hylmer

hvordan gik jeres aften???

14 indlæg i dette emne

GODT NYTÅR-håber i alle kom godt ind i det :angry:

Ville bare lige fortælle at vores aften gik stille og roligt. Vi fik MEGA godt mad, mens vores hund (som jo er pisse bange) sad ude i bilen i vores garage, og bare tog det stille og roligt-så det var bare skønt :bearhug:. min forældre og kaspers forældre kom ved ni-tiden til en enkelt øl, også sad vi ellers bare og hyggede , så lidt fjernsyn og hoppede så ind i det nye KÆRLIGHEDS år(som min far kalder det)-fik lidt champagne og fik så babuska ind fra garagen og gik i seng ved 1tiden. Alt i alt en nytårsaften efter vores hoved.

knus trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores aften var også rigtig god :bearhug:

Vi havde besøg af en af mine veninder og fik SUPER mad og vin, spillede "året der gik", var nede på Bryggen og se fyrværkeri (øh, eller... se på skyer og tåge... :bearhug: ), mixede gode drinks, dansede og skrålede til gammel musik og da Chris faldt i søvn midt i sofaen i nat, festede min veninde og jeg videre :angry:

Nytårskram, Maiken

0

Del dette indlæg

Vores aften gik rigtigt godt, vi hyggede os veldigt godt, og fik helt vildt lækkert mad.

Jeg stod op igår kl 7.00 og begyndte en lettere rengøring, hentede brænde, pyntede op, dækkede bord, og lavede mad. Ja for min søde mand havde lagt sig syg, og så var det jo lige mig det måtte klare hvad der skulle klares, for nytåret skulle fejres hos os.

Og nå ja hellere have ham i sengen og sove hele dagen, og så være lidt mere frisk om aftenen.

Men som sagt havde vi en dajlig aften, men det var nu oz rart da gæsterne kørte hjem kl 03.30 for efter lidt oprydning var jeg dælme flad.

Så idag, har bare været det sidste oprydning og så afslapning, inden arbejdet kalder imorge.

:angry:

Mie

0

Del dette indlæg

vi havde det rigtig hyggeligt. vi var hos mine bedsteforældre, og 2 af deres venner var der også. vi fik skinke med hjemmelavet sønderjysk grønlangkål UHM aftenen forløb fint og rart, og vi hyggede med at se kandis og cliff richard koncerter.

alt ialt en rigtig hyggelig aften

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde en super aften - i Berlin.

Min mand gav mig en tur til berlin som julegave, så vi har fejret nytår i Berlin, det var helt fantastisk. Kl. 24.00 stod vi så på brandenburger Tor, det var helt forrykt, der var sindsyg mange mennesker, men sikke en stemning og en skøn aften

:angry: Rikke

0

Del dette indlæg

Vi havde en super aften, vi var samlet alle vennerne, så det var kanon... Lækker mad og masser at drikke. Men det bedste var bu at ved 23 tiden lagde Anders sig på knæ og friede til mig :bearhug: . Så jeg var helt opppe og ringe resten af aftenen :angry: . Jeg lukkede og slukkede da klokken var 05.30

Rigtig glædelig nytår. :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Vi havde en suveræn aften med vennerne.....

Aftenen bød på mange sjove ting som vil blive husket i meget lang tid.

Bytning af tøj mellem drenge og pigerne TOTAL GRINER :bearhug:

Senere da vi kun var 4 tilbage (4 var taget hjem, og 2 gået kolde), blev festen lavet om til en togafest, så vi rendte rundt med lagner omkring os :bearhug:

Også blev det også til en omgang nøgen ølstafet i haven, F-U-C-K det var koldt, men virkelig sjovt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Og jeg havde mega ondt i hovedet igår, så det var virkelig ikke sjovt at rydde op, men det skulle jo gøres, og der var mega beskidt :)

Pernille :angry:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde en super aften, vi var samlet alle vennerne, så det var kanon... Lækker mad og masser at drikke. Men det bedste var bu at ved 23 tiden lagde Anders sig på knæ og friede til mig :bearhug: . Så jeg var helt opppe og ringe resten af aftenen :angry: . Jeg lukkede og slukkede da klokken var 05.30

Rigtig glædelig nytår. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif  :)

Tillykke med frieriet. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skulle have været til fest i Århus hos nogen venner, men valgte at blive og hygge hos mine svigerforældre. Det var stille og roligt, med god mad og hygge og i seng ret hurtigt inde i det nye år, lige hvad vi trængte til. Har i det hele taget sovet ret meget i mellem jul og nytår, men nu er batterierne også ladet op.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer