Tina79

Min bryllupshistorie

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ih hvor er i flotte, sikke nogle dejlige billederkæmpe tillykke herfra

og jo jeg kender godt kirken, var til bryllup i forrige weekend med vielse i Petersborg Kirke i Sorø, men var lige nede og vende ved klosterkirken først og da der så ikke var andre gæster end os, tænkte vi nok at det var den forkerte :bestwishes:

:balloons: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor er i flotte, sikke nogle dejlige billederkæmpe tillykke herfra

og jo jeg kender godt kirken, var til bryllup i forrige weekend med vielse i Petersborg Kirke i Sorø, men var lige nede og vende ved klosterkirken først og da der så ikke var andre gæster end os, tænkte vi nok at det var den forkerte :loveflag:

:bestwishes: Rikke

Tusind tak Rikke

Ja, kirken er flot, men det er Pedersborg kirke også.

Tina :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ER du smuk Tina...  :loveshower: Stort tillykke med jeres bryllup... jeg håber, at I var tilfredse med vejret på jeres dag... det var jo mig der sørgede for det ;)  :loveflag:

:bestwishes: Rikke

Hej Rikke

Ja, vi er dig dybt taknemmelige, vejret var perfekt, på billederne ligner det jo en varm sommerdag i Juli måned, det var bare kanon.

Og tak skal du have, jeg glæder mig til at høre og se mere til dit bryllup.

Tina :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tilykke med dagen igen :balloons:

Waaauww - sikke nogle flotte billeder - det ser ud om alt gik perfekt - trods den lidt hektiske start.

Sikke en smuk familie i er - i stråler jo bare. Dit hår er fantastisk smuk - og kjolen er en drøm - med eller uden olie.

Tak for at dele din bretning med os - glæder mig at se billeder fra fotografen.

Har du egentlig billeder af invitation etc. så man kan se hvordan det hele faldt sammen med jeres sjove karikatur tegninger.

:bestwishes: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tilykke med dagen igen  :blush:

Waaauww - sikke nogle flotte billeder - det ser ud om alt gik perfekt - trods den lidt hektiske start.

Sikke en smuk familie i er - i stråler jo bare. Dit hår er fantastisk smuk - og kjolen er en drøm - med eller uden olie.

Tak for at dele din bretning med os - glæder mig at se billeder fra fotografen.

Har du egentlig billeder af invitation etc. så man kan se hvordan det hele faldt sammen med jeres sjove karikatur tegninger.

:td: Sandra

:loveshower: Tusind Tak for din hilsen Sandra, det varmer meget. :loveshower:

Jeg er også selv meget vild med billederne, og alt i alt var det en perfekt dag,.

Og dejligt du kan lide håret og kjolen, det er jeg også meget tilfreds med, selvom jeg regnede med at kjolen var helt hvid i kirken :)

Jeg tror jeg har et enkelt billede af invitationen, jeg vil prøve at sætte det ind.

Tina (y)

0

Del dette indlæg

Vores bordkort, det er meget forstørret.

Men vores kaikatur er klippet ud som et hjerte og limet på et hjerte.

Jeg tog noget bast og bandt rundt om hver stof serviet, og satte hjertet ned imellem. :loveshower:

post-9915-1128601613.jpg

Redigeret af Tina79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer