Guest Svale

Så er der kattekillinger!!

21 indlæg i dette emne

Vi har jo kunne se på Trille - vores hunkat - at hun skulle have killinger, men vi har bare ikke vidst hvornår. Her til aften siger Søren pludselig, hvad der sker henne ved skabet. Vores hund står med snuden inde i vores klædeskab...mig henne og kigge...og ja der ligger Trille....

For at gøre en lang historie kort, har vi nu 4 helt nyfødte killinger liggende inde i bunden af vores klædeskab....der er 3 sorte med noget hvidt, og 1 helt hvid efter hvad jeg umiddelbart kan se....

Så hvis der er nogen, der skulle være interesseret, så er vi leveringsdygtige om 12 uger!!!

Svale

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Tillykke med famile forøgelsen... :griner:-

Vi må desværre ikke have dyr her hvor vi bor.....Savner ellers at have en lille mis rendende rundt....

kram fra mimse...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo, hvor er de bare nussere! Og hvor er det godt at høre, at du beholder dem i 12 uger. Kattekillinger skal nemlig blive ved moderen længere tid, end man tidligere har gjort, og det skulle være denne tid, at de udvikler deres sociale adfærd bl.a.

Årh, hvor ville jeg bare gerne have kat igen - og så ligner missemor sørme min barndomskat! Suuuk.. :griner:-

Held og lykke med at finde kærlige hjem til de små...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

9!!! Nu håber jeg godt nok, at du har 3 andre voksne katte, for moderen ser da ret slank ud efter de 5 killinger, og stakkels hende, hvis hun har haft gang i fødsel af 8 over et døgns tid.  :td:

Men du sætter vel lige lidt flere billeder ind, som tiden går, ikk?  :denmarkflag:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo billeder skal I nok få, kan da slet ikke lade være. Jo de 3 andre er voksne katte....men utroligt så har hun rent faktisk fået de 5 mislinger inden for 4-5 timer...

Forresten så har jeg jo allerede sat dem til salg inde på nettet, og rent faktisk er den hvide killing allerede afsat, så det er jo dejligt nok!! Så har vi 4 tilbage...

SLET INGEN INTERESSEREDE??????

Svale :griner:-

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bor på Falster, næsten kort tid efter du er kørt af Farøbroen!!! Men vi har jo svigermor i Køge, så måske kan vi finde ud af mødes der???

Jeg har jo afsat den hvide killing og blev spurgt om kønnet, så det har jeg så tjekket op på!!

Der er 2 hanner og 2 hunner tilbage!!!

Det kunne være kanon, hvis du var interesseret!! De er klar til at flytte hjemmefra d. 14 december....en sød julegave måske?

Svale

0

Del dette indlæg

Vi bor på Falster, næsten kort tid efter du er kørt af Farøbroen!!! Men vi har jo svigermor i Køge, så måske kan vi finde ud af mødes der???

Jeg har jo afsat den hvide killing og blev spurgt om kønnet, så det har jeg så tjekket op på!!

Der er 2 hanner og 2 hunner tilbage!!!

Det kunne være kanon, hvis du var interesseret!! De er klar til at flytte hjemmefra d. 14 december....en sød julegave måske?

Svale

<{POST_SNAPBACK}>

Uhhhh - det er svært fristende. Vil tænke meget grundigt over det. Hvilken farve har de killinger der er tilbage og har du flere billeder?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder super!!! Håber virkeligt, at der vil være nogle aftagere til dem. Kan jo ikke beholde dem, men kunne heller ikke få over mit hjerte at få dem aflivet....kan næsten ikke engang tænke tanken....

Der er 2 sorte m/ hvidt tilbage. De er begge hanner. Jeg har kun fået taget billede af den ene, da de er svære at kende forskel på!!

De 2 andre er så hunner. Den ene er gråskribet med nogle enkelte små brune pletter få steder, og den anden er i farverne sort og hvid med noget brunt. Har billeder af dem begge 2!!

De er bare kære!! Er helt solgt i dem, og - og som jeg skrev - kan vi desværre ikke beholde dem!!!

Svale

post-7716-1127515852.jpg

post-7716-1127515864.jpg

post-7716-1127515873.jpg

0

Del dette indlæg

Måske har du misforstået mig, for aflivet bliver de ikke....det kan jeg ikke få mig selv til, så jeg håber på, at der kommer nogle godhjertet mennesker, som har plads til dem!!!

Det er helt i orden, at I tænker!!!! Jeg har sat dem til salg på nettet, for der skal pris på - ellers kan man riskerer, at de bliver brugt til at fodre med...uhh hvilke mennesker :mad:, men det vigtigste for mig er, at de får et godt hjem, så der er derfor ingen pris på dem til jer herinde!!!

Jeg tror ikke på, at der kommer nogen i løbet af weekenden, der vil aftage alle killingerne, men gør der det, så bliver de altså reserveret!! Vil ikke så gerne stå med nogen af dem tilbage....eller jo men må ikke -

Selvfølgelig kræver en killing noget i starten, men man får jo også det tilfoldigt tilbage senere hen!!! Ikke for at lokke, men der anbefales faktisk, at man tager 2 katte fra samme kuld!!! Så kan de også holde hinanden med selskab!!!

Men hvis I kun vil aftage en, er det selvfølgelig også helt i orden!! Jeg er som sagt glad bare de får et godt hjem, og jeg kommer af med dem!!

Svale

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg

Måske har du misforstået mig, for aflivet bliver de ikke....det kan jeg ikke få mig selv til, så jeg håber på, at der kommer nogle godhjertet mennesker, som har plads til dem!!!

Det er helt i orden, at I tænker!!!! Jeg har sat dem til salg på nettet, for der skal pris på - ellers kan man riskerer, at de bliver brugt til at fodre med...uhh hvilke mennesker :mad:, men det vigtigste for mig er, at de får et godt hjem, så der er derfor ingen pris på dem til jer herinde!!!

Jeg tror ikke på, at der kommer nogen i løbet af weekenden, der vil aftage alle killingerne, men gør der det, så bliver de altså reserveret!! Vil ikke så gerne stå med nogen af dem tilbage....eller jo men må ikke -

Selvfølgelig kræver en killing noget i starten, men man får jo også det tilfoldigt tilbage senere hen!!! Ikke for at lokke, men der anbefales faktisk, at man tager 2 katte fra samme kuld!!! Så kan de også holde hinanden med selskab!!!

Men hvis I kun vil aftage en, er det selvfølgelig også helt i orden!! Jeg er som sagt glad bare de får et godt hjem, og jeg kommer af med dem!!

Svale

<{POST_SNAPBACK}>

Okay - så er jeg mere rolig :griner:-

Hvis vi beslutter os for kat, så tager vi kun en enkelt - har en kanin i forvejen. Ved du forresten om katte og kaniner kan sammen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer