sissel

2 bryllupper

61 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes med min dejlige kæreste fra Argentina og for at kunne få begge familier og alle vennerne med, så holder vi altså bryllup både i Danmark og Argentina.

Indtil videre har det været ret svært blot at få bestemt to datoer. Vi vil nemlig gerne have så mange så muligt med til begge fester, så der bliver mulighed for at man kan møde hinanden..... Men idag blev det så bestemt til den 15. april i DK og 22. juli i Argentina.

:griner:-

At der skulle stå to bryllupper var vi sådan set enige om lige fra starten, men hvordan??????

Før jeg mødte Pedro havde jeg egentlig ikke forestillet mig at jeg skulle giftes såddan med det hele .... og prøv og se mig nu hvordan jeg er blevet suget ind i et vaskeægte bridezilla forum (han sidder lige og spør "can I take a picture?") :carrot:

Men når man såddan forelsker sig internationalt, så er det meget rart med de rigtige stempler og papirer - og ska det være så la det være!

Desuden så drømmer min søde kæreste om en rigtig hvid brud, og så skal han da også ha en!

For at begge sider af familien skulle føle at de var med til det rigtige bryllup så planlagde vi at holde rådhus-brylluppet i DK og kirke-brylluppet i Argentina.

Det kunne vi bare ikke - øv! Man skal nemlig være katolik for at blive viet i kirken i Argentina. Fair nok. Derfor får vi en præst til at komme ud til selve stedet hvor vi skal holde festen og lave en ring-ceremoni.

I DK skal I Haderslev domkirke hvor jeg kommer fra og holder festen på Damende

post-15669-1127338874.jpg

post-15669-1127338758.jpg

I Argentina skal vi holde festen i byen Cordoba i en festsalon der hedder la Nueva Estancia.

post-15669-1127338516.jpg

Vender tilbage med nyt og spændende - nu går jagten ind på en kjole.

Redigeret af sissel
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sissel :denmarkflag:

Først VELKOMMEN TIL! Her skal du nok bli' glad for at være - man bli'r absolut-ikke-på-nogen-måde-what-so-ever afhængig herinde, nej-nej... :griner:-

Ihhh, hvor lyder det spændende med jeres 2 bryllupper - glæder mig til at følge jer... :veiledsmile1:

Tillykke med giftemålet! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Velkommen til!

Ja.... afhængig er der vel ikke nogen af os der er - men sjovt nok lider vi alle af rystesyge hvis vi ikke er herinde min. en gang om dagen :denmarkflag: Men afhængig - neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj!!!!

:wee: Tror ikke der er andre herinde der holder to bryllupper - men så bliver det jo bare dobbelt så spændende!! :wee:

hej fra knirke :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa mange tak for de rare velkomster.

Her er lidt nyt fra fronten. Jeg lagde ud med at hitte på ideer til invitationer i går. Vi vil gerne have dem ekstra tidligt ud da det jo li´som vil være en fordel for gæsterne at købe deres flybilletter i god tid. Vi satser på at få så mange så muligt med til begge bryllupper - selvom det er pænt langt.

Mens jeg sad og kløede mig i håret, kom min kæreste og skubbede mig væk fra compuen - for nu sku der dælme designes. Nu har vi nærmest en lille konkurence om hvem kan hitte på den smarteste. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif

Vi glæder os så meget at vi går helt planlægnings amok :carrot:

Redigeret af sissel
0

Del dette indlæg

Så kommer der lige den lille historie om hvordan vi mødte hinanden.

Jo vi mødte faktisk hinanden i Berlin, hvor vi begge har studeret i et år.

Sammen med en veninde fra spanien lavede jeg en madklub, hvor man skulle lave mad fra hvert sit land. Egentligt var det mest for at hun kunne få lejlighed til at invitere en franskmand som hun syntes var ret lækker. Det eneste problem i planen var bare at hun er et af de slags mennesker der knap nok kan finde ud af at koge et æg. Det løste hun ved at invitere "ham der" argentineren fra sit hold på uni, som så også var gode venner med franskmanden. Den stakkels Pedro som han jo hedder fik så lov til at lave en spansk linse ret og jeg hjalp til, mens min veninde havde travlt med at flirte. Hmm hmm!

Herefter skitfedes vi alle til at lave mad og efter både dansk julefrokkost :champis2: og argentinsk tango :jazzybass: opstod der sød musik og romatik.

Desværre udløb Pedros visum og han måtte tilbage til Argentina. Jeg blev nødt til at afslutte mine eksaminer i Berlin, så jeg måtte blive i Tyskland. :o Snøft!

Efter tre lange måneder tog jeg til Argentina og vi har aftalt aldrig aldrig at skulle være væk fra hinanden sååååå lang tid igen. Så vil vi hellere bøje, vride eller bryde alle de irriterende visum-regler der findes. :banned:

Alternativt flytter vi til sydpolen hvor der vistnok ingen findes. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kommer der lige den lille historie om hvordan vi mødte hinanden.

Jo vi mødte faktisk hinanden i Berlin, hvor vi begge har studeret i et år.

Sammen med en veninde fra spanien lavede jeg en madklub, hvor man skulle lave mad fra hvert sit land. Egentligt var det mest for at hun kunne få lejlighed til at invitere en franskmand som hun syntes var ret lækker. Det eneste problem i planen var bare at hun er et af de slags mennesker der knap nok kan finde ud af at koge et æg. Det løste hun ved at invitere "ham der" argentineren fra sit hold på uni, som så også var gode venner med franskmanden. Den stakkels Pedro som han jo hedder fik så lov til at lave en spansk linse ret og jeg hjalp til, mens min veninde havde travlt med at flirte. Hmm hmm!

Herefter skitfedes vi alle til at lave mad og efter både dansk julefrokkost  :champis2: og argentinsk tango  :jazzybass:  opstod der sød musik og romatik.

Desværre udløb Pedros visum og han måtte tilbage til Argentina. Jeg blev nødt til at afslutte mine eksaminer i Berlin, så jeg måtte blive i Tyskland.  :)  Snøft!

Efter tre lange måneder tog jeg til Argentina og vi har aftalt aldrig aldrig at skulle være væk fra hinanden sååååå lang tid igen. Så vil vi hellere bøje, vride eller bryde alle de irriterende visum-regler der findes. :banned:

Alternativt flytter vi til sydpolen hvor der vistnok ingen findes.  :lol:

Sikken en dejlig og romantisk historie. Altid rart når kærligheden sejrer, og det er der vist ingen tvivl om at den har gjort i jeres tilfælde :loveshower:

:o Maria

0

Del dette indlæg

Så har jeg købt min kjole, og ja det bliver kun een.

Først havde jeg min ene søster med ude og kigge

og jeg fandt to kjoler jeg godt kunne lide

.... så havde jeg begge mine søstre med

og så var tre kjoler at vælge imellem

... så tog jeg mutti med til udsalg i Panayotis og så var den der...

Så det endte med at jeg købte to timer efter jeg havde set den for første gang .... er ellers altid totalt langsom til at beslutte mig.

Den er noget større end jeg lige i første omgang havde forestillet mig den skulle være - men :lol:

Jeg skal ned i butikken og tage billeder i næste uge så kan I få den at se. :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Og også et VELKOMMEN TIL herfra - altid spændende med en ny tråd, helt utroligt hvad man kan få tiden til at gå med, når man er sprunget ud som en ægte bridezilla :o !!

Det lyder dejligt alt det I har for døren, meget meget spændende med 2 bryllupper og en dejligt og ægte kærlighedshistorie, der varmer mig enormt at læse :)SUPER!!

Jeg glæder mig også meget til at se billeder af dig i det skrud, der får lov at blive luftet hele 2 GANGE!!! Hvilken brudekjole drømmer ikke om netop det??? Suk...

Knus, Kathrine :lol:

0

Del dette indlæg

Velkommen til!

Ja.... afhængig er der vel ikke nogen af os der er - men sjovt nok lider vi alle af rystesyge hvis vi ikke er herinde min. en gang om dagen  :loveflag:  Men afhængig - neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj!!!!

:wee: Tror ikke der er andre herinde der holder to bryllupper - men så bliver det jo bare dobbelt så spændende!! :wee:

hej fra knirke :balloons:

Hej Knirke

VI holder ogsaa to bryllupper, et i DK og et i Australien. Det skal vi ellers er det er ikke godkendt af den katolske kirke. Matt er katolik. Saa nu er der 2 af os :carrot:

:bestwishes: Louise

0

Del dette indlæg

Hej Hej.

Velkommen til, kender alt til jeres besvaer med visum regler, min kaereste er fra Australien, saa jeg har vaeret igennem det selvPostet billede. Glaeder mig til at hoere om jeres "bryllupper". Vi skal nemlig ogsaa have to, ogsaa fordi Matt er katolik. Glaeder mig til alle billederne.....

:balloons: Louise

0

Del dette indlæg

Så har jeg købt min kjole, og ja det bliver kun een.

Jeg skal ned i butikken og tage billeder i næste uge så kan I få den at se.  :carrot:

<{POST_SNAPBACK}>

Øvs altså - nu så jeg lige dit svar i en anden tråd og moslede herover i håb om, at du havde billeder...og så finder jeg ud af, at jeg må vente.... :balloons:

Nå - tålmodighed er en dyd.... :wee: Glæder mig til at se billeder af kjolen....har jeg nævnt det?

/W2B

0

Del dette indlæg

Hej Sissel.

Glaeder mig til at se din kjolePostet billede, skynd dig nu med de billeder.

Her kommer lidt svar til sine spoergsmaal i min planlaegning.

Vi bliver gift hjemme i DK foerst, og derefter kommer vi tilbage til Australien, og holder noget de kalder en "Blessing". Det bliver en katolsk kirke, da Matt jo er katolik. Er ikke sikker paa om det bliver i brudekjole og habit igen :blush: , jeg er vild med ideen, men ved ikke rigtig om jeg kan faa overtalt Matt. Vi holder derefter en lille reception for Matts familie og nogle af vores venner. Ikke noget med sid ned middag, men bare fingermad, tror jegPostet billede, er ikke sikker.

Der kommer cirka 15-20 stykker fra Australien, det er ihvertfald hvad de siger nu, kan jo nemt ske at aendre sig, naar de skal til at koebe billetten. Men haaber at det bliver en del.

Sender ogsaa bare alle vores invitationer til mine foraeldre, og saa sender de dem.

Glaeder mig til at hoere mere om jeres "bryllupper".

(y) Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer