Guest Lovebear

Min nye frisure... krøller...

24 indlæg i dette emne

Yes... så er billederne hér.. i torsdags fik jeg det gjort... jeg fik krøller... what the F***, tænkte jeg.. jeg kan jo altid blive klippet efter brylluppet... (y):blush:

FØR billede.. taget i august.. siden da, har jeg faktisk gået med håret i hestehale hver dag.. så der er ingen nyere billede af mig med håret nede.. hvor man virkelig kan se, hvor fladt og trælst mit hår så ud..

post-13171-1128773206.jpg

Redigeret af Lovebear
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes bestemt heller ikke, at krøllerne er værst til dig!!! Og man har jo ind imellem lyst til lidt forandring!!

Svale

<{POST_SNAPBACK}>

Ja - og hvis ikke det var blevet krøllerne, så var lokkerne helt røget.. og det må de jo ikke før brylluppet (y) :baa: Redigeret af Lovebear
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

EFTER billede..

Jeg skal VIRKELIG vænne mig til krøllerne.. men det fylder da mere end før.. ;) heheee... og som sagt.. kan jeg jo altid blive klippet efter brylluppet.. ;)  :balloons:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey... skulle lige ind og lure lidt, og selvfølge liiiiiggge forbi dig ;) og HALLLOOO!!!

Hold da helt op hvor ser du skøn ud :hearts: DET klæder dig virkelig ...MEGET.... wauuu, må jeg altså lige sige igen.... og jeg synes så helt bestemt at du er sødest og majjjet romatisk at se på med krøllerne nede :bearhug:

0

Del dette indlæg

:frizz2: waaaaaaaaau lovebear du ser da tæske godt ud med krøller også...

så med mindre du blir total træt af det kan du da købe et glattejern.... :) det er det vi andre lever med :bearhug:

Jannie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer