Rexs

Leje af brudekjole?

8 indlæg i dette emne

Hej

Nu er det så blevet min tur til at begynde på brudekjole jagten :)

Jeg er kun lige begyndt at kigge efter kjole på nettet, og er ved at forsøge at finde ud af hvor jeg skal starte og slutte :bearhug:

Jeg har overvejet at leje brudekjole i stedet for at købe. Men er er der nogen der ved hvor meget der er at spare? Og er det de fleste butikker og brudekjole mærker der lejes ud?

Håber der er nogen der har erfaringer de vil dele.

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lilly lejer så vidt jeg ved ud til 2/3 af købsprisen, så der er ikke vildt meget at spare. Jeg tror dog det er muligt at finde kjoler, der lejes ud til ca ½ af købsprisen.

Hvis du skriver hvor du kommer fra kan det være nogen har ideer til specifikke butikker, der er værd at gå efter... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, ja det vil jeg heller ikke mene kan betale sig, hvis du overvejer at leje og dermed ikke har det sådan at du selv vil beholde kjolen bagefter vil jeg da klart sige køb en (ny eller nrugt) og så sælg den igen bagefter, det får du da langt mere ud af. Jeg havde selv tænkt på at købe brugt, men fandt så min drømmekjole i en butik, så jeg overvejer at sælge den bagefter i stedet...

0

Del dette indlæg

Kan varmt anbefale at købe en kjole brugt f.eks. i den blå avis!!

Det har jeg gjort - da jeg var gravid i 4. måned fandt jeg den helt rigtige kjole til KUN kr, 1600,- En nixon som kun er brugt en gang :) Så jeg tog chancen og købte den ubeset....

Skal bruge den her d. 11/11 og selvom jeg har født for to måmeder sidem sidder den perfekt (og jeg er en stor pige) :)

Tænker at sælge den billigt bagefter - så én mere kan glædes ved at spare nogle penge og alligevel have en smuk kjole!!

Så altså - brugt kan sagtens være både billigt og smukt!!!

God jagt

Knus :bearhug:

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer