Guest RKP

Jeg tog vist fejl..

7 indlæg i dette emne

Jeg troede denne side (bryllupsklar) var en slags chat men jeg skal lige love for jeg tog fejl. Folk svarer jo først flere dage/uger efter man oprettet et emne eller hvis nogen har spurgt om noget, jeg troede folk herinde var ellevilde men nej. Er skuffet over siden. By the way.. Er der nogen der ved hvordan man undgår at få de irriterende mails hver gang et emne bliver oprettet???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu er det jo vinter og uden for sæsonen så derfor er her ret dødt sammenlignet med om foråret og sommeren. desuden er det jo jul, så der er jo masser af julefrokoster og den slags, så folk er ikke herinde så tit.

bare vent her i januar begynder det så småt op igen, og i januar eller marts er nivuet sikkert oppe på normal igen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg troede denne side (bryllupsklar) var en slags chat men jeg skal lige love for jeg tog fejl. Folk svarer jo først flere dage/uger efter man oprettet et emne eller hvis nogen har spurgt om noget, jeg troede folk herinde var ellevilde men nej. Er skuffet over siden. By the way.. Er der nogen der ved hvordan man undgår at få de irriterende mails hver gang et emne bliver oprettet???

<{POST_SNAPBACK}>

Øhh, nu opfatter jeg det som om du ikke er blevet besvaret i indlæg, som du har skrevet ... Men jeg kan ikke lige finde disse indlæg?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke da et opstød!

Ærgeligt hvis du ikke har fået svar på dine indlæg (som jeg heller ikke har set) og sat din profil forkert op, jeg har nu aldrig haft problemer overhovedet og synes at denne portal er rigtig go!!!

Det kunne måske være en ide at s-p-ø-r-g-e om de ting du ikke har styr på i stedet for at svine bryllupsklar og os brugere til!!

Æv et humør!

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer