Guest Lene B

Hurtig læsning af tale

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg synes det er en fin og smuk tale - den skal du glæde dig til at holde :griner:- Skulle jeg komme med en lille petitesse ville jeg nok ikke sige "speciel tak" til netop min egen familie - hvis nogen VIL misforstå den kan det lyde som om du takker dem i højere grad end svigerfamilien...

Kan du ikke sige stor tak istedet?

Blot en tanke - og held og lykke fra Tina :loveshower:

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en fin og smuk tale - den skal du glæde dig til at holde :griner:-  Skulle jeg komme med en lille petitesse ville jeg nok ikke sige "speciel tak" til netop min egen familie - hvis nogen VIL misforstå den kan det lyde som om du takker dem i højere grad end svigerfamilien...

Kan du ikke sige stor tak istedet?

Blot en tanke - og held og lykke fra Tina :loveshower:

<{POST_SNAPBACK}>

SUPER indput - det ændre jeg lige ---- er lige ved at skrive den ud :-) Har ændret lidt i den siden jeg slettet den herinde - syntes egentlig ikke der er så dårlig - er ellers ikke ret god til at udtrykke mig skriftligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lene, jeg synes det er en flot og personlig tale - en tale du bestemt kan være stolt af! :loveshower:

Ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men føler på en måde, at sætningen "...det vender jeg tilbage til..." falder lidt ved siden af... :griner:-

Ved godt at det er for at dele ind i "afsnit" og signalere at du altså ikke er heeelt færdig med ham den dejlige du har sagt ja til... :denmarkflag:

Men tænker om det kan udtrykkes på en anden måde - eller måske udelades...

Men, jeg synes det er en skøn tale - glæad dig, det bli'r er HIT! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer