Guest henriettemadsen

Bryllupsnatten

6 indlæg i dette emne

Hey

Er jeg den eneste der er en lille smule bange for at komme hjem efter en fantastisk fest og så finde min lejlighed en anelse anderledes end da jeg tog afsted...??

Er lidt nervøs men alligevel så tor jeg folk behersker sig og forstår at det ikke er klogt specielt fordi vores lille datter er her hjemme med en babysitter og skal kunne være her mens vi holder fest...men alligevel...

Er der nogen der har skrækhistorier for så hit med dem så vi kan forberede os :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:angry: Du er ikke den eneste der har tænkt sådan.

Men HVIS der sker noget i lejligheden, så bliver det nok ret uskyldigt, især når nu Jeres datter er derhjemme. Men læg ikke skjul på, at I frabeder Jer "ballade" på bryllupsdagen, især fordi hun bliver passet hjemme.

Vi tog vores forbehold og fik en "hussitter" til at overnatte her. Hun fik besked på at INGEN måtte komme ind og det blev overholdt. Det eneste der skete her var, at vi havde fået lidt ris i sengen og det har vi senere fundet ud af, var vores veninde, min brudepige der overnattede her, der havde gjort det. Sødt og meget uskyldigt synes vi.

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke så nervøs.

Til min venindes bryllup lavede vi noget men det var meget tilforladeligt. De havde nemlig også en lille dreng på under et år.

Vi skrev "tillykke" og "hr og fru" på bordene med ris så det lige var til at feje ned i skraldespanden. I køleskabet lagde vi en champagne og jordbær. I soveværelset hængte vi et par bh´er og boksershorts op og kom nogle balloner i deres seng. Det var alt.

Min veninde var MEGET bange men synes det var rigtig sødt af os.

Men man høre jo også altid kun om skrækhistorierne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke så nervøs.

Til min venindes bryllup lavede vi noget men det var meget tilforladeligt. De havde nemlig også en lille dreng på under et år.

Vi skrev "tillykke" og "hr og fru" på bordene med ris så det lige var til at feje ned i skraldespanden. I køleskabet lagde vi en champagne og jordbær. I soveværelset hængte vi et par bh´er og boksershorts op og kom nogle balloner i deres seng. Det var alt.

Min veninde var MEGET bange men synes det var rigtig sødt af os.

Men man høre jo også altid kun om skrækhistorierne :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

Åhh hvor var det nogle søde ting...det må gerne blive gjort hjemme hos os :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg er heller ikke så bange for det...snakkede lige med min mor om det i går og hun sagde at hvis vi var bange for det kunne vi jo få omkodet nøglerne...det ville godt nok koste lidt men så var vi i hvert fald sikre...

Men på den anden side er det kun mine forældre der har haft en nøgle til huset og så min veninde og hendes kæreste da de var og pynte huset den aften Christian friede...og det er ikke andet end at snakke med hende om det og sige at vi ikke ønsker noget ballade...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer