Guest Rikkefyn23

nogen der har erfaringer

15 indlæg i dette emne

jeg er jo kort håret men er blevet enig med mig selv og Dennis om at jeg gerne må få lavet hair extensions op til bryllupet, :huh:

men er der nogen af jer der har erfaringer

jeg har fundet et sted i odense der skal have 4000 for det, nogen der ved om man kan finde det billgere?

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke,

Jeg har prøvet det for et par år siden.

Det var superflot. Det kostede ca. 2500 hos kæden Træholt.

Jeg havde i forvejen længde i håret, det var for at gøre det endnu længere, men det betød, at jeg ikke skulle have så mange i som dig.

Det blev "limet" på. For enden af hårbanen, som bliver sat på er der lidt plastik, som så bliver varmet på ens eget hår. Det tog ikke land tid og som sagt var det bare rigtig flot.

Men det var strengt på den måde, at det kløede og der sidder jo alle de klumper ved hårbunden. Det var også svært at vaske og svært at redde ud. Nogle af dem gik også i stykker. Jeg tror, at jeg havde det i 2-3 uger, så blev jeg simpelthen vanvittig af det. Det irriterede mig bare.

Men jeg er også lidt sart med sådan noget...

Men KANON FLOT og var jeg korthåret, ville jeg helt klart kunne finde på at ofre pengene på det til mit bryllup, også selvom det skulle ud kort tid efter igen.

Glæder mig til at høre, hvad du finder ud af.

Synes ikke 4000 lyder helt tosset, hvis du er helt korthåret...

Mange hilsner

Missu

0

Del dette indlæg

Hej Rikke,

Jeg har prøvet det for et par år siden.

Det var superflot. Det kostede ca. 2500 hos kæden Træholt.

Jeg havde i forvejen længde i håret, det var for at gøre det endnu længere, men det betød, at jeg ikke skulle have så mange i som dig.

Det blev "limet" på. For enden af hårbanen, som bliver sat på er der lidt plastik, som så bliver varmet på ens eget hår. Det tog ikke land tid og som sagt var det bare rigtig flot.

Men det var strengt på den måde, at det kløede og der sidder jo alle de klumper ved hårbunden. Det var også svært at vaske og svært at redde ud. Nogle af dem gik også i stykker. Jeg tror, at jeg havde det i 2-3 uger, så blev jeg simpelthen vanvittig af det. Det irriterede mig bare.

Men jeg er også lidt sart med sådan noget...

Men KANON FLOT og var jeg korthåret, ville jeg helt klart kunne finde på at ofre pengene på det til mit bryllup, også selvom det skulle ud kort tid efter igen.

Glæder mig til at høre, hvad du finder ud af.

Synes ikke 4000 lyder helt tosset, hvis du er helt korthåret...

Mange hilsner

Missu

<{POST_SNAPBACK}>

hejsa

jeg er lige så kort sompå mit lille billed i profilen så jo det er meget kort...... men jeg ville jo gerne have det skulle holde lidt længere

Rikke

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif nu er du jo meget korthåret - men jeg hørte hos min frisør - at den nyeste indenfor forlængelse af hår - er at flette en bane af ens eget hår langs hovedbunden. På denne fletning syes en bane langt hår... på den måde slipper man for lim. :huh:

Men jeg tror at det kræver lidt længere hår end det du har...

Hej fra knirke, som da er spændt på at høre hvad du finder på. (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Ville bare lige tilføje, at man nok ikke skal gå alene efter prisen, da der desværre også er en del på markedet, der laver det værste juks. Kender en del der har gjort sig dårlige erfaringer med extensions fordi frisøren ikke var dygtig nok til at lave det

Dem jeg har hørt flest anbefalinger på og som regnes for nogle af de bedste i Dk, er Klipoteket i Stenløse, men der er selvfølgelig lidt langt fra Fyn. Omvendt er det jo også dyrt at give 4000 kr for noget som overhovedet ikke holder

:blush: Rikke

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Ville bare lige tilføje, at man nok ikke skal gå alene efter prisen, da der desværre også er en del på markedet, der laver det værste juks. Kender en del der har gjort sig dårlige erfaringer med extensions fordi frisøren ikke var dygtig nok til at lave det

Dem jeg har hørt flest anbefalinger på og som regnes for nogle af de bedste i Dk, er Klipoteket i Stenløse, men der er selvfølgelig lidt langt fra Fyn. Omvendt er det jo også dyrt at give 4000 kr for noget som overhovedet ikke holder

:blush: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har også hørt mange anbefalinger om Klipoteket.

Jeg har nemlig også overvejet extensions, så det vil blive der jeg skal have det lavet, hvis jeg skal.

Stylisten Ayoe Percon anbefaler Klipoteket i en andet indlæg herinde om extensions, så det må være en "Thumbs up".

Det kunne godt være at jeg skulle drible ned forbi og høre, hvad de tager for det. ;)

/W2B

0

Del dette indlæg

jeg var afsted idag for at tale med dem her i odense der skulle lave dem .... :)

hold op EN LORTE SERVICE..... :)

han var så ubehøvlet, og uhhhhh ja jeg blev bare så trist .. jeg havde gået og glædet mig hele dagen til hvad han evt kunne klare, ikke at de skulle laves idag medn jeg ville jo gerne have tingene på det rene med om hvis jeg nu lod mit hår vokse indtil næste år og det så ville blive et ok resultat også bliver man mødt af en total afvisene stodder... jeg kune sagtens få dem lavet, men det lød ikke som om han gad....TAK

så nu ved jeg ikke lige om jeg vil have gjort det hos ham

:blush: Rikke der var lige ved at hyle bagefter fordi jeg havde glædet mig sådn og blev såskuffet

Redigeret af Rikkefyn23
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hov har lige selv oprettet emne om det samme og så ser jeg at du står i samme supedas og det da i samme by. Så hvis du finder nåed interessant i odense så lytter jeg og lige over selvfølgelig.

<{POST_SNAPBACK}>

jeg var i tarup centeret idag fordi jeg fik at vide de også laver det, men det skal små 6000 kr for det og det er jo lidt dyrer.. men hvis der er nogen der kender andre steder vil jeg meget gerne vide det.. eftersom jeg snart har ringet land og rige rundt

Rikke

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg har fået sat extensions på flere gange hos Kliptoteket i Stenløse, og har det også nu, og jeg er super glad for det. Det holder i 2-4 måneder, jeg plejer dog at få det løftet ca. hver 2. måned, da det irriterer når det bliver længere.

Det foregår, som en anden har skrevet, ved at der bliver flettet en bane (eller to hvis du skal have sat 2 trenser på) i dit eget hår, helt tæt ved hovedbunden. Trenserne bliver syet på denne bane (kaldet fundamentet). Man kan sagtens vaske det, og næsten helt som normalt, håret skal bare have lidt ekstra pleje, da det jo er "dødt". Det påsyede hår vokser så med dit eget hår ned, og det er derfor det skal løftes en gang imellem. Jeg gav 3500,- første gang hvor jeg købte håret og fik det syet på. Håret bliver genbrugt (kan holde op til 1 1/2 års tid) og de 3 gange jeg har fået det løftet, mener jeg at jeg har givet mellem kr. 800 og kr. 1500, alt efter om jeg har fået lavet 1 eller 2 fundamenter. Det eneste er blot at dit hår minimum skal være omkring 10-12 cm. langt, før det bliver pænt, og det ser jo ikke ligefrem sådan ud på dit billede, men det kan selvfølgelig nå at vokse.....

Nu er der jo selvfølgelig langt fra Odense til Stenløse, men jeg ved at Kliptoteket på et tidspunkt havde en freelance-frisør ansat, som arbejdede for dem på Fyn og i Jylland, så jeg synes da at du skal prøve at ringe til dem, og høre om de kan hjælpe dig. For ER altså virkelig dygtige, ja det er dyrt, men i forhold til hvad andre frisører tager for at lave extensions, ligger Kliptoteket ikke i den dyre ende.

Held og lykke med det.

0

Del dette indlæg

Hej Rikke,

Øv og æv, det var da en træls oplevelse.

Jeg kan ikke komme med så mange råd, men hvis du har lyst kan du da prøve at ringe til Træholt, hvor jeg fik lavet mit for et par år siden.

Bare hvis du har lyst. Det bliver ikke flettet på, men limet på (kan sagtens tages af igen...).

Det holder altså længere end det gjorde på mig - det var bare mig som blev træt af at have noget "kunstigt"...

Jeg tror ikke, at det er så dyrt som i Stenløse, men prøv da og ring til dem.

Det har kun saloner i Århus, nærmere Viby og Århus N.

Ring evt. til Viby-salonen og snak med Anne.

Hun lavede mit og det var superflot. Dengang havde jeg ikke digital-kamera ellers ville jeg have sat et billede ind til dig.

Fat mod - hvis du gerne vil have det, skal du nok finde det rigtige sted.

Pøj-pøj og masser af hilsner fra

Missu

www.traeholt.com

Redigeret af Missu
0

Del dette indlæg

Jeg har også haft dem hvor man fletter først og derefter syer... Jeg tror at jeg gav 3500 kr. Det blev super flot....

Det knækkede dog meget let og kom hurtigt til at klø ved hovedbunden. Det er svært at holde rent helt inde ved fletningen.... Efter to måneder fik jeg min kæreste til at tage dem af fordi de generede... Jeg tabte en masse hår og havdu kun tilbage til en lille tynd hestehale.. Det tog tid at få mit hår tilbage til normalt tykkelse igen...

Men resulatet var flot så længe det holdt... Og jeg overvejer da også extensions til mit bryllup igen...

Jeg fik det lavet hos Brix i Ålborg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Hejsa.

Nail and Beauty er stedet hvor jeg får lavet mine extensions, det er med keratin tot systemet hvor det varmes fast i små totter.

Jeg har før prøvet flette metoden, men jeg syntes helt klart at det med totterne er flottest, fordi det kan sættes op uden man kan se det.

De er kanon dygtige og arbejder både i København, Odense og Vejle.

Prisen er 2500.-

Kan ikke huske deres tlf. nr men den mail jeg i sin tid sendte billede til var:

mailto: extensions@jubii.dk

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer