Guest Dorothea

Er det mon muligt....

22 indlæg i dette emne

Kan jeg finde drømmekjolen for max 2000,. ???+

Leder efter noget enkelt. Havde egentlig bidt mig fast i at kjolen skulle være med ærmer ( syns jeg har tendens til mormor arme) Men så så jeg en kjole med en slags halterneck - det slanker armene lidt syns jeg.

Jeg skal IKKE ha' en kæmpe lagkage prinsesse ting. ( Jeg er fyldt 40) Men jeg skal kunne danse brudevals,min forlovede og jeg går til dans,så den får alt hvad den kan trække med det.

Jeg bor på fyn.

Nogen der måske har en go´ide ? Jeg er en str 38/40 og 164 høj (uden sko)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan også gå efter udsalg. Ved ikke hvor du kommer fra i landet, men fra på torsdag er der 60 % rabat i Panayotes i Odense. Og de forskellige forretninger har stadig en smule af 2005 kollektionerne tilbage til billige penge.

God jagt.

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også have en kjole med ærmer, da jeg heller ikke er så vild med mine overarme. Der er desværre ikke s mange pæne på markedet (næsten alt skal være åbenbart være stropløst eller halterneck i dag...? Det klæder ikke ligefrem alle). Jeg fandt lige den jeg drømte om, og den er til salg nu. Du kan se min annonce under Læsernes Køb og Salg. Den er størrelse 38 og jeg er ca. 165 høj - så mon ikke den passer?

Hvis det ikke lige er det du er ude efter, håber jeg du finder en anden, som du bliver rigtig glad for!!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg ville også have en kjole med ærmer, da jeg heller ikke er så vild med mine overarme. Der er desværre ikke s mange pæne på markedet (næsten alt skal være åbenbart være stropløst eller halterneck i dag...? Det klæder ikke ligefrem alle). Jeg fandt lige den jeg drømte om, og den er til salg nu. Du kan se min annonce under Læsernes Køb og Salg. Den er størrelse 38 og jeg er ca. 165 høj - så mon ikke den passer?

Hvis det ikke lige er det du er ude efter, håber jeg du finder en anden, som du bliver rigtig glad for!!

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for tilbuddet - det er en meget smuk kjole. Den minder mig lidt om Marys i snittet. Jeg tror at jeg skal fare lidt med lempe.

Ps: Det er nogen smukke fotos i har fået lavet. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg har også en Gude smuk brudekjole fra Lilly i str. 40. til salg. Den er todelt, og den er cappuchino/ lys nougat, giver en rigtig flot glød til huden. Den har ikke ærmer, men "ærmer" der hænger ud over skulderne som går hele vejen rundt på overdelen, og på ryggen mødes flot nærmest lidt vinge agtigt. Nederdelen er helt glat med slæb og på overdelen/corsagen "uden bøjler" er der flotte broderier. De nævnte"ærmer" som går hele vejen rundt, er glat som nederdelen. De dækker armene på en flot og klædelig måde. Sig endelig til hvis du er interesseret i at se billeder. Kjolen er aldrig brugt og virkelig flot! Fandt bare en anden :blushsmiley:

mulle_andersen@hotmail.com

Janni :loveshower:

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg

Det tror jeg sagtens du kan. Har en veninde der blev gift i sommers og hun fandt hendes i Glamour i Odense og hun gav 2000 kr for den. Så der skal jeg selv helt sikkert over og kigge/prøve når det blir den tid. Skal giftes til maj men skal først lige føde. Håber det sker inden jul for nu er det tungt men jeg har termin den 4. januar.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En mulig løsning på "mormorarmeproblemet" kunne måske være en organza "sjælevarmer". De hedder et eller andet fint på "bryllupssprog" jeg kan bare ikke huske hvad.

De ser vildt flotte ud og kan bruges til de fleste kjoler uden ærmer.

Linda :balloons:

0

Del dette indlæg

Man kan også bare vælge at SK*** på mormorarmene og komme i den kjole, man er faldet for.. uden at skulle tænke på hvordan det får éns arme til at se ud.. for de er nu engang en del af én.. og ens mand/forlovede elsker én - SELVOM man har mormorarme..

:balloons: Rikke, som selv har mormorarme og som ikke gemmer dem væk!

0

Del dette indlæg

Man kan også bare vælge at SK*** på mormorarmene og komme i den kjole, man er faldet for.. uden at skulle tænke på hvordan det får éns arme til at se ud.. for de er nu engang en del af én.. og ens mand/forlovede elsker én - SELVOM man har mormorarme..

:balloons: Rikke, som selv har mormorarme og som ikke gemmer dem væk!

<{POST_SNAPBACK}>

HØRT

Jeg har delvis arme som en havnearbejde og mormor arme, og mine arme bliver heller ikke gemt væk :carrot:

Pernille :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan jeg finde drømmekjolen for max 2000,. ???+

Leder efter noget enkelt. Havde egentlig bidt mig fast i at kjolen skulle være med ærmer ( syns jeg har tendens til mormor arme) Men så så jeg en kjole med en slags halterneck - det slanker armene lidt syns jeg.

Jeg skal  IKKE ha' en kæmpe lagkage prinsesse ting. ( Jeg er fyldt 40) Men jeg skal kunne danse brudevals,min forlovede og jeg går til dans,så den får alt hvad den kan trække med det.

Jeg bor på fyn.

Nogen der måske har en go´ide ? Jeg er en str 38/40 og 164 høj (uden sko)

<{POST_SNAPBACK}>

Du kunne eventuelt søge efter en selskabskjole i råhvid prismæssigt burde det være muligt...jeg har kigget på en før jeg fandt min drømmekjole.

Det skulle være muligt for mellem 2000 og 3000 kr.

Der ligger en butik i Roskilde der hedder Jane Billing hun har alt muligt og bestiller gerne hjem så man kan prøve prøv at ring til hende eller tag forbi...

0

Del dette indlæg

Man har en mening til man får en ny ikk. Har læst/hørt mig til at ærmer i værste fald kan fremhæve det man vil skjule!!!! :balloons:

Jeg kan godt nå at gå på håndvægtene inden april og stramme op.

Nu har jeg set en dejlig kjole,og jeg er sikker på at jeg vil gå efter denne stil.

Evt m. en cape hvis det er koldt. :blush:

Redigeret af Dorothea
0

Del dette indlæg

Meget smuk kjole. enkel og storslået på samme tid.

Jeg har ikke været ude på at genere dine arme tidligere, ville bare finde en løsning så du kunne få præcis den kjole du ønsker - uden at skulle tænke på om det var godt nok.

Beatles

0

Del dette indlæg

En mulig løsning på "mormorarmeproblemet" kunne måske være en organza "sjælevarmer". De hedder et eller andet fint på "bryllupssprog" jeg kan bare ikke huske hvad.

De ser vildt flotte ud og kan bruges til de fleste kjoler uden ærmer.

Linda :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Meget smuk kjole. enkel og storslået på samme tid.

Jeg har ikke været ude på at genere dine arme tidligere, ville bare finde en løsning så du kunne få præcis den kjole du ønsker - uden at skulle tænke på om det var godt nok.

Beatles

<{POST_SNAPBACK}>

Mine arme er ikke fornærmede :balloons: Det er kun godt med gode råd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons::blush::bearhug:

har også valgt en kjole uden ærmer trods mormor arme-jeg har faktisk købt et helt tyndt tærklæde/sjal med, og det var rigtig pænt-synes jeg hvis jeg på dagen føler mig bar el. det bilver for koldt....

du skal bare føle dig godt tilpas med bare arme og vær lige opmærksom på at det garanteret kun er dig selv,der ligger mærke til det....(forstår du hvad jeg mener-man er altid så selvkritisk)

knus trine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer