sissel

2 bryllupper

61 indlæg i dette emne

Jeg har haft lidt problemer med at låne en bil, men det kan jeg i dag, så jeg kan få kjolen transporteret ud til min søster.

Jeg tror bare også at jeg bliver nødt til at låne en der kan køre den. Vi har været til fest hele natten og jeg føler mig bare minus ædru. (y)

Håber ikke jeg kommer til at se alt for smadret ud. :champis2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg frisk hjemvendt fra Bruxelles, og så er det nok på tide med et par billeder:

post-15669-1129672775.jpg

Som man nok kan se så skal toppen lægges ind. Kjolen passer perfekt på hofterne, men foroven er der plads til et par ordentlige meloner. :)

Redigeret af sissel
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Waaauwww - du kan da drikke dig fuld aften før bryllupet - når du alligevel ser så smuk og strlende ud. Waauww sikke en flot kjole - bliver sikker endnu smukkere når det først er tilrettet.

Super flot kjolevalg - det klader dig utrolig godt!!!!

:loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa allesammen

Mange tak for de søde ord :bearhug:

Nu har vi så ændret planer efter at min kæreste har plaget mig længe nok. Det der med en velsignelse i Argentina er ikke så brugt og vi har haft lidt svært ved at finde ud af om det overhovedet kan lade sig gøre. Derfor tataaaaaaaaaaa

ender vi alligevel i en dansk kirke.

Så nu er jeg ekstra glad for at jeg købte en rigtig brudekjole. :bearhug:

Jeg har hele tiden været lidt skeptisk over for kirken, fordi vi aldrig kommer der. Men min kæreste synes at livets store begivenheder skal fejres i kirken, og så skidt med om man sidder der hver søndag eller ej. Han har altid drømt om at få sig en rigtig hvid brud i en rigtig kirke, og så kan jeg jo slet ikke sige nej vel? :hearts:

I weekenden var vi så i Haderslev hvor jeg kommer fra. Vi ville prøve at se om vi ikke kunne blive gift i den kirke min fars side af familien hører til. Der har de nemlig en ret sjov kvindelig præst og kirken er heller ikke så stor som domkirken. Men...

Vi tog til gudstjeneste så min kæreste kunne se kirken og præsten an, og så talte vi med præsten bagefter og hun ville slet ikke vie os fordi vi havde for lidt tilknytning. Øv.

I Domkirken ville de til gengæld godt (der er jeg både døbt og konfirmeret) så nu har vi reserveret den 15 april kl. 15.30 :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig at i nu alligevel skal have kirkebryllup. Vi er heller ikke hver søndag i kirken men det betyder alligevel meget for Peter at blive gift i kirken - lidt som hos jer.

Og det er da praktisk med den store kirke - så kan rigtig mange herinde fra troppe op til globryllup.

:cheerleader3: Sandra

0

Del dette indlæg

Jeg faldt lige over det her billede af min kjole

Postet billede

Sådan ser den ud når den passer foroven, eller også så holder hun den på plads med den hånd hun holder på ryggen :bearhug:

:cheerleader3::):( Selvfølgelig holder hun den inde, for selv ikke modeller er perfekte :banned: .....(ja det er ihvertfald det jeg siger til mig selv i spejlet hver morgen :bearhug::bearhug: )

Og dejligt at i kan få et kirke bryllup. Selvom den måske er stor, kirken, så ligger den da smukt.

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg faldt lige over det her billede af min kjole

Postet billede

Sådan ser den ud når den passer foroven, eller også så holder hun den på plads med den hånd hun holder på ryggen :bearhug:

Den sidder jo bare 10.000 gange bedre på dig!!! :hearts:

Kærligst FynboBredahl :bearhug:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Jeg tror lige jeg vil kaste mig ud i en foreløbig tidsplan. Vi skal jo have booket de forskellige indslag.

Vi vil meget gerne have tid til noget folkedans og af hensyn til musikerne skal det nok helst foregå inden midnat. Vi vil gerne have en instruktør der plejer at instruere 2*20 minutter med en pause imellem (hun er et must) dernæst kunne det være fedt med en gruppe vi kender deres musik er dog ikke så dansabelt. Har vi plads til begge dele eller bliver det for stresset? Det skal siges at vi ikke har fotograf og at der nok ikke kommer ret mange indslag under middagen. Vi holdt min fars 60 års i går. Gaveoppakning tog ½ time og middagen tog 3 timer.

Hvornår plejer man at få bryllupskagen? og er natmad kl 02 for sent

10-13: hos frisøren for at få sat hår og lagt makeup

13-14: frokost

14-15: tage kjole på

15:30-16:15: vielse

16:15-16:45: Gooodawww

16:45:17:00: Kørsel til feststed der ligger ret tæt på

17:00-18:30: Lidt billeder (vi har ingen fotograf) snak og gave oppakning

18:30-21:45: middag

22:00-23:45: folkedans (først musik derefter dans)

23:45: brudevals

00-00:30: mere vals

00:30-02:kagen + kaffe + mere dans

02: natmad

mere dans til vi falder om

Alternativ plan

17-18: snak + oppakning

18-20:45 to retter

20:45-21:30: vi skifter lokale og spiser dessert dér og der bliver gjort klar til dans og musik ved siden af

21:30-21:50: folkemusik

22-22:30: alle danser ved instruktør

22:30-22:45:danse pause med musik

22:45-23:05: alle danser igen

23:30: brudevals + mere vals

00:00 kastning af brudebukket

00:10 Vi skærer kagen for og der er kaffe

- 01:00 natmad

dans og fest

Har I nogle gode forslag? :bearhug:

0

Del dette indlæg

:angry: heeeeeeeeeeeeeeej til endnu en af de internationale brude.

Dejligt at der er flere af os. Det gør det unægtelig liiiiiiiiiiige lidt mere besværligt (men på en eller anden måde RET sjovt) :bearhug:

Haderslev Domkirke er bare så skøn en kirke.

Jeg har spillet til flere koncerter der, og da også overnattet hos domprovsten. Er det ham der skal vie jer??

:angry:

Anna

0

Del dette indlæg

Hejsa Anna

Netop - det er da ret sjovt at få lov til at feste to gange. Jeg glæder mig næsten mest til festen i Argentina. Jeg tror vil vil være meget mere afslappede "anden gang" og så forstår de jo virkeligt at feste :bearhug:

Vi ved faktisk ikke endnu hvem der skal vie os, for de vil gerne selv have lov til at lægge "vagtplan" (vi skal jo også giftes midt i påsken). Vi kunne godt ønske en, men de er jo alle sammen søde. Vi har faktisk overvejet at spørge om det kunne blive en af kvinderne, fordi min kæreste synes det er så fedt at vi har kvindelige præster.

:jul5: - julehilsner fra sissel

Redigeret af sissel
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer