Guest TinaJensen

Farve sammensætning

8 indlæg i dette emne

Vores(læs: min) farvetema er indtil nu : Gul, Bordeaux, Guld.

Vi har farverne gul og bordeaux(bort) på væggene i vores festlokaler.

Gardinerne er bordeaux, og det samme er sædet på stolene.

Dugen er hvid(Det eneste feststedet bruger), og servietterne bliver nok bordeaux.

Jeg har hele tiden egentligt regnet med at min brudebuket skulle være i lidt samme farver så det hele passede sammen.( lys gul og bordeaux nuancer).

Sagen er bare den at jeg nu er faldet for en brudekjole hvori der er noget lyseblåt mønster(ikke så meget)

Det stemmer jo så bare overhovedet ikke med mine tidligere farvevalg, og farverne på væggen m.m. kan jeg jo ikke lave om på.

Jeg kan jo selvfølgelig godt have en buket i de farver jeg hele tiden har snakket om, men jeg tror bare at det måske kommer til at se dumt ud(stilforvirring!!)

Jeg kan selvfølgelig godt bede manden om at han bestiller en buket i f.eks. lysegul og blå. Men så falder farve-temaet jo ligesom til jorden.

Bridzilla (og nok også groomzilla, hvis han kendte til problemet)

Ja måske! - men jeg vil jo bare så gerne have at tingene passer sammen, og der bliver en passende helhed.

Mit problem er så nu hvordan jeg kombinere alle disse farver????????

(Gul, Bordeaux, Hvid... og Blå ;) )

ER DER NOGEN DERUDE, DER HAR EN GOD IDE, SÅ JEG ALLIGEVEL KAN KØBE MIN DRØMMEKJOLE!

HJÆLP!!!!!!!

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde nogle tanker der lignede dine lidt, dengang jeg startede med at tænke over hvad jeg ville...

Og helt ærligt; hvis du virkelig gider købe brudekjole (eller buket) efter farverne på væggene, TROR du så ikke det er på tide at tale med en god psykolog?!!! ;)

*kram* fra Birgit - som har været der!!

0

Del dette indlæg

Jeg havde nogle tanker der lignede dine lidt, dengang jeg startede med at tænke over hvad jeg ville...

Og helt ærligt; hvis du virkelig gider købe brudekjole (eller buket) efter farverne på væggene, TROR du så ikke det er på tide at tale med en god psykolog?!!! ;)

*kram* fra Birgit - som har været der!!

<{POST_SNAPBACK}>

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :huh:(y)

Sagde du bridezilla!!! NEJ!

Hvad kom du så frem til Birgit??

Til andre! Er jeg helt galt på den???

Vil jo bare gerne have at det hele passer sammen, og jeg vil jo ikke bede hotellet male rummet om vel!

Er der nogen der kan se en løsning??(og nej ikke til psykolog!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad med en buket i sarte blå farver?? det matcher kjolen og så er det jo dit blå

<{POST_SNAPBACK}>

Det var også egentligt det der var min første tanke!

Men spolere det ikke lidt den røde tråd mht. farverne, eller gør det ikke noget?

Kunne godt tænke mig noget lignende denne:

post-13882-1127740848.jpg

Evt. i denne form:

post-13882-1127740861.jpg

Eller denne:

post-13882-1127741564.jpg

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

hejsa

nu ved jeg godt at alle snakker om at lave bukettens farver om....og mit forslag er måske lidt i den dyrere ende...but here goes... det mønster der er på kjolen, kan du ikke få det syet på i en anden farve?

jeg har selv fundet en kjole med mønster som jeg gerne ville have anderledes og det ordnede de da gerne... :carrot:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

hejsa

nu ved jeg godt at alle snakker om at lave bukettens farver om....og mit forslag er måske lidt i den dyrere ende...but here goes... det mønster der er på kjolen, kan du ikke få det syet på i en anden farve?

jeg har selv fundet en kjole med mønster som jeg gerne ville have anderledes og det ordnede de da gerne... :carrot:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Det kunne jeg godt, men så skal jeg have lavet kjolen fra ny!!

Den kjole jeg har kigget på er nemlig brugt!

Jeg ved egentlig heller ikke hvor meget jeg er for andre farver på kjolen.

Jeg har hele tiden ville have en hvid kjole med mønster eller perler, der var samme farve som kjolen.

Det var kun lige denne kjole der ikke var helt hvid(men det er kun lyseblåt mønster), som jeg har kigget på.

Der findes også lignende kjoler i helt hvid på markedet nu.

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer