Maiza84

billigere kjole?

3 indlæg i dette emne

Hej

Jeg skal hvis alt klapper (7-9-13) giftes den 15. april 06. OG jeg har meget svært ved at finde en kjole. Det er et lille rådhus bryllup så det skal ikke være alt for stort...

Så mit spørgsmål går på om der er nogen der kender et sted nær Aalborg der sælger billigere brude eller fest kjoler...?

Jeg er meget åben for forslag om hvad jeg skal vælge!!!!

Mai :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :bearhug:

Jeg har denns smukke brudekjole til salg. Ny prisen er 8000,-, men sælger den for omkring 4000,- pp.

Syntes helt klart at den ville kunne bruge til et rådhus bryllup, da den er meget enkelt men alligevel meget smuk. Og man kan jo evt. undlade at have skørt under, så den ikke er så stor. Den er aldrig brugt, da jeg fandt en anden. :blush:

Janni :hug:

post-14801-1137515559.jpg

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg

Hej

Jeg skal hvis alt klapper (7-9-13) giftes den 15. april 06. OG jeg har meget svært ved at finde en kjole. Det er et lille rådhus bryllup så det skal ikke være alt for stort...

Så mit spørgsmål går på om der er nogen der kender et sted nær Aalborg der sælger billigere brude eller fest kjoler...?

Jeg er meget åben for forslag om hvad jeg skal vælge!!!!

Mai  :super:

hej hej

Jeg kender en forretning der hedder snehvide brudekjoler. de har nogle meget smukke selskabskjoler i mærket rembo og mange forskellige slags brudekjoler. store prinsesse kjoler og mere enkle kjoler.

den ligger i uggerhalne lidt nord for vodskov der jo ligger tæt på ålborg.

Mail adressen er www.snehvidebrudekjoler.dk

Der kan du jo prøve at kigge.

Held og lykke med kjolejagten.

hilsen lkl

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer