Lambada Bamse

Lambada Bamses slanketråd

7 indlæg i dette emne

læs endelig med !! Og giv gerne klap i måsen hvis jeg har været slem - og klap på skulderen hvis jeg har været go´.

I denne tråd vil jeg dag for dag skrive ned hvordan det er gået i Lambadabamses slanke-univers :bearhug::blush: . Mit mål er at komme ned på 64 kg inden 25 marts, hvor jeg skal have min kjole rettet til :blink: . Jeg vejer nu 71 og har allerede tabt 1,6. :bearhug:

Redigeret af Lambada Bamse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fredag d. 20 januar

Vægt : 71,0 kg / 7 kg igen :blink:

Morgenmad :

1 lille banan

1 bolle uden noget

Kaffe

Vand

Frokost :

Ca 300 g. grønt

1 stk brød m/ tunmousse

Mellemmåltid :

1 lille stykke brød uden noget

Aften :

En børnetallerken boller i karry m/ ris

Aftenhygge :

Colalight

Motion :

Afleverede pigerne på gå-ben i højt sne.. Det tog 2 timer og var temmelig hårdt... Ellers ingen motion :blush:

BEMÆRK : Ingen ylette ! :bearhug:

Lørdag d. 21 januar

Vægt : 70.9 kg / - 0,1 siden igår / 6,9 kg igen

Morgenmad :

1 kop suppe

Vand

Kaffe

Frokost :

1 lille skål YLETTE m/ havregryn og tørret frugt

1 stk knækbrød m/ ost

Vand

Kaffe

Mellemmåltid :

½ rugbrød m/ ost

Aftensmad :

2 sunde grovboller

Aftenhygge :

Cola light + boller ! ( UPS, bollerne var ikke en del af planen, skal IKKE på vægten i morgen... ØV :cheerleader3::bearhug: )

Motion :

Ingen ! Har været inde og lege med pigerne og Zeus :blushsmiley:

Mandag d. 23 januar

Det bliver vist for omfattende at skulle skrive alt jeg har spist ned HVER dag, så jeg skriver bare lige engang i mellem hvordan det går.

Dagen igår gik ok ! Og indtil videre er dagen i dag også gået godt. Jeg HÅBER at jeg har tabt over ½ kg i denne uge, jeg har vejedag på onsdag. I dag skal jeg have kål, gulerod og ananas til aften :cheerleader3: ( åhh, hvad gør man ikke,,,, ) og til frokost bestod menuen af : MASSER af grønt + ½ æg + lidt rejer + et mini mini mini stykke pizza med kylling...

Redigeret af Lambada Bamse
0

Del dette indlæg

Håber det går godt på trods af de der boller.

Bliver du ikke fortvivlet over at gå på vægten hver dag. du må ihvertfald ikke give op hvis pilen ikke bevæger sig hver dag.

Lene

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, jeg vejer mig vel egentlig også kun et par gange om ugen - mest fordi jeg synes det er spændende at følge med i. Jeg giver heller ikke op - JEG SKAL JEG SKAL JEG SKAL nemlig være under 65 inden 25 marts.. !!!

Så lige nu sidder jeg og beder en bøn - der er PIZZA i kantinen !!!!!

Ohhh giv mig styrke !!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

Jeg syntes det er godt gået ,at du vil tabe dig og delle det med os andre :biggrin:

jeg skal også tabe mig, men jeg skriver de ting jeg indtager ned i en dagbog, samt den vægt jeg har om morgen og den vægt der er tabt. Der udover skriver jeg også mine dårlig ting og gode ting ned, for at holde en form for kontrol, men hvordan jeg har det både fysisk men også psykisk.

glæder mig til at læse hvordan det går med dig. :bearhug:

knus :bearhug:

Ann Marie

0

Del dette indlæg

Held og lykke med vægten :super:

Jeg skal selv tabe mig til brylluppet og mangler kun 3 kg nu og har tabt mig 11,3 kg... Jeg har ikke levet fanatisk men alt hvad der hedder:

Hvidt brød

Kartofler

Ris

Pasta

Slik/sodavand (Pepsi Max kan lige gå, men ellers er ligth produkter ikke mindre fedende, da de holder på feddet)

ER BANLYST og det har givet pote...

Håber du når dit mål

0

Del dette indlæg

Held og lykke med vægten  :super:

Jeg skal selv tabe mig til brylluppet og mangler kun 3 kg nu og har tabt mig 11,3 kg... Jeg har ikke levet fanatisk men alt hvad der hedder:

Hvidt brød

Kartofler

Ris

Pasta

Slik/sodavand (Pepsi Max kan lige gå, men ellers er ligth produkter ikke mindre fedende, da de holder på feddet)

ER BANLYST og det har givet pote...

Håber du når dit mål

<{POST_SNAPBACK}>

Flot du har tabt dig - og ja, kulhydrater er fjenden, men man skal også passe på med HELT at undlade dem !!!! Det kan være farligt for kroppen. Lidt er rigtig godt - ingenting er rigtig skidt.. ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer