Lambada Bamse

En tosset - og dyr ?? idé

9 indlæg i dette emne

Heyyy....

Da jeg nok ikke - host host :griner:- - får tabt mig helt så meget som jeg gerne ville ( læs : så kjolen slipper for tilretning, den kan pt kun liiige lynes ) skal den selvfølgelig rettes til engang til marts / april.

Min kjole har lynlås bagpå - ligesom denne model :

post-13209-1131913278.jpg

Men hvor ville jeg gerne have lavet lukkemekanismen om til denne :

post-13209-1131913324.jpg

Tror i det er helt umuligt - eller sindssygt dyrt ????

:( Lambada Bamsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nok ikke umuligt - men koster nok lidt :griner:- Aner ikke hvor meget - men synes i øvrigt, at det ser rigtig godt ud :D

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg sendte billederne til Kennedys i Assentoft der skal gøre det - men hun kunne / ville ikke sige noget om pris før jeg stod i kjolen derude og det er jo klart nok. Det kan desværre ikke blive før sidst i marts, da de ikke har skræddere før da....

:(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He heh - jow; du er skør (eller var det idéen der var det ;) ), men jeg kan godt forstå dig!! Sådan et "snøreliv" er lækkert og meget feminint :griner:-

:griner:-

Bærgit

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm ja - og når den nu alligevel skal syes ud lige der.... :) Men UHA jeg tror det bliver temmelig dyrt....

:(

0

Del dette indlæg

Aner ikke hvad det koster, men jeg kan godt forstå dig. De kjoler jeg har prøvet med snørre sad så meget bedre end dem med lynlås, fordi de kunne snøres ind og ud hvor det var nødvendigt, og ja så syntes jeg også det er flot.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er rigtig flot med snøreryg til kjolen :carrot: Har næsten overvejet at bytte kjolen ud med en med snøreryg :griner:-

1600 kr. er måske ikke så dyrt, så får du det jo som du gerne vil have det :carrot:

Pernille :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer