Magleby

Make up - og hår

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hun er ikke engelsk men dansk :super:

Hun bor i Malmø, men kommer gerne ud til folk

www.ayoepercon.dk

:toot: Heidi

Hun har været meget her på siden og en del har faktisk booket hende herinde

Redigeret af ryberg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan kun anbefale Ayoe. Hun satte mit hår og lagde min make up i august 2005 - aldrig havde jeg troet/håbet på at det kunne blive så godt. Hun kan nogle tricks:0)

Jeg kan lige nævne et par eksempler.

Jeg har ikke ret lange øjenvipper fra naturens side - dem fiksede hun lige på et par minutter - det var fantastisk.

Jeg har skulderlangt hår og ønskede at mit hår skulle fylde mere - det klarede hun med et stykke hår fra Glitter, som hun satte fast imellem mit eget - og vupti en manke man havde sig og man kunne vælge en hvilken som helst opsat frisurer. Man følte sig virkelig som en prinsesse på dagen efter mødet med hende -og det bedste var at det ikke kunne ses at der var lidt snyd med:0)

Redigeret af 123456
0

Del dette indlæg

Nu har jeg sendt en mail afsted.............så håber jeg at jeg hører noget........til dem der har brugt hende.....må jeg se billeder?????????????

HOV..........jeg kunne IKKE sende nogen mail......adressen er forkert!!!!!!!!!!1

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne anbefale Charlotte Elsted som bare satte mit hår og lagde min make up til UG med kryds og slange.....

Jeg var meget specifik med hvad jeg ville have med hår og make up...og fik det lige som jeg bad om....

Hun er bare så dejlig, sød og nem - og hammedygtig og professionel.

BTW: Sådan så mit hår ud...

Badutski

post-1282-1130091849.jpg

0

Del dette indlæg

Må jeg bede om et telefon nummer til hende??? Hvor bor hun henne?

Jeg har booket hende, og hun bor i København, på Vesterbrogade har hun sit studio. Kontakt info kan du finde på Hjemmesiden

:cheerleader3: Maria

Redigeret af mariaholm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer