Guest stineka

Hår ideer?

20 indlæg i dette emne

hej piger,

der er jo flere google masters herinde så jeg håber I vil hjælpe .. det er ved at være tid til min næste klipning - og dermed - hårsnakken med frisøren .. jeg har meget fint hår og har derfor ret svært ved at finde en frisure der lige er det helt rigtige - jeg skal have lagt 'højt sat' slør på - a la dette som Lea havde post-10253-1136390187.jpg

jeg vil gerne have noget lidt ungt/sjovt???

a la denne:post-10253-1136390227.jpg

men ved ikke om der er hår nok? eller om det duer sammen med slør?

Redigeret af stineka
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvorfor skulle vi se bort fra resten af dig :hug: Du er smuk :hug:

Kan se at vi har samme hårlængde,og jeg satser også¨på at få håret sat op.

Måske kan frisøren "flette" en kunstig hestehale med ind,så er der lidt mere at lege med. :hug:

Redigeret af Dorothea
0

Del dette indlæg

Hvorfor skulle vi se bort fra resten af dig :bearhug:  Du er smuk :angry:

Kan se at vi har samme hårlængde,og jeg satser også¨på at få håret sat op.

Måske kan frisøren "flette" en kunstig hestehale med ind,så er der lidt mere at lege med. :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker :hug:

jeg tror dt ebliver nødvendigt med noget kunstigt - evt. i den del der skal være under sløret alligevel, syntes bare jeg er lidt blank for 'sjov/unge' ideer :)

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

eller disse - men med slør

<{POST_SNAPBACK}>

Hey synes den til venstre kunne se rigtig flot ud til dig...pandehåret er det samme og længden ser ud til at passe og så er det en fantastisk flot frisure...tror den paser godt under det høje slør som du viste tidligere.

Jeg er sikker på at der er masser af muligheder med den længde hår du har.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak for billederne - der er flere gode - syntes især nr. 2 er det fin - med snoningerne

<{POST_SNAPBACK}>

Synes faktisk også den er ret sød.. Den er meget frisk og håret ser ikke så 'sat' ud. Vældig vældig naturligt ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov - er bare inde og kigge for sjov.

Jeg blev jo gift i sommers.

Men ser lige på EilaL's indlæg, at jeg er med i billederne, helt ude til højre øverst.

Ej, hvor sjovt - jeg kiggede godt nok noget. Jeg har vist lige fået et cut fra min hjemmeside.

Ha-ha...

Men tak, jeg vælger at tage det som et kompliment :hug:

Knus

Missu

0

Del dette indlæg

Hej Stine

Syntes du skal vælge en af de frisure med lidt pandehår trukket skævt ned (siddeskildning). Syntes nemlig det er rigtig pænt til dig, på det første billede af dig selv, at dit pandehår er trukket lidt skævt. Tror lidt pandehår vil være pænere til dig end håret hel stram trukket tilbage.

-HAHA- Tine

0

Del dette indlæg

hejsa

tror du har ret - det helt lige 'heste pandehår' er også hamrende svært at få til at sidde pænt i blæsvejr, og i lang tid, så tror det 'skrå' vil være fint og knap så 'hårdt' i udtrykket - samtidig syntes jeg dog at snoninger o. lign. er ret fint, men tror ikke jeg har hår til det, så jeg vil høre frisøren ad og vi kan lave noget med skråpandehår som samtidig ikke ligner noget der sidder på en dame på 80 år :respekt: jeg behøves jo ikke se ældre ud end jeg er, så vil gerne have noget lidt 'funky' til kjolen -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hov - er bare inde og kigge for sjov.

Jeg blev jo gift i sommers.

Men ser lige på EilaL's indlæg, at jeg er med i billederne, helt ude til højre øverst.

Ej, hvor sjovt - jeg kiggede godt nok noget. Jeg har vist lige fået et cut fra min hjemmeside.

Ha-ha...

Men tak, jeg vælger at tage det som et kompliment  -HAHA-

Knus

Missu

Ja dit hår og frisør ligger i min inspirationsmappe - billede til min frisør veninde og frisør hvis hun springer fra.

:respekt: Sandra (som synes dit hår er vildt flot den dag)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer