Guest fynboen2

Alternativ gæstebog

4 indlæg i dette emne

Jeg er ikke så meget til traditionelle gæstebøger, måske fordi jeg tit synes det er svært at finde på noget at skrive når man lige sidder med den, hvis det ikke lige skal være det sædvanlige med tak for en hyggelig dag.......

Så var der en dag vi var ude og handle, at jeg kom til at kigge på et stort malerlærred, hvor vi så snakked om man ikke kunne få gæsterne til at skrive deres navn eller en lille hilsen/tegning, så det blev til et stor billed.

Det vil jo så også være noget man vil se oftere på bagefter, end man vil hive gæstebogen frem og læse i den.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan du sagtens! Det er der flere herinde der har gjort med stor succes!!

Har vedhæftet et billede af én af de "alternative gæstebøger". Kan desværre ikke huske hvem der har lagt billedet ind, men det er en her fra bryllupsklar...

post-1053-1138086129.jpeg

0

Del dette indlæg

Vi har også valgt at lave et lærred hvor de kan komme og male eller bare skrive deres navn.

Så jeg købte et stafeli i Panduro på tilbud..... Min kommende mands kusine er bare god til at male, så vi ville få hende til at dekorere den lidt inden så den ikke kommer til at se tam ud... Samtidig ville vi prøve at få hende til at male et billede til indgangen af forsamlingshuset med noget i stilene af

Velkommen til vores bryllup og barnedåb, dato og et billed af et ægtepar m. barn :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer