men var også klar over at det ikke er sikkert at det klæder én når man først fik det på. :mf_ind:

Det første vi gjorde da jeg kom derned (havde min søster med) var at tale lidt om hvad jeg forestillede mig og kiggede lidt i deres kjoler og tog nogle fra som jeg gerne ville prøve samtidig med at Jane (hende der betjente mig) også fandt et par modeller frem. Da vi så havde sorteret en 6 stk fra, gik vi igang med at prøve dem én efter én mens min søter tog billeder imens. :bearhug:

efterhånden som jeg fik dem på, kunne vi jo se om det var mig, var de det røg de over på "favorit" knagen og ellers blev de hængt væk igen. jeg var så så heldig at den tredje kjole jeg prøvede forelskede jeg mig i, men derfor skulle jeg alligevel prøve nogle flere modeller. Det vil de gerne ha (og jeg kan godt se det fornuftige i det) for det kan være at der er en model der passer endnu bedre, det kan være meget små detaljer der gør, at to modeller der næsten ser ens ud alligevel ikke er det. :lol:

jeg endte jo så ed at købe den jeg faldt for, den bliver så hængende nede hos dem, da den skal sys ind og plus at jeg gerne vil have lidt perlmønster nede foran på kjolen og på slæbet, men kjolen er betalt. jeg ved det er tidligt at købe den, men der hvor jeg har købt den, kan man, hvis man i løbet af de gange man kommer derned skulle forelske sig i anden model, altid få den byttet indtil en måned før brylluppet var det hvis. Desuden havde de udsalg dernede ligenu, så hun kunne jo ikke garantere at de havde den næste gang jeg kom, og så sparede jeg også lige 3000kr :drink2: ikke dårligt..

Håber det kunne bruges til noget :loveshower:

:balloon: Jane

0

Del dette indlæg

så var jeg nede og prøve kjoler igår :carrot: pyha det var godt nok varmt i den varme, men hvor er det dog også en fantastisk dejlig oplevelse, det kan slet ikke beskrives. Jeg kan kun sige til dem, der ikke har prøvet kjoler endnu, GLÆD JER!! :wee:

Nå her kommer så lige nogle af de kjoler jeg har prøvet :bearhug: hvis jeg ikke har nævnt det før, så var det hos Askepot og Valentino i Tønder, og det dejlige er, at hvis min kommende mand skulle finde hans tøj dernede, så får han 10 % rabat - lat tæller jo i det store regnskab :rockf:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

og tadaaaa...her kommer så kjolen det endte med :bearhug: på det første billede ser jeg lidt små forskrækket ud, sløret faldt ned lige i det min søster tog billedet :)

Redigeret af pugge
0

Del dette indlæg

og så lige et close-up af min dejlige kjole...den skal så lige sys ind så den passer og så skal der sys lidt perler forneden og rundt i kanten af slæbet :carrot:

Redigeret af pugge
0

Del dette indlæg

Helt rigtig valg - det er kjolen der passer bedst til dig og på kroppen.

Det passer super til dig - det er ikke for tomt omkring skulderne - men ikke for meget - den klæder dig rigtig godt!!

:loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ØV - ØV nu nåede jeg heller ikke at se dem ()()

Hmm så kan jeg lære det, jeg kunne jo bare være lidt bedre til at kigge i din planlægningstråd -HAHA-

Mange tak for den gode beskrivelse af prøvningen, nu føler jeg at jeg kommer lidt bedre forberedt, når det bliver min tur til at bestille tid -HAHA- UUUhhha hvor jeg glæder mig til at jeg skal prøve :carrot: :carrot:

Julibrud :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

så er jeg tilbage igen efter længere tids fravær og stilhed omkring bryllupsplanlægningen :) vi har haft rigtig travlt med at få gennemført salget af min kommende mands lejlighed samt med at flytte i en ny. Men nu er der ved at være ro omkring ørerne på os og tid til bryllupsplanlægning... JUBII :blush:

til dem der ikke nåede at se billederne af min kjole da jeg havde været nede og prøve den, så skal jeg ned og se/prøve den igen d.21 oktober, så der kommer der billeder på igen i et par dage :carrot: :carrot: :carrot:

men selvom jeg ikke lige har været herinde har det dog ikke stået fuldstændig stille med bryllupsforberedelserne. Vi har midt i alt flytterodet også haft tid til at diskutere farvesammensætning, og er nået frem til at vi vil køre det i farverne hvid, creme samt en let lyserød....

og så er vi også endelige blevet enige om hvordan indbydelserne skal tage sig ud (y) (billeder kommer senere når jeg engang er kommet igang med det kreative). Det har taget sin tid, da han gerne vil have det enkelt og jeg godt kan lide hjerter og gerne ville have det sneget med ind på en eller anden måde...men løsningen må i desværre lige vente på -HAHA-

og sidst men ikke mindst, så har jeg skam også fået valgt mine brudepiger. :loveshower: det bliver min storesøster Pia samt min "lille" kusine Ida. "lille" i gåsetegn fordi jeg altid vil betragte hende som lille selvom hun har nærmet sig den "voksne" alder på 15år.... det er dog ikke meningen at de skal være brudepiger i den traditionelle forstand idet jeg nok ikke får min kusine i en kjole (hun er lidt i den ungdoms rebelske tid) så det er ikke meningen de skal gå foran mig, men blot hjælpe mig i løbet af dagen med at bevæge mig rundt med min kjole (jeg har ladet mig fortælle at toilet besøg kan være lidt af en kamp -HAHA- )

jeg har så aftalt med mine brudepiger, at jeg henter Ida i Åbenrå om fredagen og så kører vi ud til min søster i deres hus - hvor det er planen at brudekjolen skal opbevares indtil den store dag - og så skal vi hygge fredag aften med video, snolder og tøsesnak, så jeg/vi kan få tiden til at gå til den store dag. Og lørdag er det så meningen at vi rigtig skal hygge os sammen mens vi bliver klar til kirken....

Det var så lige en lille opdatering herfra.... :frizz2: der skulle ikke gerne gå så lang tid igen før jeg vender tilbage med mere nyt -HAHA-

:td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Pugge

Så er det søreme i dag du står brud!! :biggrin:

Kan I ha' en fuldstændig fantastisk dag - vejret kan I jo ikke klage over ;)

Husk os lige når du får billeder bagefter! :biggrin:

:)

Birgit

Jaeee, husk billederne!!

Skal selv stå brud om en uge og jeg har de vildeste sommerfugle i maven kan du tro..

Håber I får en vidunderlig dag!!

:bearhug::biggrin::respekt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer