Guest L.Jensen

Endelig et besøg

45 indlæg i dette emne

-HAHA- tog mig sammen for nogen tid siden da vi var i Odense en tur ... manden på arbejde og jeg på vent ... skulle have tiden til at gå og gik derfor ind i Panayotis en tur :blush:

Ja det er jo umiddelbart ikke morsomt men det blev det ... jeg har jo det problem at jeg ikke er til kjoler .. så jeg havde nog en forhåbning om at den søde dame ville opmuntre mig ... og sige at de skam sagtens kunne finde en kjole selv jeg ville føle mig tilpas i ... NOPE

Jeg foreligger mit problem og svaret ... "Jamen man kan sagtens blive gift i bukser" .. :frizz2:

Gik igen men nåede dog ud inden jeg grinede højt ... detsamme gjorde gemalen da jeg fortalte det ...

Ikke der jeg skulle hente sparket i rø*** :carrot:

Må nok finde det i mig selv ...

:cheerleader3:

Lene *der husker sin konfirmation FOR tydeligt*

Redigeret af L.Jensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som en sjov oplevelse... men nogle gange kan de der ekspedienter bare være :cheerleader3:

Anyway - book en tid hos en af forretningerne - så sættes der mere tid af til dig - og ja, jeg ville nok anbefale at du også lige prøver nogle rembo-kjoler. De er altså for flotte!!!

post-8347-1129962580.jpg

post-8347-1129962603.jpg

du kan finde dem på http://www.rembo.de/ men du kan også finde kjoler af alle slags på brud.dk

Redigeret af Knirke
0

Del dette indlæg

bliv endelig ved .. jeg sidder helt fast :hippie6:

Jeg havde egentligt en drøm som kan ses i min planlægningstråd .. men er bange for at den bliver alt for meget når jeg nu har det med kjoler ...

Jeg tror jeg er en størrelse ca 38/40/42 ... og kun 160 lav så der skal vælges med omtanke ... men Rembo modellerne ER smukke og knap så fluff agtige som andre kjoler så måske er det den vej jeg skal

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ahhhh.... jeg kunne blive ved... skal nok stoppe nu!!!!

post-8347-1129962698.jpg

Hej fra knirke :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

Knirke, du er altid på pletten med et par billeder af Rembo-kjoler :blush:

Jeg havde en rembo, netop fordi jeg søgte noget mere sporty / smart / anderledes men alligevel feminint.

Og jeg udnytter hver chance til at vise endnu et billede af min kjole med mig i (hvornår går sådan noget over???)

post-12069-1130085978.jpg

0

Del dette indlæg

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....................ved ikke hvorfor men rembo'er er bare SÅ meget mig... er ked af at man ikke kan have sådan 3-4 stykker på.... forelsket?!?!? Ja, joooooo... faktisk meget!!!

måske også fordi kjolerne i sig selv skiller sig ud fra "alle de andre" - det var jo faktisk grimt sagt - men ment i den bedste mening...! :carrot:

hej fra knirke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

nåeja.... har vel lige et par stykker mere - bemærk at rembo som oftest kommer med samme kjole i flere farver, grøn, rosa, creme og hvid... husk at spørg!

post-8347-1130087625.jpg post-8347-1130087634.jpgpost-8347-1130087641.jpg

bare vent.... der kommer flere!!

Redigeret af Knirke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm ... er efterhånden ved at tro jeg ender i en Rembo ... de kjoler I har vist mig her er virkeligt flotte .. og ikke sådan noget tuttenuttet noget som jeg bare ved ikke er hverken mig eller Chr.

Tak Knirke det er dejligt med de input ... og til Bryllupsmusen ... du er så smuk I din kjole så fortsæt du bare med at vise frem

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Lene og Knirke-mus

Snøft, jeg bliver helt rørt over jeres smukke ord :cheerleader3::blush:(et kram til jer hver)

Jeg følte mig også smuk og kjolen var så let og luftig at have på :loveshower:

Redigeret af Bryllupsmusen
0

Del dette indlæg

iiiiiiiiiihhhhh.... tark for krammeren....!!! Men vi kan jo ikke røre det faktum at den kjole bare var skabt til dig!!!! :cheerleader3: tilbage!!

Hej fra knirke (-mus!!) ææææææææælsker det navn - måske skulle jeg skifte :blush:-HAHA-

0

Del dette indlæg

iiiiiiiiiihhhhh.... tark for krammeren....!!! Men vi kan jo ikke røre det faktum at den kjole bare var skabt til dig!!!!  -HAHA- tilbage!!

Hej fra knirke (-mus!!) ææææææææælsker det navn - måske skulle jeg skifte :lol:  ()()

<{POST_SNAPBACK}>

:cheerleader3:Knirke-mus Knirke-mus Knirke-mus :blush:

Det lyder som en lille sød mus, som lister hen over gulvet, men gulvbrædderne kommer til at knirke lidt ;) (der gik fantasien lige amok)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Hvor er det en lækker sag du har på der Heidi ... men who wonderes?!??!? Det er jo en rembo!!! Også du bærer den med ynde!!! :blush:-HAHA-

Tror du også vi kan overtale Lene til en rembo?!?

Hej fra knirke (mus!)

0

Del dette indlæg

Hejsa Lene

Ja det er svært, som jeg skrev til dig, valgte jeg selv en kjole, der faktisk ikke var en brudekjole, da jeg helst ville have en forholdsvis enkel kjole og ligesom dig er jeg kun er 160 cm høj, så jeg synes nemt man "drukner" i et alt for stort skrud

Jeg synes Knirkes favoritkjole er supersmuk og stilren, og så vlle jeg bare lige tilføje, at der i Panayotis Sct. Patrick kollektion 2006 også er et par kjoler i selvsamme stil.

Til Heidi og Gitte: hvor er i bare flotte i jeres kjoler, wauv siger jeg bare

:cheerleader3: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved helt ærligt ikke hvem der har det største udvalg i rembo kjoler... men de koster vel 8000-10.000 for en kjole fra ny - ved ikke om de fåes billigere - jo det gør de vel nok hvis det er sidste års model...

Hey fra knirke :cheerleader3: , og tak til Hyacint for komplimentet omkring mit valg af kjole :carrot:

0

Del dette indlæg

Til Heidi og Gitte: hvor er i bare flotte i jeres kjoler, wauv siger jeg bare

<{POST_SNAPBACK}>

Kære Rikke - tuuuusind tak for de søde ord :blush:

Hvad ligger priserne på hvis man køber dem fra nye? Er det House Of Brides der har det største udvalg på Sjælland?

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Maiken

Jeg gav 9000 kr. for min kjole. Den er sat sammen af to forskellige modeller, overdelen kostede ca. 4000 kr og nederdelen ca. 5000 kr. Det smarte med Rembo er nemlig, at man kan sætte kjolen sammen af flere forskellige modeller... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer