Natascha

Skal ud at prøve kjoler for første gang

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jaaa, jeg HAR været ude og kigge på kjoler 2 gane. Jeg skal giftes til Juli næste år. Det sidste sted jeg var, var House of Brides i Høje Taastrup. Dem kan jeg virkelig VARMT anbefale. De har også en butik ved rådhuspladsen så vidt jeg ved - og velkommen til BK ;)

0

Del dette indlæg

Jaaa, jeg HAR været ude og kigge på kjoler 2 gane. Jeg skal giftes til Juli næste år. Det sidste sted jeg var, var House of Brides i Høje Taastrup. Dem kan jeg virkelig VARMT anbefale. De har også en butik ved rådhuspladsen så vidt jeg ved - og velkommen til BK ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil lige komme med en rettelse hertil.

House of Brides ligger i Taastrup, og ikke i Høje Taastrup

(i Høje Taastrup ligger Bentes brudedesign - Kan IKKE anbefales!)

MEN det kan House of Brides i Taastrup!! :toot:

De har bare så mange flotte kjoler!!, og det er der jeg har købt KJOLEN! :loveshower:

Deres butik i KBH er også god, der har min veninde lige købt sin!

Rigtig god service begge steder!

Du kan sagtens begynde at kigge på kjoler allerede nu!, men også vente et par måneder endnu, hvis du hellere vil det.

Butikkerne var glade for at jeg begyndte at kigge i okt, og jeg skal giftes i juli(altså 9 mdr. før). Du skal regne med at det kan tage flere måneder at få en kjole bestilt hjem, hvis de ikke har den på lageret.

Altså begynd derfor gerne min. 6 mdr. før. Det er jo heller ikke alle der finder kjolen med det samme.

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Tillykke med den forestående vielse.

Du kan i princippet begynde at kigge på kjoler, når du har lyst.

Jeg bestilte tid hos flere forretninger 6 måneder før brylluppet - og jeg købte kjolen det første sted jeg var.

Jeg købte min her: Bridefashion. De ligger i Virum og kan klart anbefales!!

Ellers er der Casa Lezar

Og ikke mindst Rikke Gudnitz Hvis du er til fantastiske tylkjoler :cheerleader3:

God kjoleprøvning :toot:

:cheerleader3:

/W2B

Redigeret af W2B
0

Del dette indlæg

Bride Fashion i Virum - de er SÅ søde og hjælpsomme!

House of Brides nær Rådhuspladsen - Fantastisk udvalg og service!

Casa Lezar - Tina kan simpelthen SE hvilken type du er, og hvad der vil klæde dig!

...og ikke mindst PANAYOTIS - Deres butik i København har kun de MEGET dyre designer-kjoler, men i Odense og Vejle er udvalget kæmpe-stort. Jeg ELSKER kjolerne fra det spanske mærke 'Pronovias' som de fører!

Held og lykke med kjolejagten. Vær nu sød at tage billeder fra alle 'prøvelserne' så vi kan nyde dem herinde.

:toot: Gitte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer