Lambada Bamse

Tændstikæske-forside

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug:  :griner:-  :lol:

Rigtig sjov idé

en skam at man ikke skal have tændstikker til sit bryllup. for så kunne jeg godt ha fundet på og stjæle din idé.

Hilsen Camilla :frizz2:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen det kan du da bare vælge at have.. Vi har som kun lavet dem for sjov skyld - og så fordi det er min erfaring at det er sådan en ting folk gemmer, fordi den ikke fylder så meget...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej sikke en sjov og krea ide! Hvad skal være indeni?

Du er super krea -  :bearhug: :bearhug: :griner:-:lol::hug::lol:

:hug: Sandra

Hi hi, Sandra.. Tændstikker... ;)

Kunne jo være i havde vælgt dem som lille gaveposer/Æsker og putte mintpastiller ind.

Kan stadig ikke rigtig se hvad tændstikker skal bruges til - men flot er de!!!

-HAHA- Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor er de bare humoristiske!!!!! SUPER idé. Den kunne jeg også godt finde på at gøre efter!

Gæsterne skal måske ikke lige bruge tændstikker på selve aftenen, men det er en lille souvenir at tage med hjem, og vi tænder vel alle stearinlys derhjemme fra tid til anden.

GODT GÅET TIL DIG!!!! :yay:

0

Del dette indlæg

Nej hvor er de bare humoristiske!!!!! SUPER idé. Den kunne jeg også godt finde på at gøre efter!

Gæsterne skal måske ikke lige bruge tændstikker på selve aftenen, men det er en lille souvenir at tage med hjem, og vi tænder vel alle stearinlys derhjemme fra tid til anden.

GODT GÅET TIL DIG!!!! :yay:

<{POST_SNAPBACK}>

Nemlig - det er sådan en ting folk gemmer :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som jeg skrev tidligere, så kunne det godt være, jeg kom til at låne :denmarkflag: håber det er i orden lambada :td:

Jeg har siddet og rodet med dem i aften, for jeg synes bare ideen er genial :( til dig Lambada

Søren har siddet og kigget med på sidelinien, og han var ikke tilfreds med de billeder, der kom på, så vi skal have taget nogle andre...derfor er der ingen hoveder på, men det grundlæggende er der jo!!

Svale, der for engangs skyld har en mand, der har en mening om noget bryllupsrelateret :griner:-

post-7716-1127517008.jpg

0

Del dette indlæg

Sad lige og fik den ide at lave den til mine forældres sølvbryllup.. det er altså virkelig en brand-god ide.. hehe

Men har du prøvet at printe det ud.. og overvejet hvordan det skal sættes på tændstikæskerne? Følger spændt din proces.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Jamen det er da HELT i orden Svale..

Jeg har printet mine ud og så har jeg lamineret to af gangen. Dvs vendt papiret modsat hinanden og lamineret dem - det bevirker at når de så bliver klippet til, går de " fra hinanden " og det er såldes kun overfladen der er lamineret. Skisme ikke nemt lige at forklare...

Det bliver småt, men man kan da godt se det er vores ansigter og læse hvad der står..

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har printet mine ud og så har jeg lamineret to af gangen. Dvs vendt papiret modsat hinanden og lamineret dem - det bevirker at når de så bliver klippet til, går de " fra hinanden " og det er såldes kun overfladen der er lamineret. Skisme ikke nemt lige at forklare...

Det bliver småt, men man kan da godt se det er vores ansigter og læse hvad der står..

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Ja lige på stående fod er jeg ikke helt med på ideen.. men i det mindste har jeg en hint til hvordan du gør. Så der skal nok bare lige gå et par dage, så er jeg helt med på hvad du mener.. den skal lige vendes inde i hovedet. :huh:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer