Sussen2

Vores invitation

42 indlæg i dette emne

Invitation

Efter flere indledende manøvre ser det ud til at jeg har besluttet mig for designet af vores invitation. Selve omslaget er lavet af Canson syrefri karton med svag præget struktur i hvid. Herpå har jeg udprintet vores monogram samt bryllupsdato. Snoren jeg har bundet om er alm. hvid madsnor. Laksejlet er lavet af guld lak og stempel fra Panduro.

Inden i selve invitationen har jeg lavet syv sider i alt, som man kan bladre i. Den første er bare transperant papir med vores monogram. Dernest kommer der seks sider i, hvor den første er selv invitationen. Dernæst en forventet tidsplan, kørselsvejledning hjem til os, kørselsvejledning til feststed, yderligere info & ønskeliste. Disse sider er lavet i en slags genbrugspapir. Kuvert er købt i samme papir. Jeg har tænkt mig at printe adressen på dem med guldskrift og klæbe mine klistermærker frimærker på... Selvfølgelig også rigtig porto!!!

post-13440-1126350744.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Forresten...

Jeg kom til at spilde noget i venstre side at det transperante papir med monogrammet... Derfor er den lidt gnidret...

Jeg har kun brugt den snirklede skrift til selve invitationen.. De andre sider med vigtige info er skrevet med times new roman....

Hjertet er lavet af noget hessian lignende stof, som jeg har malet med hvid tekstil farve

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Som alle andre har sagt, så er de bare super flotte.  :l31:

Jeg har lige et spørgsmål : Hvordan har du fået printet guldskrift på de transparente sider?

:cheerleader3:  Maria

Endnu engang tak...

Det transparante papir er købt i A4, hvorpå jeg har printet ud...

Jeg har lavet en tabel med tre bokse i word svarende til størrelsen på siderne i indbydelsen. Satte vores guldmonogram ind og print... Så får jeg tre sider på en A4 ark, spm jeg så skærer ud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bare flotte og praktiske. Og hvor må det være dejligt at have fundet ud af, hvordan de skal se ud. Jeg sidder i det lige nu til op over ørerne, men hyggeligt at det jo alligevel.  :denmarkflag:

Tro mig... jeg har også spekuleret over den mange gange de sidste to måneder... så det kender jeg alt til... fnis...

0

Del dette indlæg

Super flotte og dejligt praktisk for jeres gæster at de får så meget information!

Men lige et spørgsmål:

- hvor har du fundet guld toner til din printer?

Jeg har ledt højt og lavt uden at finde det....

Ditte

Hej Ditte...

Jeg mener slet ikke man kan købe guld patroner... Mine er lavet med en ganske alm. farve patron... Jeg går bare ind der hvor man kan vælge farver og vælger bruger definerede farver....

Så vælger jeg følgende farvekombination:

R=174

G=140

B=44

Og så kommer der en farve der ligner guld når man udprinter...

Held og lykke´

Susanne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer