wegener

Extensions.. er der nogen der har erfaring??

5 indlæg i dette emne

Jeg drømmer jo om det her lange hår med krøller, hvor jeg ser sådan lidt uglet, vild og sexet ud. Men problemet er at jeg kun har hår til ørene (trækker i det hver dag for at se om det er blevet længere, men det går sgu lidt langsomt).

Er der nogen der efaring med extensions, vil jo helst ikke have at det ser altfor kunstigt ud.

Håber i kloge piger kan give mig et råd med på vejen.

KNUS Tine -der så forfærdelig gerne vil være lang håret - og hvorfor søren vidste jeg ikke at jeg skulle giftes da jeg sidst sommer klippede det helt i bund-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa. :carrot:

Jeg har en venninde som har fået lavet det. Hun har også normalt hår til ørene.

Hun fik lavet det ned til midt på ryggen. Det er blevet kanon flot. Jeg kunne næsten ikke genkende hende da jeg så hende efter at hun havde fået det lavet.

Jeg ved at det blev lavet inde på fisketorvet i København. Men det er vist lidt for langt væk for dig. :blush:

Efter at jeg har set det på min venninde, så kunne jeg også godt tænke mig det. Men jeg har allerede langt hår. :wee:

Det skulle vist være pænt dyrt at få det lavet.

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Hejsa.

Nail and Beauty er stedet hvor jeg får lavet mine extensions, det er med keratin tot systemet hvor det varmes fast i små totter.

Jeg har før prøvet flette metoden, men jeg syntes helt klart at det med totterne er flottest, fordi det kan sættes op uden man kan se det.

De er kanon dygtige og arbejder både i København, Odense og Vejle.

Prisen er 2500.-

Kan ikke huske deres tlf. nr men den mail jeg i sin tid sendte billede til var:

mailto: extensions@jubii.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer