Guest Zunshine

Så knækkede filmen

35 indlæg i dette emne

Søde, dejlige Trisse

En uendelig række af kram herfra!

Jeg håber du får den hjælp du har brug for - og så synes jeg da bare du skal læse med herinde når du kan overskue det; du behøver under ingen omstændigheder føle dig forpligtet til at skrive!!

Og husk - vi glemmer dig ikke, selvom du ikke er "synlig"!

*kærlige kram*

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Trisse dog!

Hvorfor skulle det dog også lige ramme dig!!! Håber at du snart kommer til hægterne, og kan se noget godt forude.

Jeg har kun oplevet dig, som en sej og viljestærk person! Så mon ikke at du, sammen med din dejlige mand, kommer dette igennem...

Jeg sad og læste dit indlæg, da jeg sad i receptionen på arbejdet i dag, jeg må indrømme, at der løb et par tårer ned af kinderne på mig...

:balloons: Nancy

0

Del dette indlæg

Søde, dejlige Trisse :balloons:

Hvor gør det mig ondt at høre at du har det så dårligt.

Jeg kan kun sige at for dig står du bare som en fantastisk dejlig person med et kæmpe hjerte og masser af kærlighed til din mand.

Jeg håber du har mange veninder omkring dig, og at de kan hjælpe dig igennem den svære situation du står i nu.

Pas på dig selv sødeste - vi er så mange der er kommet til at holde rigtig meget af dig, og du ved hvor vi er hvis du har brug for det :loveflag:

Lige nu er DU den vigtigste, og selv om vi savner dig skønne selskab, skal du overhovedet på ingen måde ha dårlig samvittighed - vi tænker på dig...også selv om du ikke er her på sitet.

Mange tanker og :bestwishes: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære søde Trisse

Hvad skal jeg sige - vidste godt det var/er svært, det snakkede vi om allerede inden bryllupet. Kunne godt høre, at det var mere end bare bryllupskuller, men lod det ligge, da du ikke havde tid eller lyst til at fokusere på det dengang. Jeg havde desværre lidt glemt de samtaler, glemte at følge op på dem, hvilket jeg måske skulle have gjort, men føler i disse dage, at det måske ikke lige er mig, du har allermest brug for at se eller høre på, og derfor forholder jeg mig også lidt neutral (i mangel af bedre ord)...

Jeg er der helt sikkert, hvis du føler for det ingen tvivl om det - kender jo desværre kun alt for godt depressionens sorte skygge - men jeg er bange for at gøre dig endnu mere ked af det, åbne min mund og sige noget dumt og uigennemtænkt (det er jeg jo kendt for), eller hvad ved jeg, bare mine "omstændigheder" måske!!!

Bliver lige nødt til at lege mor et øjeblik - jeg har jo læst om det nye Bridezilla-møde i Hjortshøj, måske du skulle stille det lidt på stand-by. Jeg ved godt, at det først er i januar, og at du sikkert allerede har det meget bedre til den tid (det ønsker jeg i hvert tilfælde meget højt), men måske er det et unødvendigt pres, og der er altså desværre ingen deadline for depressioner...

Sidst men ikke mindst Trisse - modkørende lastbiler - DET GØR DU BARE IKKE - det har vi prøvet før, og det klarer vi ikke igen!!! FORSTÅET!

Elsker dig og er der 24 timer i døgnet, hvis det er mig du har brug for (forstå mig ret)...

Knus

Mette

0

Del dette indlæg

hey smukke

Jeg er mundlam....og er inderligt så ked af at du skal igennem alt det her.

jeg ved inderst ikke hva jeg skal sige , da alle tøzerne herinde allerede har kommet med mange gode råd :loveflag:

jeg kan kun sige at jeg er utrolig ked af at du skal igennem alt det her, og at du ikke behøver at undskylde for at du ikke besvarer folks spørgsmål mv.... det du skal gøre er at tage af dig selv og Thomas og pas godt på jer.... og med jeres kærlighed skal i nok komme igennem dette !

Du ved hvor jeg er hvis du får brug for det.

:loveflag::bearhug::bearhug:(y):balloons::):(:(:bestwishes::(:bearhug::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Allerkæreste Trisse.

Det gør mig MEGET ondt at høre om din situation.

Jeg trøster mig med, at du har mange omkring dig, som holder så UENDELIG meget af dig... (y)

Brug de kære du har, søde - og brug dem igen og igen og igen!

De bånd du har med Thomas er ikke til at bryde - og den tanke gør mig beroliget.

Lastbiler er IKKE vejen frem, og det tror jeg heldigvis godt at du ved... :td:

Du skal ikke undskylde dit fravær - på INGEN måde!

Lige nu er der langt vigtigere ting og facetter, der skal tages hånd om i dit liv.

Vi er mange der tænker på dig herinde - og vi skal nok passe godt på hinanden,

indtil du får overskudet til os igen, søde... :)

Pas godt på dig selv - pas godt på Thomas - og pas godt på dèt, som I to har sammen! :blush:

Mange kærlige tanker fra Lise.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer