Guest Gitte-Majbrud

Har prøvet kjole for første gang!

64 indlæg i dette emne

post-15692-1127230443.jpg

post-15692-1127230455.jpg

post-15692-1127230481.jpg

post-15692-1127230492.jpg

Pyha...

Jeg var helt rundtosset efter at hve prøvet brudekjoler for første gang. Jeg prøvede en masse forskellige, og tænkte, at jeg nok kunne 'skyde mig ind på' hvilken stil der mest er 'mig. MEN AK!!! De tre kjoler jeg bedst kunne lide, har ABSOLUT INTET til fælles. :bearhug: Den ene havde kæmpe-slæb og en kanonflot udskæring i ryggen, den anden var en super-enkel gudinde ting, og den sidste en trendy Rembo Styling. Vidste I andre bare hvad I ville have inden I kiggede på kjoler? Jeg er i hvert fald ikke spor klogere efter min kjole-prøvnings-tur.

Gitte

Redigeret af Gitte-Majbrud
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Og tillykke med det forestående bryllup.

Jeg havde tilfældigvis set min udstillet i en butik sidste år, og der vidste jeg bare at det skulle være dén.

Så jeg skyndte mig ud for at prøve den sammen med en veninde.

Jeg prøvede selvfølgelig også andre, men det var ikke helt det samme.

Jeg havde konstant den anden kjole i hovedet.

De modeller, jeg ellers prøvede, var også ligesom dine vidt forskellige fra hinanden, så jeg ved hvordan du har det.

Jeg kan kun sige, at når du prøver/finder den rigtige, så er du ikke i tvivl!

Held og lykke

:banned:

Mette

0

Del dette indlæg

Hej

Inden jeg kom ind og prøvede kjoler viste jeg hvad stil jeg ville have....... meeeen det viste sig at blive noget helt andet. Var først ude i Rembo Styling - men syntes det blev for festkjole agtigt - og nu er det jo et bryllup. Derfor fandt jeg hurtigt ud af hvilken stil det så skulle være.

Var dog i tvivl mellem to (der dog lignede hinanden meget) - men har valgt og har overhovedet ikke i tvivl nu. Men inden valgte var jeg ude af mit gode skin over det.

Held og lykke og tillykke med brylluppet.

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vidste på forhånd:

at jeg vil få pip af slæb - så ikke kjoler med slæb

at der ikke skulle være brede stopper eller stopper der er rundt om skuldrene - så heller ikke dem

Heller ikke det store skrud - da min kæreste ellers ville forsvinde ind i det..(ikke særlig høj) - og ja, jeg ville nok også få pip af det...

så jeg havnede i en rembo. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej,

smukke kjoler du prøvede.

Da jeg prøvede kjoler var de allesammen megt forskellig og også en del smukke blandt dem. Havde da også en kraftig forstilling fra de billeder jeg havde set hvad jeg skulle have. Men da jeg fik KJOLEN på så var jeg solgt og vidste det var den - og det eneste den har tilfældes med min forstilling er at den er stropløs.

Jeg tror du ved når du finder den rigtige. Held og lykke med valget.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

hej

rigtig pæne kjoler du har kigget på... jeg havde lidt en forestilling om hvordan min kjole skulle se ud...eller rettere jeg vidste jeg gerne ville have slæb på :griner:-

og jeg prøvede en masse kjoler, men da jeg fik en bestemt på vidste jeg bare det skulle være den... den søde dame der betjente mig ville gerne have mig i flere kjoler for at se om der var nogen der skulle være bedre, men hver gang vendt jeg tilbage til den jeg havde forelsket mig i. sååå...jeg tror at man ved det så snart man får KJOLEN på...

pøj pøj med kjole prøvningen :bearhug:

:bearhug: Jane

0

Del dette indlæg

Hej,

Enormt flotte kjoler du har prøvet. Især den første er jeg helt vild med!

Jeg havde en klar idé om, hvad jeg skulle have af stil - og det blev også nogenlunde derhenne af. Men dog et længere slæb og lidt mere prinsesse-agtig end jeg havde regnet med.

Jeg kan rigtig godt lide slæb, men var i tvivl om det ville blive for vildt. Hende i butikken spurgte så "Hvis ikke du skulle have kjole med slæb til dit eget bryllup, hvornår tror du så, at du vil have mulighed for det?"

Og det havde hun jo ret i. Så jeg har valgt en kjole med slæb!

Jeg fik et sug i maven, da jeg fik den kjole på, som jeg endte med at vælge. Men jeg kunne ikke tyde om suget kom af at se mig selv i så flot en kjole eller om det var fordi det var KJOLEN!

Jeg har det stadig sådan, at der er SÅ mange flotte kjoler og gid man dog kunne vælge flere - men jeg har valgt den rette kjole - selvom jeg nu efter at have set den første kjole du viser her, tilføjer endnu en kjole til WAUW-listen!! :bearhug:

:bearhug:

/W2B

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Jeg prøvede 10 forskellige og da jeg fik den sidste på, kunne jeg mærke det var lige den... Jeg vidste ikke på forhånd hvad jeg ville have.. Men jeg kunne mærke det var den helt rigtige, så nu glæder jeg mig bare til den skal på :griner:-

Synes de er flotte på hver sin måde dem du har vist :hearts:

Annika :bearhug:

0

Del dette indlæg

:bearhug::griner:-

Jeg vidste på forhånd:

at jeg vil få pip af slæb - så ikke kjoler med slæb

at der ikke skulle være brede stopper eller stopper der er rundt om skuldrene - så heller ikke dem

Heller ikke det store skrud - da min kæreste ellers ville forsvinde ind i det..(ikke særlig høj) - og ja, jeg ville nok også få pip af det...

så jeg havnede i en rembo. :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved præcis hvad du mener med slæbet!!!! Jeg havde sådan set også en forestilling om, at jeg ikke ville have slæb, da det er så besværligt - især når man skal danse... og jeg EEEELSKER at danse! :loveshower: Men næsten alle kjolerne har slæb i ét eller andet omfang, og min kommende mand er både høj og bredskuldret nok til, at jeg kunne være en marengs uden at han forsvandt.(Kommer dog ikke til at ske!)

Hvis kjole nr. 1 havde haft lidt mindre slæb tror jeg, at den havde været min klare favorit.

Nå, men jeg har lovet min mor at komme til Odense på lørdag og skal så på kjoleprøvning sammen med hende. Det kan jo være jeg finder KJOLEN dér.

Tak fordi I allesammen deler jeres oplevelser med mig.

Knus fra Gitte

0

Del dette indlæg

Hvis kjole nr. 1 havde haft lidt mindre slæb tror jeg, at den havde været min klare favorit.

Nå, men jeg har lovet min mor at komme til Odense på lørdag og skal så på kjoleprøvning sammen med hende. Det kan jo være jeg finder KJOLEN dér.

Tak fordi I allesammen deler jeres oplevelser med mig.

Knus fra Gitte

Hej da der jo ikke er broderier på slæbet kan det sikker sagtens lade sig gøre at de syer slæbet lidt mindre - det ville jeg i hvert fald forhøre mig om - min veninde fik hendes slæb gørt mindre.

:bearhug: Sandra og held og lykke på lørdag

Tag kamera med ogtag billeder med dig i kjolerne - så kan vi nemmere sige vores mening.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej da der jo ikke er broderier på slæbet kan det sikker sagtens lade sig gøre at de syer slæbet lidt mindre - det ville jeg i hvert fald forhøre mig om - min veninde fik hendes slæb gørt mindre.

:bearhug: Sandra og held og lykke på lørdag

Tag kamera med ogtag billeder med dig i kjolerne - så kan vi nemmere sige vores mening.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Sandra

Hvor er du da bare praktisk! :bearhug: Selvfølgelig kan slæbet da gøres mere håndterligt. Jeg tror jeg har været så overvældet, at jeg ikke rigtigt tænkte klart på dagen! Min kærestes... øh FORLOVEDES (skal liiiige vænne mig til det) søster er endda designuddannet, så hun kunne garanteret sy herligheden mindre. Det vil jeg altså lige overveje, og så måske prøve den igen!

Jeg havde faktisk kamera med hen i butikken, men de ville ikke have at man tog billeder. :griner:- Hvis man besluttede sig for at købe en kjole tillod de det, men ellers ikke. Spørg mig ikke hvorfor. Jeg undrede mig. Efterfølgende ville det have været rigtig rart at kunne kigge på billederne i ro og fred, og måske komme en beslutning nærmere.

Gitte

0

Del dette indlæg

Jamen jeg var sikker på hvad stil det skulle være, og da jeg så stod i den jeg troede det skulle være... var det slet ikke mig alligevel! Så jeg prøvede forskellige jeg slet ikke regnede med var mig og lige pludselig stod jeg bare i KJOLEN.... du er ikke i tvivl når du har den rigtige på!

:bearhug: med valget af kjole.... det skal nok gå! :carrot:

0

Del dette indlæg

Hej Sandra

Hvor er du da bare praktisk!  :denmarkflag: Selvfølgelig kan slæbet da gøres mere håndterligt. Jeg tror jeg har været så overvældet, at jeg ikke rigtigt tænkte klart på dagen! Min kærestes... øh FORLOVEDES (skal liiiige vænne mig til det) søster er endda designuddannet, så hun kunne garanteret sy herligheden mindre. Det vil jeg altså lige overveje, og så måske prøve den igen!

Jeg havde faktisk kamera med hen i butikken, men de ville ikke have at man tog billeder.  :td:  Hvis man besluttede sig for at købe en kjole tillod de det, men ellers ikke. Spørg mig ikke hvorfor. Jeg undrede mig. Efterfølgende ville det have været rigtig rart at kunne kigge på billederne i ro og fred, og måske komme en beslutning nærmere.

Gitte

Nå nogle butikker har denne politik - så er der heller ikke noget at gøre - jeg er meget glad for billederne jeg måtte tage - så kunne jeg også sende dem til min mor i tyskland og så føler hun sig ikke udenfor angående planlægning.

Men held og lykke med beslutning - måske bliver det jo den på det første billede - utrolig smuk er den.

:griner:- Sandra

0

Del dette indlæg

:griner:- Sandra og held og lykke på lørdag

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Sandra

Hvor er du da bare praktisk! :denmarkflag: Selvfølgelig kan slæbet da gøres mere håndterligt. Jeg tror jeg har været så overvældet, at jeg ikke rigtigt tænkte klart på dagen! Min kærestes... øh FORLOVEDES (skal liiiige vænne mig til det) søster er endda designuddannet, så hun kunne garanteret sy herligheden mindre. Det vil jeg altså lige overveje, og så måske prøve den igen!

Jeg havde faktisk kamera med hen i butikken, men de ville ikke have at man tog billeder. :td: Hvis man besluttede sig for at købe en kjole tillod de det, men ellers ikke. Spørg mig ikke hvorfor. Jeg undrede mig. Efterfølgende ville det have været rigtig rart at kunne kigge på billederne i ro og fred, og måske komme en beslutning nærmere.Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har også hørt rigtigt mange sige at de ikke måtte billeder.

Grunden til at forretningerne ikke tillader det, er fordi de er bange for at du tager billede af kjolen du kunne tænke dig, også får en til at sy den for dig. Så får forretningen jo ikke salget.

Ellers held og lykke med kjole-køb, jeg glæder mig til at følge det, og se dit valg!! Jeg må nok også hellere snart at se at komme igang.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænkte nok, at det var på grund af 'kopi-faren', at de ikke ville have, at jeg tog billeder. Men det er jo lidt noget pjat, når jeg kan hente professionelle billeder på nettet af kjolen som den ser ud både forfra og bagfra. Jeg ville gerne have haft billeder som jeg kunne sende til min mor på Fyn, men nu tager jeg så derover i stedet!

Tak for gode råd, tanker og jeres egne oplevelser.

Gitte

0

Del dette indlæg

Ja det er altså lidt noget underligt noget, at nogle ikke vil have vi tager billeder... Pjat med dem..

Heldigvis måtte jeg gerne tage billeder de steder jeg prøvede og jeg synes det hjælper meget - for af en eller anden grund kunne jeg bedre bedømme kjolen på billedet fremfor i spejlet. Og så er pigerne herinde jo VILDE med billeder - endnu en grund til det er vigitgt med billeder :(:(

Jeg vidste også bare DET VAR DEN da jeg fik "min" kjole på. Dog vaklede jeg frem og tilbage, da jeg havde funden en jeg var næsten lige så vild med til 1/5 af prisen af hvad "min" kjole kostede... Og så kommer Fru " jeg passer på pengene " sgu op i mig :td:

Men det endte med KJOLEN og det vil jeg aldrig fortryde. Jeg prøvede nok 10-15 kjoler ialt og det var kun det jeg mærkede suget i maven og tårerne trænge sig på. Jeg havde godt hørt fra andre herinde at de havde følt det sådan, når de fik KJOLEN på - men jeg troede ikke på jeg selv ville kunne få den fornemmelse.. Men det gjorde jeg sørme - og når man har det sådan er man bare ikke i tvivl :denmarkflag:

:griner:- Lambada Bamse

Redigeret af Lambada Bamse
0

Del dette indlæg

Super flotte kjoler du har prøvet.

Men jeg vil altså lige sige, at jeg var ikke en af dem, der var vidste, at det var KJOLEN da jeg prøvede den...

Jeg følte, at det var den rigtige og jeg elsekde den. Men da jeg prøvede den igen et lille års tid efter (jeg købte den i ret god tid, da jeg var gravid), der blev jeg faktisk i tvivl, om det var den rigtige... Meget underligt.

Men heldigvis holdt jeg fast, og det er jeg SÅ glad for i dag, for det var jo bare KJOLEN.

Men det er altså ikke altid, at man bare kan mærke det... Jeg skulle i hvert fald prøve min et par gange, før jeg købte den.

Og det med at man har en idé om hvad man vil have, den holdt heller ikke her. Jeg skulle i hvert fald have stropper og gerne en 2-delt! Men ak ak - hi hi.

Mange gange held og lykke med kjolevalget

:griner:-

Du skal nok finde den helt rigtige.... :hearts:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg også prøvet kjoler sammen med min mor - og det var bare så hyggeligt og MEGET morsomt!

Fredag aften sad vi lidt og kiggede i et 'brude-blad' og min mor pegede de kjoler ud, som hun mente var smukkest og mest 'rigtige' brudekjoler. Jeg lovede selvfølgelig at prøve nogen i den stil sammen med hende, men viste hende også, hvad jeg selv ville prøve. Hun var ved at falde ned af stolen, og mente ikke at de lignede brudekjoler. (y)

Om lørdagen indfandt vi os så i Panayotis i Odense. Vi valgte nogle kjoler ud, og jeg sneg den kjole jeg havde peget på i bladet dagen før med ind i prøverummet. Det var dog ikke den første jeg prøvede. Hun fik sin lyst til at se mig i marengs styret først. Derefter prøvede jeg så 'mit valg af kjole - og der var helt stille da jeg kom ud. Min mor sagde så: "Jeg vil jo nødigt indrømme det, men hvor er du bare smuk i den. Jeg kan godt se, at den meget mere er 'dig'". Jeg glemte selvfølgelig helt at spørge om man måtte tage billeder! (Arrrrgh!) :bangin: Og den er vist en 2006 model, så jeg har heller ikke kunnet finde billeder af den på nettet. Den var fra Pronovias og hed 'Daifa' - helt i blonder med kort slæb .... og slidset langt op i den ene side http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif SUPER-BEHAGELIG at have på, og slæbet kunne hæftes op efter kirken, så man kunne bevæge sig normalt.

Måske er det KJOLEN???? :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WWaaauuww den ad jeg godt se på dig, det er en super lækker kjole - og hvem siger man ikke må være lidt sexy på dagen (håber jeg da også den kommende synes om mig selv om jeg valgte en mere traditionel kjole)

Waauww - er stadig meget spændt på hvad du ender med.

:blush: Sandra

0

Del dette indlæg

AAAAAAAAAJ!!!! Du mener da ikke du glemte at ta' billeder?!! *grrrrr*

Du er nødt til at gå ind og prøve den igen nu!! ;)

:frizz2:

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg VEEEEEED det! Jeg er en spade! Men jeg måtte jo ikke tage billeder det første sted jeg prøvede, så i tumulten tænkte jeg ikke over det. :blush: Er der nogen der ved, om Panayotis i Vejle lader én tage billeder af de par kjoler man vil vælge imellem. Min kommende svigermor og svigerinde vil nemlig frygtelig gerne have at jeg kommer til Jylland og også har DEM med en tur på kjolekigning. (Alle kvinder bliver vist lidt kulrede, når det kommer til at være med i 'det store valg')

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer